Warlords Battlecry

Warlords Battlecry
Sztab VVeteranów
Tytuł: Warlords Battlecry
Producent: Strategic Studies Group
Dystrybutor: Play It
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2000-10-05
Premiera Świat:
Autor: MAO
Ocena
czytelników 70 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Warlords Battlecry

Epizod 7- The Siege of Yrn

Cel: Zniszczyć Elfy Ciemności by móc zdobyć ostatnią Łzę. Wyeliminować Wysokie Elfy. Elana musi przeżyć.

Ostatnia, niezbyt trudna jak na finał potyczka. Po nieporozumieniu z Wysokimi Elfami zmuszeni jesteśmy działać na własną rękę. Szybko rozbudowujemy naszą bazę. Na zachodzie natrafimy na kopalnie Węgla (3) i Złota (3). Na południu znajdują się dwie skrzynie ze skarbami, wraki statków i zwłoki nieszczęsnej ekspedycji pod przewodnictwem Paridiana i Minosa. Sprawiedliwości stało się zadość! Na północ od naszej bazy znajdują się Doki, kopalnie Rudy (3), Złota (3), Węgla (3) i Kryształu (3). Dalej na północy natrafimy jeszcze na kopalnie Złota (1), Kryształu (3) i Węgla (3). Odbijamy na zachód i przejmujemy ostatnią kopalnie Kryształu (1). Pora wspomnieć o naszych przeciwnikach. Wysokie Elfy znajdują się na daleko na zachodzie i właśnie z tamtej strony próbować będą uderzyć w Elfy Ciemności których baza znajduje się dokładnie w centrum planszy. Jest ona otoczona z trzech stron wzgórzami, na których rozmieszczone są kopalnie i broniące ich wieże strzelnicze. Podstawową i chyba największą trudnością okaże się pokonanie Herosa Elfów Ciemności który dość szybko nadciągnie z zachodu i spróbuje przejąć kontrolę nad naszymi kopalniami by później zaatakować naszą bazę. Jest to dość trudne zadanie i wypada się dobrze przygotować. Po wybudowaniu Drzewa Życia natychmiast rekrutujemy możliwie największą ilość Strażników Lasu i budujemy przynajmniej jedną wieżę obronną. Gdy tylko pojawi się nieprzyjaciel, atakujemy całą grupą- uważajcie bo dysponuje on potężnym zaklęciem Pierścień Ognia (związku z tym musimy skorzystać z czaru Resist Fire). Prawdopodobnie nie uda się wam go pokonać za pierwszym starciem i rannemu uda się zbiec. Nie ma co się martwić- wróci szybciej niż byście się tego spodziewali, dając nam kolejną szansę na pozbawienie go głowy- z którymś podejściem powinno się udać. Od tego momentu ataki wroga znacznie stracą na sile a my możemy zająć się rozbudową bazy. Możliwie najszybciej budujemy Gniazdo i rekrutujemy kilka Pheonixów. Są one niezłymi zwiadowcami i potrafią przejmować kontrolę nad kopalniami. Szczególnie ta ostatnia umiejętność znacznie się nam przyda. Szkoda tracić czas i surowce na rekrutację Łuczników, Druidów i Konnicy- naszą armię oprzemy na Treantach a przede wszystkim na Driadach. Do pomocy warto stworzyć też jednego Smoka- tak na wszelki wypadek. Zaczynamy od zniszczenia kilu wieży znajdujących się na wzgórzach w centrum mapy, tak by nasze Ogniste Ptaki mogły bez ryzyka przedostać się w pobliże bazy wroga. Za ich pomocą swobodnie przejmiemy kontrolę nad wszystkimi okolicznymi kopalniami. Z frontalnym atakiem na wroga nie ma co się zbytnio spieszyć. Wysokie Elfy powinny rozpocząć walkę z Elfami Ciemności (i prawdopodobnie przegrać), a skoro walczą dwaj nasi wrogowie to my możemy się tylko cieszyć, że w ten sposób znacznie się osłabiają i zaoszczędzają nam pracy. Gdy Smok i 10 naszych Driad będzie już gotowych, przystępujemy do u

derzenia. Baza Elfów Ciemności powinna paść niezwykle szybko. Wspomagane czarami przez naszego Bohatera Driady ciskają błyskawice z niespotykaną skutecznością. Wciąż przemy na zachód i jeśli trzeba to rozprawiamy się z Wysokimi Elfami (o ile Elfy Ciemności nie zrobiły tego za nas). Na koniec pozostaje dokładnie przeszukać mapę (przyda się wymyślić Dalekowzroczność co znacznie ułatwi sprawę), wyeliminować wszelkie pozostałe przy życiu jednostki (przeszukajcie dokładnie morze- prawdopodobnie tam schował się jakiś statek) i cieszyć z pomyślnego ukończenia gry! Nasz Bohater otrzyma 75 punktów doświadczenia (razem 989) i awansuje na 15 poziom.
Epizod 8 - Destroying the Towers (Film)

Wprawdzie zakończyliśmy już naszą przygodę, ale to jeszcze nie koniec losów naszego Herosa- zostanie on eksportowany i będziemy mogli nim grać w trybie multiplayer czy też w pojedynczych scenariuszach których spory wybór przygotowali autorzy gry. 10 punktów umiejętności proponuję przeznaczyć na naukę czaru Armageddon i podniesieniu do 7 umiejętności rzucania zaklęć z kanonu magii Piromancji.

Rozdział 3- The Conqueror - Ścieżka "zła" Epizod 1- Treachery

Cel: Zniszczyć oddziały Generała Paridiana. Robert i nasz Bohater muszą przeżyć

Na wzmocnienia możemy przeznaczyć 10 Punktów. Zirytowany naszym wyborem Minos pozostaje wierny Paridianowi i postanawia nas odpuścić. Zostajemy również pozbawieni dowództwa nad armią ludzi. Na szczęście Robert i grupa Łuczników pozostała wobec nas lojalna. Ponieważ Paridian z cała pewnością nie powoli nam odejść, musimy uprzedzić jego posunięcie i sami uderzyć. Na wschodzie znajduje się 9 Łuczników, w centrum 9 i na zachodzie również 9. To powinno wystarczyć. Wojska Generała są zgrupowane na polanie w centrum mapy. Są o wiele liczniejsze od naszych, jednak nie dowodzi nimi tak dobry strateg ;-). Uważajcie przy przechodzeniu w pobliżu namiotów, albowiem natychmiast wyłonią się z nich małe grupki oddziałów przeciwnika! Najlepiej omijać je z daleka. Szybko udajemy się na północny wschód i od wschodu atakujemy. Nie rzucajcie się do frontalnego ataku, a jedynie z dystansu eliminujcie kilka najbliższych jednostek stopniowo przesuwając się do przodu. Przydadzą się zaklęcia Invigorate i Błogosławieństwo zwiększające umiejętności bojowe naszych oddziałów. Każdą poważnie ranną jednostkę natychmiast wycofujemy na tyły-gdy uzbiera się ich kilka korzystamy z czaru Grupowego Leczenia. Najtrudniej będzie pokonać przebywającego w centrum obozu Herosa i osłaniającą go grupkę konnicy. Nie ma co się spieszyć. W przypadku większego niepowodzenia natychmiast się wycofujemy, leczymy rany, czy też stopniowo przywołujemy sobie grupę Jednorożców. Wróg prędzej czy później musi uznać naszą wyższość. W centrum obozu znajduje się skrzynia, a druga na północy (uwaga na namiot z którego wyłoni się Rycerz). Warto się nimi zaopiekować. Dzięki zwycięstwu nasz Bohater otrzyma 48 punktów doświadczenia (razem 376), a na wzmocnienia możemy przeznaczyć 10 punktów.

skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
11.11.2008 | Klemens » Zły adres, siwku123, my nie popieramy piractwa...
09.11.2008 | siwek123 » siema ej przyslij mi ta gre na poczte plx 3 wersje
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - 1 ŚREDNIA OCENA - 95%
I i II to najlepsze części tej gry.
Szymiii - 95%
więcej recenzji dodaj recenzję