Warlords Battlecry

Warlords Battlecry
Sztab VVeteranów
Tytuł: Warlords Battlecry
Producent: Strategic Studies Group
Dystrybutor: Play It
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2000-10-05
Premiera Świat:
Autor: MAO
Ocena
czytelników 70 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Warlords Battlecry

Epizod 7- The Undead Column

Cel: Zgładzić wszystkich Nieumarłych przechodzących przez Dolinę. Odnaleźć Elanę. Minos, Robert i nasz Bohater muszą przeżyć.

Po raz kolejny pojawił się Paradian wyjawiając nam cel naszej misji. Tym razem posunął się za daleko- pomysł z wystawieniem Elany jako przynętę zbytnio mi się nie podoba! Czy ten człowiek ma serce? Czy chcemy mu służyć? Tymi pytaniami zajmiemy się jednak później, chwilowo mamy inne zmartwienia. Nasze zadanie będzie trwało 30 minut, w tym czasie musimy rozbić wszystkie oddziały Nieumarłych przechodzące przez dolinę. Za chwilkę nastąpi atak niezwykle silnej jak na początki grupy wroga. Kilku Liszych dowodzonych przez Bohatera może nieźle dać nam się we znaki. Na północnym zachodzie znajdują się dwa Białe Drzewa- gdy wyślemy w ich pobliże naszego Herosa, pojawią się dwa masywne Treanty które zechcą się do nas przyłączyć. Tuż obok na wzniesieniu znajduje się Smoczy Ołtarz, gdy poślemy tam Bohatera przyłączy się do nas trzech Smoczych Rycerzy. Trzeba zrobić to możliwie jak najszybciej- takie wzmocnienia będą niezbędne podczas pierwszej potyczki, która czeka nas już za chwilę. Po uporaniu się z nieprzyjaciółmi mamy sporo czasu na opanowanie sytuacji. Rozpoczynamy budowę naszej bazy. Na zachodzie znajduje się kopalnie Kryształu (3) a na południowym zachodzie kopalnie Złota (3), Węgla (3), Rudy (2) i Kryształów (2). Na wschodzie natrafimy na kopalnie Złota (1), Rudy (3), Złota (3) i Węgla (3). Takie zaplecze surowcowe powinno w zupełności wystarczyć. Na północy znajdują się dwa obszerne wzgórza podzielone doliną. Udając się nią na północ natrafimy na dwa Mauzolea, a w pobliżu jednego z nich odnajdziemy zwłoki Eleny! Paridian kiedyś zapłaci za śmierć tego bezbronnego dziecka! Dalej na północy przejście blokują cztery wieże strzelnicze- warto je zburzyć, albowiem bronią one dwóch skrzyń ze skarbami. I to by było wszystko- oddziały wroga co pewien czas niespodziewanie będą się pojawiać na północy (tam gdzie stały wieże) i kroczyć doliną na południe. Nasze zadanie jest dość proste- zabić wszystkich ;-). Przystępujemy do budowania linii obrony. Na końcu doliny systematycznie budujemy wieże strzelnicze (3 blokujące wyjście z doliny i dwie obok na wzgórzach w zupełności wystarczą) które wypełniamy łucznikami. Tuż obok budujemy Katedrę i rozpoczynamy pracę nad Świętym Słowem- tym razem będzie to zabójcza broń masowego rażenia. Przed naszymi wieżami ustawiamy kilku Wspaniałych Paladynów (a na wzgórzu kilku Białych Magów, którzy systematycznie będą leczyć ich rany)- to powinno skutecznie powstrzymać nacierające legiony nieprzyjaciela. Na koniec warto wysłać jednego zwiadowcę (np. Orła) do północnej części doliny by dokładnie widzieć kiedy pojawiają się kolejne siły nieprzyjaciela. Walka będzie niezwykle łatwa, do odparcia mamy 5 ataków. Ostatni, najsilniejszy nastąpi na 3 minuty przed końcem, a w skład armii wro

ga będzie wchodziła duża liczba Liszych. Nie powinno to jednak stanowić większego problemu dla naszych oddziałów. Nasz Bohater otrzyma aż 60 punktów doświadczenia (razem 328) i awansuje na kolejny poziom. Pięć z siedmiu punktów zdolności przeznaczamy na umiejętność Jack of All Trades- znacznie zmniejszy ona koszty wszystkich ulepszeń (np. takich jak Dochód 1,2,3 w Targowiskach) w kolejnych misjach. Pozostałe dwa punkty przeznaczamy na naukę zaklęć Soul Flame i Resist Fire (kanon magii Piromancji).
Epizod 8- The Death of Elana (film)

W wyniku ostatnich zajść możemy wybrać stronę której będziemy służyli. Albo pozostaniemy lojalni wobec Paridiana (dobro) albo staniemy po stronie zła. Specjalnie dla was ;-) opisze obydwie możliwości, tak by byście mieli wolny wybór.

Rozdział 3- Protector - Ścieżka "dobra".

Epizod 1- Dwarf Carawan

Cel: Pokonać Orki. Karawana Krasnoludów musi przetrwać. Minos i nasz Bohater muszą przeżyć. Na nowych rekrutów możemy przeznaczyć 12 punktów. Wściekły na Paridiana Robert opuszcza naszą ekipę. Nie ma co się mu dziwić, wszak Elana była Elfką. Karawana znajduje się w centrum mapy i jest broniona przez liczną grupę Krasnoludów- początkowo wystarczą oni do odpierania ataków Orków. Stawiamy Pałac i przechodzimy do standardowego rozbudowywania naszej bazy. W pobliżu znajdują się kopalnie Złota (3), Rudy (3), Węgla (3) i Kryształu (2). Na wschodzie natrafimy na następną kopalnie Złota (3), a na północnym wschodzie znajduje się kopalnia Kryształu. Odbijamy na południowy wschód, przejmujemy kolejne dwie kopalnie: Węgiel (2) i Ruda (2), opróżniamy dwa wagony wypełnione kryształami, a w Mauzoleum standardowo otrzymujemy zadanie. Pierwszy atak na Karawanę nastąpi dość szybko- obrońcy poradzą sobie sami, ale warto wysłać im z pomocą Minosa i pozostałe wolne jednostki. Na zachód od Karawany natrafimy na kopalnie Złota (1), a dalej na kopalnie Kryształu (2) i skrzynię ze skarbem. Na północ od Karawany znajduje się baza Orków, a pobliskie tereny są przez nich opanowane- lepiej zaniechać wycieczek na ich terytorium. Systematycznie rozbudowujemy nasze zaplecze militarne, możecie odpuścić sobie budowę wież i innych umocnień w pobliżu Karawany- lepiej skupić się na rekrutacji konnicy. Na Paladynach opieramy naszą armię, wystarczy ich ok. 10 + kilku Białych Magów do pomocy. Opłaca się wybudować drugą Stajnię- to przyspieszy rekrutację Paladynów. Gdy tylko zbierzemy odpowiednią grupę ruszamy na północ od Karawany i przechodzimy do niszczenia bazy naszego nieprzyjaciela. Nie będzie to szczególnie trudne. Na koniec dodam, że nie musicie zbytnio przejmować się losem Krasnoludów broniących Karawanę- wszyscy mogą polec w walce obronnej- przynajmniej w ten jeden sposób się nam przysłużą. Nasz Bohater zyska jedynie 38 punktów doświadczenia, a 14 punktów możemy przeznaczyć na rekrutację Krasnoludów.

skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
11.11.2008 | Klemens » Zły adres, siwku123, my nie popieramy piractwa...
09.11.2008 | siwek123 » siema ej przyslij mi ta gre na poczte plx 3 wersje
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - 1 ŚREDNIA OCENA - 95%
I i II to najlepsze części tej gry.
Szymiii - 95%
więcej recenzji dodaj recenzję