Warlords Battlecry
Tytuł: Warlords Battlecry
Producent: Strategic Studies Group
Dystrybutor: Play It
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2000-10-05
Premiera Świat:
Autor: MAO
Warlords Battlecry
Cel: Pokonać Nieumarłych broniących Świątyni. Nasz Bohater musi odnaleźć wejście do jej środka. Robert, Gront i nasz Bohater muszą przeżyć.
Prosta, wręcz banalna misja z której ukończeniem nie będziecie mieli żadnych problemów. Szybko budujemy Pałac, a następnie dwie Jaskinie w których rozpoczynamy trening Bazyliszków. I na tym zakończymy rozbudowę! W międzyczasie przejmujemy kontrolę nad pobliskimi kopalniami: Węgla (3), Rudy (3), Złota (3), Kryształu (3). Na zachodzie znajduje się jeszcze kopalnia Złota (1) (uważajcie bo w pobliżu czai się spora grupka Orków wraz z Herosem), na wschodzie kolejna kopalnia Złota (1). Na północny wschód od niej natraficie również na złoża Złota (3), Rudy (3) i Kryształu (3)- to nam w zupełności wystarczy. Przeciwników mamy czterech- dwóch standardowych: na północnym wschodzie znajduje się baza Czarnych Orków, na północnym zachodzie osada Orków "czerwonych". Do tego na zachód od naszej bazy przebywa wspomniana już przeze mnie banda Orków, a na północy grupka Nieumarłych których koniecznie musimy pokonać. Tylko ci ostatni będą naszym celem- resztą możecie się nie przejmować. Na północ od naszej bazy zaczyna się pasmo górskie otaczające znajdującą się w centrum dolinę. Jak nie trudno się domyśleć tam właśnie znajduje się poszukiwana przez nas Świątynia. Jedyne wejście do doliny znajduje się na zachodzie. Możliwie najszybciej przystępujemy do ataku- wystarczy nam 5 Bazyliszków wspieranych przez naszych Herosów. Grupujemy jednostki i kierujemy się na północny zachód. Dość szybko natraficie na posterunek Nieumarłych- nie są oni zbytnio wymagający (Heros, 2 Liszych i sporo "leszczy") więc i potyczka nie potrwa zbyt długo. Tradycyjnie wspomagamy naszą armię czarami (przydatny okaże się czar Firebreath). Po wygranej walce nie zapomnijcie zniszczyć wszystkich grobów (tak na wszelki wypadek)! Wkraczamy do doliny i podążamy na wschód. Dość szybko natraficie na Setrotha, wraz z którym podążamy do Świątyni. Znalezienie wejścia z takim przewodnikiem będzie jedynie formalnością. Nasz Bohater otrzyma 71 punktów doświadczenia (razem 892) i awansuje na 14 poziom. 10 punktów zdolności przeznaczamy na podniesienie umiejętności rzucania czarów kanonu magii Piromanicji do 7 i zwiększeniu Kupiectwa o +1. Na wzmocnienia możemy przeznaczyć 14 punktów.
Cel: Pokonać Elfy Ciemności by zdobyć drugą Łzę. Setroth, Gront i nasz Bohater muszą przeżyć.
Zaczyna się od wesołego incydentu- zdenerwowany ciągłym pesymizmem Roberta, Gront wyrywa mu serce. Heh ;-). Jak widać, z Olbrzymami lepiej nie zadzierać- rozumek mają malutki, jednak siła ich bicepsów stanowi dostateczny argument w dyskusji ;-). Sama misja okaże się nie tyle trudna co dość długa. Budujemy Pałac i przejmujemy okoliczne kopalnie: Złoto (3), Ruda (3), Kryształ (3) i Węgiel (3). Na północy znajdują się złoża Węgla (2), a dalej Piramida (w której otrzymamy zadanie do wykonania). Na wschód od