Warlords Battlecry

Warlords Battlecry
Sztab VVeteranów
Tytuł: Warlords Battlecry
Producent: Strategic Studies Group
Dystrybutor: Play It
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2000-10-05
Premiera Świat:
Autor: MAO
Ocena
czytelników 70 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Warlords Battlecry

Epizod 2- The Orc Ambush

Cel: Pomóc Orkom w unicestwieniu dwóch Krasnoludzkich klanów. Robert i nasz Bohater muszą przeżyć.

Dziwna i chaotyczna misja nie wymagająca od nas większych umiejętności. Teoretycznie można by nie robić nic- Orki są wystarczająco silne by poradzić sobie same, ale na wszelki wypadek lepiej im pomóc. Szybko budujemy Pałac. W jego pobliżu znajdują się kopalnie Rudy (3), Złota (3) i Węgla (3). Na wschodzie natrafimy na złoża Kryształu (2), Złota (1) i trzy wagony wypełnione złotem. Dalej na dalekim wschodzie znajduje się jeszcze jedna kopalnia Złota (1), ale na północ od niej rozciąga się już terytorium wroga. Udając się na północ od naszej bazy natrafimy na skrzynię ze skarbem, a dalej za górami znajduje się Mauzoleum (zadanie). W centrum mapy znajduje się baza Krasnoludów. Jednakże tylko jeden klan może ją rozbudowywać ("czerwoni"), drugi ogranicza się jedynie do obrony ("pomarańczowi"). Na północny mają swoją bazę Orki. Są one dość potężne, bardzo szybko zaczną nękać atakami naszych wspólnych wrogów. Jeśli chcecie im w tym pomóc to powinniście się pospieszyć. Budujemy dwa budynki Koszar, Kuźnie i trenujemy możliwie największą ilość Pikinierów. Ulepszamy ich broń, pancerz i ruszamy do ataku. Najlepiej skoordynować nasze działania z Orkami i uderzyć w tym samym czasie (Orki z północy, my od południa). W razie niepowodzenia powtarzamy atak- Krasnoludy stoją na z góry przegranej pozycji. Nasz bohater otrzyma 60 punktów doświadczenia (razem 436) i awansuje na kolejny poziom, 10 poziom. 7 punktów umiejętności przeznaczamy na podniesienie umiejętności rzucania czarów z kanonu magii Uzdrawiania do 7. Na wzmocnienia możemy przeznaczyć 10 punktów.

Epizod 3- Minotaur Tribes

Cel: Nasz bohater musi dowiedzieć się czemu Minotaury walczą i odnaleźć jaskinię Jasnowidza. Robert, Gront i nasz Bohater muszą przeżyć.

Stosunkowo łatwa misja, dająca się niezwykle szybko ukończyć. Jak zauważyliście stoimy na czele Orków, warto więc się przyjrzeć ich możliwościom budowlanym. Po wybudowaniu Pałacu możemy postawić Arenę (typowe Koszary, możemy w nich trenować Orki, a później Ogry i Olbrzymy) i Wieżę Zwiadowczą (tu trenować możemy Gobliny). Po rozbudowaniu Pałacu do drugiego poziomu możemy wybudować Jaskinię (by trenować w nich Wilczych Jeźdźców i Bazyliszków) i Chatę Orków (każda zwiększa maksymalny limit jednostek o +3). Gdy rozbudujemy Pałac do trzeciego poziomu będziemy mogli postawić Gniazdo (standardowe) i Loch (w którym rekrutujemy Trolle). Po rozbudowaniu Pałacu do czwartego poziomu zyskamy możliwość postawienia Kamiennego Kręgu (gdzie póĽniej będziemy mogli rekrutować Szamanów. No i na koniec, po rozbudowaniu Pałacu do poziomu piątego. Zyskamy możliwość treningu Olbrzymów w Arenie. Najważniejszym surowcem potrzebnym do rozbudowywania naszej bazy będzie węgiel. Na koniec warto wspomnieć o wszystkich ulepszeniach jakich możemy dokonać. W Pałacu można wprowadzić Władcę Ogrów (pozwoli to na ich rekrutację w Arenie) i Władcę Olbrzymów (rekrutacja Olbrzymów). W Arenie możemy rozpocząć pracę nad: Bez bólu! (Orki wysoce odporne na wszelkiego rodzaju pociski), Tchórze! (Orki zadają podwójne obrażenia wszystkim jednostkom strzelającym), Trening (każda nowa jednostka otrzymuje natychmiast +10 punktów doświadczenia) czy też Zgnia

taniem (zwiększa obrażenia zadawane przez Ogry o +10 punktów). W wieży zwiadowczej możemy wprowadzić Sokole Oko 1,2,3 co zwiększy kolejno o +2,+3,+4 zasięg widzenia wszystkich naszych jednostek. W Jaskini możemy rozpocząć pracę nad Wilczymi Stadami 1,2,3 co kolejno zwiększy szybkość Wilczych Jeźdźców o +2,+4 i +6, a także nad Wścieklizną (dzięki temu Wilki których dosiadają nasi Jeźdźcy będą roznosić choroby). W Gnieździe drugiego poziomu możemy wprowadzić Harpy Hag co zwiększy i tak już duże umiejętności walki naszych Harpii o +3. W Lochu możemy wynaleźć Hordę Jeńców- od tej pory wystarczy zapłacić 250 sztuk złota, a natychmiast zostanie nam dostarczonych 10 budowniczych. W Kamiennym Kręgu można rozpocząć badania nad Shamanami, co pozwoli nam ich trenować, a dodatkowo budować Totemy które stanowią niezłą ochronę przeciwlotniczą. Jak widać możliwości Orków są całkiem spore, martwi jednak brak Targowiska. Pora zająć się samą rozgrywką. Rozbijamy obóz i przejmujemy pobliskie kopalnie. Na wschodzie natrafimy na Rudę (3), Złoto(3) i dalej Węgiel (1). Na północy znajdują się kopalnie Węgla (3), Kryształu (3). Na początek powinno to wystarczyć. Znajdujemy się w małej dolinie. Mamy dwie drogi- na północ i na zachód, każda z nich jest strzeżona przez dwie wieże strzelnicze. Blisko, na północnym zachodzie znajdują się jeszcze dwie kopalnie: Złota (1) i Węgla (1). Nasz Bohater może przemknąć się w pobliżu wież i odnosząc małe obrażenia przejąć nad nimi kontrolę. W pobliżu na północnym zachodzie, w małej dolince znajduje się jeszcze Mauzoleum (zadanie)- skoro już tu jesteśmy to warto przy okazji tam zajrzeć. Jeśli posiadacie jednostkę latającą to warto wysłać ją na zwiad by poznać rozmieszczenie przeciwników. "Czerwone" Minotaury znajdują się na zachodzie, "pomarańczowe" w centrum, a "czarne" Orki na północ od naszej bazy. Jaskinia Jasnowidze położona jest na północnym zachodzie. Istnieje dość łatwa droga by się do niej dostać. Wystarczy nam stosunkowo mała liczna armia (kilka Bazyliszków +odziały którymi dysponujemy na starcie). W tej misji nie trzeba przesadnie rozbudowywać bazy- im szybciej wyruszymy tym lepiej. Kierujemy się na północ, rozbijamy dwie wieże wroga. Kawałek dalej znajduje się mała dolinka- warto posłać naszego Herosa by ją przeszukał albowiem natrafimy na trzy wagony z surowcami (2x węgiel i Ruda) i dwie skrzynie z kosztownościami. Posuwamy się dalej na północ i szybko dotrzemy do kolejnej doliny w której znajduje się spora dziura w ziemi- ślad po uderzeniu czerwonej "łzy". To właśnie jest powód agresji Minotaurów. Teraz pozostaje nam jedynie przedrzeć się do domu Jasnowidza. Wciąż kierujemy się na północ, wkraczając do bazy Orków. Dość szybko obracamy ją w górkę pyłu i kamieni (najlepiej przejąć nad nią kontrolę), a następnie odbijamy na zachód. Droga do Jasnowidza stoi otworem. Jeśli mielibyście jakieś problemy z pokonaniem Orków to możecie spróbować innego sposobu- zdać się na szybkość naszego Bohatera. Po prostu przebiegamy przez terytorium wroga ignorując wrogie jednostki. Prawda, że banalnie proste? Dzięki zwycięstwu otrzymamy 70 punktów doświadczenia (razem 506) i awansujemy na 11 poziom. 2 punkty zdolności przeznaczamy na naukę czaru Coutarize i podniesieniu umiejętności rzucania czarów kanonu magii Piromanicji do 4. 6 punktów zostawiamy na później. Na wzmocnienia możemy przeznaczyć 12 punktów.
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
11.11.2008 | Klemens » Zły adres, siwku123, my nie popieramy piractwa...
09.11.2008 | siwek123 » siema ej przyslij mi ta gre na poczte plx 3 wersje
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - 1 ŚREDNIA OCENA - 95%
I i II to najlepsze części tej gry.
Szymiii - 95%
więcej recenzji dodaj recenzję