Warlords Battlecry

Warlords Battlecry
Sztab VVeteranów
Tytuł: Warlords Battlecry
Producent: Strategic Studies Group
Dystrybutor: Play It
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2000-10-05
Premiera Świat:
Autor: MAO
Ocena
czytelników 70 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Warlords Battlecry

Epizod 7- Return to Esgaard

Cel: Doprowadzić Aelfwinea do wrót wieży Esgaard. Robert, Minos, Elana, Aelfwine i nasz Bohater muszą przeżyć.

Wieża Esgaard znajduje się na północnym zachodzie. Nie jest ona zbyt daleko, ale drogę blokują dość liczne grupy Nieumarłych. Pora ostatecznie wysłać je do piachu ;-). Zanim ruszymy się z miejsca wypadałoby zrobić mały zwiad i poznać rozmieszczenie sił przeciwnika. Na północy znajduje się skrzynia ze skarbem. Pora zastanowić się co dalej. Droga na zachód wydaje się być bardzo dobrze chroniona, moim zdaniem o wiele łatwiej będzie udać się na północ. Wcześniej wyślijcie naszego Bohatera do okolicznych domów (4 na południu, jeden na północy)- mieszkańcy zechcą wesprzeć naszą drużynę. W ten oto sposób stworzyliśmy armię typowego mięsa armatniego- zawsze to jakieś wzmocnienie. Przejście przez rzekę na północy blokuje oddział złożony z 10 Szkieletów, 2 Wielkich Nietoperzy, dwóch Zmór i Cienia. Atakujemy wszystkimi siłami. Przeprawiamy się przez rzekę, odbijamy na zachód i rekrutujemy kolejnych chłopów z dwóch pobliskich chat. Eliminujemy kolejne 5 Szkieletów + Zmorę i przechodzimy do najtrudniejszej potyczki. Naprzeciw nas stoi 12 Szkieletów, 5 Zmór i Slayer Knight. Przechodzimy do frontalnego ataku, naszymi bohaterami za wszelką cenę staramy się zabić wrogiego rycerza podczas gdy chłopi zajmują się szkieletami. Droga do wieży Esgaard stoi otworem. Wystarczy szybko przemknąć w pobliże bramy ignorując jednostki przeciwnika (pod żadnym pozorem nie wdawajcie się w walkę). Nasz bohater zdobędzie 24 punkty doświadczenia, co razem da 98 i pozwoli mu awansować na kolejny poziom. Otrzymamy do rozdzielenia cztery punkty umiejętności które przeznaczymy na naukę czarów Heal Group (kanon magii Uzdrawiania) i Summon Unicorn (Magia Natury). Na wzmocnienia mamy 10 punktów.

Epizod 8- Aelfwinea arrival (Film)

Rozdział 2- The Two Tears

Epizod 1- Scounting the Land

Cel: Przeszukać teren i wprowadzić naszą armię do obozu Nieumarłych. Robert, Minos, Elana i nasz bohater muszą przeżyć.

Tak jak to było w pierwszym epizodzie, cel misji zdradza nam Paridian. Dysponujemy całkiem silną armią składającą się z 12 Łuczników, 8 Krasnoludzkich biegaczy i oczywiście naszych bohaterów. Warto co pewien czas korzystać z czaru Przywołanie Jednorożca- konik okaże się całkiem silnym kompanem, znacznie wzmocni naszą armię. Udajemy się na zachód, marsz zajmie nieco czasu lecz będzie przebiegał bez żadnych komplikacji. Odbijamy na północ, przechodzimy pomiędzy wzgórzami i rozprawiamy się z pierwszą grupką przeciwników składającą się z dwóch Zombii i dwóch Zmór. Takich potyczek czekać nas będzie jeszcze kilkanaście- małe grupki wroga są rozsiane po całym terenie. I żadna z nich nie przysporzy nam większych kłopotów. Na wschodzie znajduje się pierwsza z skrzyni zawierająca magiczny przedmiot. Dalej, na południowym wschodzie odnajdziemy drugą. Odbijamy na północ, eliminujemy kolejne jednostki nieprzyjaciela i opróżniamy trzecią skrzynię. Teraz czeka nas dość długi marsz na północ (i lekko na wschód) gdzie odnajdziemy czwartą, ostatnią skrzynię. Na wschodzie znajduje się kuźnia, warto przejąć nad nią kontrolę i ulepszyć nasze zbroje (na więcej nie starczy nam surowców). Zawracamy na zachód. Dość szybko natrafimy na dwie wysunięte wieże- ich zburzenie nie będzie rzeczą łatwą, jednak musimy to zrobić. Dalej na zachodzie znajduje się obóz Nieumarłych, otoczony kilkoma wieżami. Pamiętajcie, że nie musimy wszystkich zabić, a jedynie wejść do środka. Tak więc albo najpierw burzycie część wież stojących nam na przeszkodzie, albo robimy szybki rajd i nie patrząc na straty przedzieramy się do środka. Nasz Bohater zyska 25 punktów doświadczenia dzięki czemu awansuje na kolejny poziom i otrzyma 5 punktów umiejętności. Przeznaczamy je na umiejętność Arcane Lore dzieki której znacznie podszkolimy się w sztuce magicznej. Ponownie na wzmocnienia możemy przeznaczyć 10 punktów.

skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
11.11.2008 | Klemens » Zły adres, siwku123, my nie popieramy piractwa...
09.11.2008 | siwek123 » siema ej przyslij mi ta gre na poczte plx 3 wersje
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - 1 ŚREDNIA OCENA - 95%
I i II to najlepsze części tej gry.
Szymiii - 95%
więcej recenzji dodaj recenzję