Warlords Battlecry

Warlords Battlecry
Sztab VVeteranów
Tytuł: Warlords Battlecry
Producent: Strategic Studies Group
Dystrybutor: Play It
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2000-10-05
Premiera Świat:
Autor: MAO
Ocena
czytelników 70 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Warlords Battlecry

Epizod 7- Attack on Esgard

Cel: Pokonać oddziały Ludzi i ich dwóch sojuszników. Nasz Bohater musi przeżyć.

No i w końcu dotarliśmy do upragnionego finału. Nasza zemsta dobiega końca, naprzeciw nas w polu stanie Minos i Paridian. Niestety zanim dobierzemy się im do skóry musimy wyeliminować wiele innych oddziałów. Nie ma sensu dłużej gadać- niech przemówi nasza stal. Szybko budujemy Pałac i przystępujemy do przejmowania kontroli nad pobliskimi kopalniami Złota (3), Kryształu (3), Węgla (3), Rudy (3) i Rudy (2). Na wschodzie natrafimy na Doki, a na północnym wschodzie na Mauzoleum (zadanie). Za zachód od naszej bazy znajduje się kopalnia Kryształu (1), na północ od niej kopalnia Złota (1), a w jej pobliżu przebywa grupka oddanych nam Orków- przydadzą się już niedługo. Na północ od naszej bazy natrafimy na złoża Kryształu (2) i Rudy (2), a na wzgórzu znajdują się trzy kopalnie Węgla (1). Na zachód od nich natrafimy na kolejne cztery kopalnie (Węgiel (3), Złoto (3), Kryształ (3), Ruda (3), a udając się na północny wschód- Ruda (1) i Złoto (1). Dalej na północy znajduje się baza pierwszych sprzymierzeńców Ludzi- Leśnych Elfów (Zieloni). Na zachód od niej, znajduje się mostek, na południowy wschód od niego Mauzoleum i niedaleko trzy skrzynie z przedmiotami. Proponuję zebrać wszystkie jednostki (nie zapomnijcie o Orkach) i uderzać natychmiast po przejęciu kopalni. W tym samym czasie rozbudowujemy naszą bazę, a ponieważ mamy spore zaplecze surowcowe, to będzie przebiegało to bardzo dynamicznie. Bez ustanku tworzymy nowe Szkielety i część z nich posyłamy za naszą armią- później zastąpią poległych w boju towarzyszy. Leśne elfy nie będą stanowiły większego problemu (co jedynie ich Bohater)- korzystamy z czarów ofensywnych (niezrównany Pierścień Ognia lub nasza nowa zabawka- Armageddon). Zamiast narażać się na obrażenia ze strony Wież Strzelniczych (a jest ich całkiem sporo) lepiej ustawić naszego Bohatera poza ich zasięgiem i przejąć kontrolę nad większością budynków. To skutecznie zatrzyma rozwój Elfów, nam da czas na ściągnięcie posiłków i bezproblemowe zniszczenie wież. Pokonanie Leśnych Elfów stanowi już 1/3 sukcesu. Natychmiast przejmujemy kontrolę nad okolicznymi kopalniami, na zachodzie znajdują się: Kryształ (3), Ruda (2), a w centrum Kryształ (3) x3, Złoto (3), Węgiel (3), Ruda (3) i

Złoto (2). Z takim zapleczem surowcowym nie możemy przegrać- wystarczy teraz tylko je utrzymać. Będzie to dość trudne, albowiem Ludzie i pomagający im Barbarzyńcy szybko ruszą do kontrofensywy. Nie są jednak w stanie wyrządzić nam wielkiej krzywdy- siła ofensywna zaklęć naszego Bohatera powinna w ciągu chwili posłać ich do piachu. Uważajcie jednak na atak na naszą bazę który nadciągnie wzdłuż wybrzeża- nasz Bohater nie może być w kilku miejscach jednocześnie, a to może oznaczać problemy. Za wszelką cenę spróbujcie zabić Herosów nieprzyjaciela- gdy wam się to uda, zwycięstwo jest praktycznie wasze. Poślijcie grupkę Zombii na północ, tam gdzie była kiedyś baza Elfów i gdzie aktualnie powinien przebywać (by bronić kopalń) nasz Bohater. Szybko budujemy kilka Nagrobków i rozpoczynamy rekrutację Szkieletów których następnie przemieniamy w Zmory/Cienie czy też później w Slayer Knight. Gdy będziecie dysponowali grupą 15 Cieni, a punkty magii naszego Herosa będą w pełni uzupełnione- przechodzimy do zdecydowanego ataku. Kierujemy się na wschód i wkraczamy do bazy Ludzi. Walka będzie długa acz prosta- wystarczy szybko zniszczyć wieże i przejąć kontrolę nad budynkami. Leczymy rany, czekamy aż uzupełnia się punkty magii i odbijamy na południe zmierzyć się z Barbarzyńcami. Tu scenariusz jest podobny- obrońcy nie mają prawa przeżyć gdy kilkakrotnie rzucimy zaklęcie Pierścień Ognia. Pozostaje jedynie zniszczyć Wieże. Teraz wystarczy przeszukać dokładnie mapę by wybić wszystkich uciekinierów (dokładnie przeczeszcie morze- znajduje się tam sporo statków które należy posłać wprost do krainy Neptuna). Gratuluje pomyślnego ukończenia gry! Nasz bohater zdobędzie 125 punktów doświadczenia (razem 1326) i awansuje na 17 poziom.
Epizod 8 - A Hollow Victory (Film)

Wprawdzie zakończyliśmy już naszą przygodę, ale to jeszcze nie koniec losów naszego Herosa- zostanie on eksportowany i będziemy mogli nim grać w trybie multiplayer czy też w pojedynczych scenariuszach których spory wybór przygotowali autorzy gry. 12 punktów umiejętności proponuję przeznaczyć na podniesienie do 9 umiejętności rzucania zaklęć z kanonu magii Piromancji i nauce zdolności Dowódca Rycerzy. Powinno się to wam przydać w kolejnych starciach...

Artur Okoń
martwy@interia.pl

Autor: MAO
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
11.11.2008 | Klemens » Zły adres, siwku123, my nie popieramy piractwa...
09.11.2008 | siwek123 » siema ej przyslij mi ta gre na poczte plx 3 wersje
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - 1 ŚREDNIA OCENA - 95%
I i II to najlepsze części tej gry.
Szymiii - 95%
więcej recenzji dodaj recenzję