Warlords Battlecry

Warlords Battlecry
Sztab VVeteranów
Tytuł: Warlords Battlecry
Producent: Strategic Studies Group
Dystrybutor: Play It
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2000-10-05
Premiera Świat:
Autor: MAO
Ocena
czytelników 70 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Warlords Battlecry

Epizod 7- Archanon

Cel: Zdobyć wieżę Archanon poprzez wyeliminowanie wszystkich Elfów Ciemności znajdujących się w okolicy. Minos i nasz bohater muszą przeżyć.

Dość łatwa misja, o wiele prostsza od swojej poprzedniczki. Na wykonanie zadania mamy 20 minut. Co ciekawe, nie zauważyłem żadnych zmian gdy wyznaczony czas się skończył (choć teoretycznie powinien pojawić się Smok- czyżby bug?), tak więc nie musicie się przesadnie spieszyć. Szybko budujemy Pałac i przechodzimy do standardowej rozbudowy. Naszą armię oprzemy na Paladynach, nie traćcie więc czasu na trening Pikinierów (choć przyda się kilku na początku). W pobliżu znajduje się kopalnia Rudy (2), a tuż obok na wzgórzu położonym na północnym zachodzie kopalnie Złota (3), Rudy (3), Węgla (2) i Kryształu (3). Blisko na północy natrafimy na jeszcze jedną kopalnie Złota (3), a trochę dalej na Piramidę w której otrzymamy zadanie do wykonania. W linii prostej na zachód od naszej bazy znajdują się kopalnie Kryształu (1), Złota (3) i Węgla (3), a nieco dalej cztery kopalnie Węgla (1). Na północnym zachodzie od nich stoi kolejna Piramida, a dalej można natrafić jeszcze na kilka kopalni, jednakże szkoda czasu na tak dalekie wycieczki. Do pokonania mamy dwóch przeciwników. Grupa "czerwonych" Elfów znajduje się praktycznie w centrum mapy, są oni dość nieszkodliwi, spokojnie czekają pilnując Niebieskiej Łzy. Na północy znajduje się wieża Archanon, a na wschód od niej natrafimy na bazę drugiego, o wiele trudniejszego przeciwnika ("fioletowi"). Warto przystąpić do szybkiego ataku (jak tylko skończycie przejmować kontrolę nad kopalniami), właśnie od strony Archanon. Zniszczyć jedną z wież blokujących wejście do bazy wroga, szybko wkroczyć, wyeliminować obrońców i przejąć kontrolę nad budynkami (to chyba najszybszy sposób). Przy odrobinie szczęścia wrogi Bohater znajdował się będzie poza bazą i nie będzie mógł nam przeszkodzić w dziele zniszczenia.

Takie wczesne uderzenie skutecznie osłabi naszych nieprzyjaciół, dając nam czas na spokojną rozbudowę. Jeśli czujecie się na siłach to proponuję od razu ostatecznie rozprawić z wrogiem i zgładzić Herosa- nie będzie to łatwe albowiem tak jak to było w misji wcześniejszej dysponuje on niezwykle silnymi czarami. Systematycznie rozbudowujemy naszą bazę, trenujemy przynajmniej pięciu Paladynów i jednego Białego Maga. To wystarczy do wyeliminowania wroga. Najpierw ostatecznie dobijamy "fioletowych" (jeśli nie zrobiliście tego za pierwszym razem), nie zapomnijcie o 6 wieżach które są rozstawione w linii, na północ od naszej bazy a na wschód od Archanon. Leczymy rany i wyprawiamy się na "czerwonych". Do pokonania jest spora liczba Magów dowodzona przez wrogiego Bohatera, jednakże nasza konnica ni

e powinna mieć z tym większego problemu. No i jeśli pierwszy atak się nie powiedzie, to zawsze możemy po uzupełnieniu strat uderzyć raz jeszcze. Nasz bohater otrzyma 52 punkty doświadczenia (razem 617) i awansuje na kolejny poziom. 9 punktów zdolności przeznaczamy na naukę czaru Pillar of Fire i rozwinięciu zdolności rzucania czarów do 6 (magia Piromancji), a także podniesieniu umiejętności Merchant i Training o +1.
Epizod 8- Resurrection (flim)

Rozdział 4 - Justice - Ścieżka "dobra"

Epizod 1- Thieves

Cel: Wykraść Łzę Davaar i uciec drogą na wschód. Elana i nasz Bohater muszą przeżyć.

Znów mamy przyjemność (?) spotkać się z Paridianem. Jest wściekły, iż użyliśmy Niebieskiej Łzy do wskrzeszenia Elany. Oskarży nas o zdradę, pozbawi dowództwa i wraz z Minosem opuści. Cóż, nie ma co się smucić, i tak nigdy ich nie lubiłem ;-). Oczywiście dymisja której udzielił nam Paridian nie zmusi nas do powrotu do domu- pora przejąć pałeczkę i zacząć pracować "na własną rękę". Zaczniemy od odebrania tego o co walczyliśmy z wielkim poświęceniem- Niebieskiej Łzy. W otwartej walce nie mamy większych szans, trzeba posłużyć się fortelem. Misja jest łatwa, krótka i przyjemna, tak więc zabieramy się do roboty. Łza znajduje się w skrzyni, w centrum mapy, szczelnie chroniona przez spory oddział wojska pod dowództwem Sir Edgara. Dysponujemy zbyt małą armią by rozbić choćby przednią straż, ale mamy "asa" schowanego w rękawie. Część żołnierzy znajdująca się w okolicznych namiotach jest w dalszym ciągu wobec nas lojalna. Wystarczy tylko ich odwiedzić. Wojska nam lojalne przybywają w fioletowo-żółtych namiotach. Nie pomylcie się, albowiem w namiotach czerwono- żółtych przebywają nasi przeciwnicy! Udajemy się na małą wycieczkę i odwiedzamy wszystkie namioty znajdujące się w okolicy. Dzięki temu powinniśmy zebrać całkiem silną armię liczącą 8 Pikinierów, 8 Łuczników, Białego Maga i dwie jednostki konnicy. Dodatkowo na północy znajdują się dwa domy zamieszkane przez grupkę wieśniaków- pomogą nam pozbyć się strażników pilnujących skrzynie ze skarbem jaka znajduje się tuż obok na południu. Pora zając się głównym celem naszej misji. Proponuję zaatakować od południowego wschodu, tu straże są dość słabe, no i do drogi którą mamy się oddalić też jest blisko. Wspomagając się magią, po woli eliminujemy przeciwników. W centrum, w pobliżu namiotu dowódcy (być może trzeba będzie go pokonać) znajduje się skrzynia ze skarbem- po jej przeszukaniu (Łza będzie niewidoczna) szybko się zwracamy w kierunku drogi, eliminujemy małą grupę Pikinierów i oddalamy się na wschód. Nasz Bohater otrzyma 66 punktów doświadczenia. Niestety, tym razem nie będziemy mogli rekrutować żadnych jednostek.

skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
11.11.2008 | Klemens » Zły adres, siwku123, my nie popieramy piractwa...
09.11.2008 | siwek123 » siema ej przyslij mi ta gre na poczte plx 3 wersje
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - 1 ŚREDNIA OCENA - 95%
I i II to najlepsze części tej gry.
Szymiii - 95%
więcej recenzji dodaj recenzję