Gothic II | ||||||
Czarny Troll – Istnieje tylko jedna bestia mająca swą jaskinie na północy wschód od Khorinis. Troll jest bardzo silny, podbiegajcie z ukosa unikając odrzucających nas ciosów i tnąc bestię kombinacją lewo-prawo. W razie problemów uciekając z jaskini by wyleczyć rany- potwór nie będzie was gonił (rys. 4).
Smok- Bez wątpienia najsilniejszy przeciwnik. Walcząc ze Smokiem powinniście zadbać o dobry pancerz (w tym pierścienie i amulet) zwiększający odporność przed smoczym ogniem. Najtrudniej jest do potwora podbiec i nie oberwać jego odrzucającym ognistym oddechem. Starajcie się więc do niego za bardzo nie zbliżać tnąc kombinacją lewo-prawo, podążając za nim gdy bestia uniesie się w powietrze i będzie próbowała nieznacznie odlecieć. Innym sposobem jest ustawienie się w bezpiecznej odległości i rażenie zaklęciem Święty pocisk. Niestety zadaje on potworowi dość mało obrażeń, dlatego musicie zaopatrzyć się w kilka buteleczek z eliksirami mana. Solucja
Wyprawa do zamku Podążamy przed siebie. Z prawej strony znajdziecie kilka przydatnych przedmiotów, natomiast po odbiciu w lewo napotykacie pierwszego Orka. Teraz dokładnie widać, czy odrobiliście pracę domową ;-). Schodząc w dół jeziora czeka nas potyczka z kolejnymi dwoma Orkami- starajcie pojedynkować się z nimi pojedynczo! Z prawej strony przy jeziorze, na półce skalnej leży skórzana torba Diega, a w niej 2000 złotych monet !!! Oprócz jej niewątpliwej wartości materialnej, jest związane z nią zadanie, warto ją zachować. Podążamy dalej drogą kierując się na południe i eliminując kolejne trzy Orki. Znajdujemy się przy starej kopalni, przez którą prowadzi droga powrotna w okolice Khorinis. Udajcie się ścieżką przy kopalni w górę i po przejściu wiszącym mostem na drugą stronę ubijcie dwie Polne Bestie. Na jednej ze skał odnajdziecie Runę teleportacyjną! Możemy jej użyć w dowolnym momencie by błyskawicznie tu powrócić. Wracamy w pobliże kopalni i schodzimy w lewo prowadzącą w dół drogą. Przeszukajcie mały lasek z prawej strony drogi- grasuje w nim Smoczy Zębacz, po pokonaniu którego natraficie na zwłoki Paladyna posiadającego runę z zaklęciem święty płomień (rys. 5). Wracamy na drogę podążając nią dalej na południowy zachód i oglądając scenę przedstawiającą atak smoków na zamek! Nieco dalej napotkacie Jergana który opowie wam o sytuacji i wytłumaczy jak dostać się do zamku. Zleci nam również zadanie- przekazać złe wieści Orikowi (5), o tym iż jego brat zginął na przełęczy. Podążamy dalej drogą- uważajcie bo żerują przy niej Zębacze! Odbijając z drogi w prawo i wchodząc na pierwsze wzgórze natraficie na zwłoki strażnika Dena (rys. 6)- koniecznie zabierzcie jego całe wyposażenie i postarajcie się go nie zgubić ;-). Podążajcie dalej drogą na zachód dochodząc do mostu. Ponieważ zamek jest oblegany, musimy poszukać do niego bezpiecznej drogi. Wskoczcie do rzeki i płyńcie nią na wschód i następnie na południe. Wyjdzie na brzeg w okolicy porośniętego drzewami wzgórza przez które szybko przebiegnijcie kierując się nieznacznie w lewo i eliminując wilki. Teraz czeka nas najtrudniejszy moment- biegnijcie pod mury zamku, uciekając przed Orkami i wdrapując się na umieszczony na jednej ze ścian taran (rys. 7). Gdy tylko na nim ustaniecie, jesteście już bezpieczni- Orkowie odstąpią od pościgu i spokojnie będziecie mogli wdrapać się na mury zamku. | ||||||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >> |
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 |
m237 »
"Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
więcej komentarzy
dodaj komentarz