Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI % procent
Gothic II

Rzut okiem

Witajcie miłośnicy przygód w drugiej odsłonie zmagań z grą Gothic 2. Jak zwykle wyciśniemy z gry maksimum przyjemności wykonując 45 głównych i dodatkowych zadań! Wraz z pierwszą częścią solucji da to nam blisko 100 rozwiązanych przygód! Ponieważ od otrzymania zadania do jego wykonania często upływa bardzo dużo czasu, dlatego identycznie jak w pierwszej części solucji, obydwa momenty zostały zaznaczone w tekście pogrubioną czcionką i dodatkowo ponumerowane (np. - przekazać złe wieści Orikowi (2) i kilka stron dalej (5K). Sądzę, że taki zabieg znacznie zwiększy funkcjonalność tekstu i znacznie ułatwi wam grę. Dla formalności wypada przypomnieć wam, iż mamy do wykonania zaległe cztery zadania: Oko Inosa (1), Dowody (2), Pazury Zębacza (3) i Sprawa Fernanda (4) które już za chwilę rozwiążemy. Tak więc w drogę i niech żaden z potworów które napotkacie nie pozostanie żywy!

Mini poradnik

Na początek uzupełnienie listy potworów które napotkamy wraz z najlepszymi taktykami walki.

Poszukiwacz – Mimo, iż strasznie wygląda nie jest nam w stanie zrobić większej krzywdy. Ogniowe pociski które miota tylko lekko nas poparzą, a wystarczą trzy ciosy by Mag wrócił ponownie w zaświaty.

Kamienny Golem – Słaby przeciwnik. Na tym etapie gry bez trudu go pokonanie tnąc kombinacją góra-prawo, góra-lewo (rys. 1).

Gothic II 160433,4


Ognisty Golem – Niewiele silniejszy od swojego poprzednika. Dodatkowo miota kulami ognia, dlatego jak najszybciej się do niego zbliżcie tocząc walkę w zwarciu.

Lodowy Golem – Najtrudniejszy z Golemów do pokonania. Ciska śnieżnym pociskami, które przy trafieniu zamrożą nas na długi czas, czyniąc totalnie bezbronnym. Jak najszybciej do niego podbiegnijcie (lub podkradnijcie) tocząc walkę w zwarciu którą bez trudu wygracie.

Harpia- Te latające paskudy nie są w stanie wyrządzić nam większej krzywdy. Niestety, bardzo ciężko jest je mieczem trafić, dlatego albo używajcie czarów, albo starajcie się z nimi zmagać w niskich pomieszczeniach (np. w drzwiach) gdzie Harpia nie będzie mogła latać nad waszą głową (rys. 2).

Gothic II 160435,5


Smoczy Zębacz –W późniejszym etapie gry nie powinien stanowić dla was większego zagrożenia. Tnijcie kombinacją lewo-prawo uskakując do tyłu gdy potwór zacznie szarżować. Walczcie zawsze pojedynczo, wyciągając Zębacza poza teren żerowania jego stada.

Szkielet Mag – Mało wytrzymały i łatwy do ubicia, jednak zabójczy przy walce z dystansu. Tak jak Lodowy Golem miota zamrażającymi pociskami, a także przyzywa Szkielety. Jak najszybciej do niego podbiegnijcie i pokonajcie dwoma ciosami. Zalecam zawsze wcześniej zapisywać stan gry, bo gdy zostaniecie zamrożeni to prawdopodobnie nic was już nie uratuje.

Ork Szaman – Ciężki przeciwnik w początkowym okresie gry. Ciska potężne kule ognia i nim uda się do niego nam dobiec któraś z nich może spalić nas na popiół. Gdy będziecie dysponowali zaklęciem Święty Pocisk, to walczcie z Szamanami z dystansu, rażąc ich z możliwie największej odległości. Wystarczą dwa celne trafienia.

Elitarny Ork – Potężny i znakomity szermierz. Nie próbujcie blokować jego ciosów, robiąc raczej uniki. Atakuje z furią, rzucając się do przodu- wystarczy zrobić krok w tył (lub bok), wyprowadzić kontrę i czekać na kolejny atak. W grupie 2-3, praktycznie nie do zatrzymania.

Jaszczuroczłek – Niezwykle silny i szybki wojownik. Stosujemy identyczną metodą jak przy walce z Orkiem. Jaszczuroczłek jest o wiele od niego szybszy, jednak praktycznie wcale nie blokuje ciosów, dzięki czemu bardzo szybko można go pokonać (rys. 3).

Gothic II 160435,6


Ognisty Jaszczur – Niezwykle trudny przeciwnik rażący ogniowymi pociskami. Wystarczą dwa by was zabić, dlatego przez długi czas nie wdawajcie się z nimi w walkę! Gdy już dojdzie do potyczki starajcie się walczyć w zwarciu, nie dając Jaszczurowi szans na rzucenie pocisku. Na szczęście jest mało wytrzymały i padnie po kilku celnych ciosach.

Demon – Paskudna bestia z zaświatów, niezwykle skuteczna w walce w zwarciu. Wykorzystajcie fakt, iż Demon nie mieści się w większości drzwi i nie będzie was gonił. Ustańcie więc w pomieszczeniu obok i spokojnie zabijcie czarem Święty pocisk.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 | m237 » "Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
07.01.2014 | delux » Skorzenny nigdy nie był generałem majorem tylko po
16.06.2013 | Vodayo » Czysta matematyka i zapewne bliska prawdy. Słabośc
29.09.2012 | Podromca4321 » Dzięki nawet niewyobrażanie sobie jak mi to pomogł
17.04.2012 | Turel » Sejmitar: W wolnym tłumaczeniu znaczy tyle co sza
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję