Gothic II | |||
Potwory
Krwiopijca- Teoretycznie łatwy przeciwnik, jednak ze względu na dużą szybkość mogący sprawić wiele problemów. Bardzo ciężko go trafić, dlatego nie wyprowadzajcie żadnych kombinacji, ograniczając się wyłącznie do cięcia z góry gdy paskuda rusza w waszym kierunku. Ścierwojad- Bardzo szybki, przez co zabójczy w dużej grupie (rys. 7). Walczyć wyłącznie pojedynczo, wyprowadzając ofensywną kombinacje góra-prawo w momencie gdy szykuje się do ataku. Szkielet Goblin- Czyli Goblin o zwiększonej sile i wytrzymałości. Strategia walki identyczna, jednak niczym ognia unikajcie pojedynku więcej niż z dwoma szkieletami na raz, albowiem ubiją was nim zdążycie powiedzieć „no chodźcie paskudy” ;-). Jaszczur- Pozornie powolny, przyspieszający do prędkości światła gdy wyczuje ofiarę! Trzymajcie go na dystans i z łatwością ubijcie kombinacją lewo-prawo gdy spróbuje się zbliżyć. Walczcie tylko z jednym jednocześnie stosując taktykę identyczną jak w przypadku polnych bestii. Gdy Jaszczur przygotowuje się do ataku to pochyla głowę, machając nią w lewo i prawo. Topielec- Bardzo podobny do Jaszczura jednak nieco od niego wolniejszy. Pod żadnym pozorem nie możecie dopuścić go do siebie, albowiem zada kilka ciosów nim zdążycie zareagować. Po raz kolejny znakomicie sprawdza się kombinacja lewo-prawo. Człowiek- Poziom trudności zależny od uzbrojenia. Podczas walki musicie pamiętać o obronie co jakiś czas blokując ciosy, ograniczając się do kontr (góra-prawo), lub walcząc na dystans (lewo-prawo). Warg- Podobny do wilka, jednak 10x bardziej zabójczy (rys. 8). Szybki jak błyskawica i bardzo silny. Przez dłuższą cześć gry powinniście ich unikać ratując się błyskawiczną ucieczką (która jest również trudna). Pod żadnym pozorem nie można dopuścić ich do siebie, tnąc lewo-prawo gdy tylko szykuje się do skoku. Zalecany jest bardzo długi miecz. Ork- Potężny jednak kiepski szermierz. Lepiej nie blokować jego ciosów (trudne) i przyjąć postawę pasywną. Atakuje z furią, rzucając się do przodu- wystarczy zrobić krok w tył (lub bok) i wyprowadzić kontrę i czekać na kolejny atak. Pojedynczo łatwy do pokonania, w grupie 2-3, praktycznie nie do zatrzymania. Cieniostówór- Olbrzymia bestia, szybka i drapieżna. Walcząc z nią przyjmijcie postawę pasywną i podobnie jak w walce z Orkiem ograniczając się do kontr. Cały czas trzymajcie ją na dystans, odskakując do tyłu gdy napiera z furią i wyprowadzając kontrę dwóch, lub trzech ciosów. | |||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >> |