Gothic II | |||
Perypetie na farmie Onara i odprawienie rytuału w kamiennym kręgu
Zgodzi się również naprawić Oko Innosa, które będzie gotowe następnego dnia rano. Wykorzystajcie wolny czas na rozmowę z Lee (w głównym budynku) który wręczy wam Runę teleportującą na farmę, a także z przebywającym w pokoju obok Wasilem któremu można sprzedać stare monety. Udajcie się spać i rano odbierzcie od Benneta wyreperowane Oko Inosa. Przygotowania zakończone- udajemy się do kamiennego kręgu gdzie oczekują nas kapłani. Ceremonia zakończy się sukcesem (rys. 31) i Oko Innosa odzyska swoją siłę- natychmiast załóżcie amulet świadczący, iż jesteśmy wybrańcem boga (1K)! Porozmawiajcie z Pyrokarem, który wytłumaczy wam, iż dzięki amuletowi możemy rozmawiać ze Smokami, oraz nauczy ładowania Oka Inosa sercem Smoka. To wszystko oznacza jedno- musimy wybrać się do Górniczej Doliny na polowanie na Smoki (24). Wyprawa do Górniczej Doliny. Czas rozpocząć przygotowania do wyprawy. W drodze powrotnej z kamiennego kręgu możecie udać się do miejsca wskazanego na starej mapie którą zakupiliśmy od kartografa w porcie. Jaskinia ze skarbem znajduje się na wschodzie, tuż za budynkiem przypominającym świątynie Azteków i jest zamieszkana przez Pełzacze. Podążając w lewo ubijcie grupę czarnych Goblinów zabierając mieszki ze złotem i opróżniając skrzynie (PLLPLP) Wracając i udając się w prawo rozprawiamy się z kolejnym Pełzaczem zabierając przedmioty leżące z lewej strony. Przed nami rozgałęzienie- podążając w lewo czeka was walka z Pełzaczem Wojownikiem (rys. 32), natomiast w prawo odnajdziemy znaczną ilość kosztowności i kufer (LLPPLLP). Opuszczamy kopalnie, tocząc bitwę z kamiennymi Golemami które zrodziły się z rozsypanych kamieni! Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście to zajmijcie się oczyszczaniem pozostałych kapliczek i następnie powróćcie do Khorinis. W górnej części miasta odwiedźcie kwaterę Paladynów odbierając od Albrechta Runy z czarami Leczenie Lekkich Ran i Święty Pocisk. Szczególnie to drugie zaklęcie jest niezwykle przydatne, albowiem zabiera „złym” wrogom (Orki, szkielety, demony) 150 punktów życia i można nim trafić przeciwnika nawet z największej odległości! Ot, taki magiczny karabin snajperski ;-). Pozostałe punkty nauki wydajcie na zwiększenie siły i biegłość we władaniu bronią jednoręczną. Zakupcie zapas mikstur mana u sprzedawców i czule pożegnajcie się z Nadją. Najlepiej ze dwa razy, wszak Smoki to nie przelewka i możemy już żywi nie wrócić ;-). Teleportujcie się na przełęcz udając się do Górniczej Doliny. Możecie to zrobić przechodząc przez kopalnie z lewej strony, lub udając się prosto przez obóz Orków. Sądzę, że teraz powinniście się z nimi bez większych problemów rozprawić (10 Wojowników, 2 Szamanów) pod warunkiem, że nie będziecie walczyć więcej niż z trzema jednocześnie. W nagrodę możecie zabrać Runę z czarem (przy ognisku) i zwój leżący w kanionie prowadzącym do Górniczej Doliny. | |||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >> |