Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI % procent
Gothic II

Polowanie na bagiennego i kamiennego Smoka

Czas wreszcie zapolować na Smoka, opuszczamy zamek udając się na zachód w pobliże kopalni w której Paladyn Marcos pilnuje rudy. Nieco wcześniej napotkacie najemników Roda i Clipera (rys. 37).

Gothic II 170547,1


Zechcą oni zapolować na Smoka razem z nami- pomoc zawsze się przyda! Podążcie za nimi na południe gdzie w środku bagna odnajdziecie bestię- Pandrodora. Dzięki Oku Inosa wypytajcie ją o wszystko co można, a następnie zgładźcie (3500 punktów doświadczenia + 600 za pomoc najemników). Z cielska koniecznie zabierzcie serce, a także zaopiekujcie się smoczymi skarbami leżącymi nieopodal. Wracamy do zamku, ładując smoczym sercem Oko Inosa (przy stole alchemicznym w pracowni Miltena), a także informując Garonda o śmierci jednej z bestii. W rozmowie z Orikiem dowiecie się o prawdopodobnej lokalizacji kolejnego z gadów. Pamiętajcie by koniecznie ponownie założyć amulet! Ruszamy w długą drogę do wieży na południowym wschodzie. Najpierw musimy ponownie przeprawić się na przez most na rzece podążając przy palisadzie Orków i ubijając dziesiątki tych bestii. Dalej odbijamy na południe wchodzą na wzgórze krętą drogą. Tu będzie jeszcze trudniej, bo drogi pilnują patrole Jaszczuroczłeków. Po dojściu do mostu możecie na chwilę odbić w prawo zmagając się z kilkunastoma nieprzyjaciółmi i zabierając z odnalezionego w jaskini kufra (LPLP) kilka przeciętnych przedmiotów. Wracamy by przejść przez most i wdrapać się na wzgórze na którym znajduje się kamienna forteca. W jej środku znajdziecie wiele mikstur i zwojów magicznych, jednak wcześniej trzeba pokonać kolejnych Jaszczuroczłeków. Z lewej strony mieści się pracowania alchemiczna, w której po pokonaniu Harpii będziecie mogli przełączyć znajdującą się w rogu dźwignię (rys. 38).

Gothic II 170547,2


Za regałem otworzy się tajemna komnata, w której mieszka Demon! Po jego ubiciu zabierzcie z kufra (LPPLPLLP) eliksir dodający +15 do punktów życia i ewentualnie skorzystajcie z łóżka. Wychodzimy z fortecy wdrapując się na górę po skałach na górę (tam gdzie były wcześniej Harpie), opróżniając kufer (LPPLP) i przechodząc do kolejnych komnat. W pomieszczeniach z lewej strony odnajdziecie magiczne mikstury, natomiast ruszając w prawo i ubijając Harpie przejdziemy ścieżką prowadzącą w gorę do jaskini kolejnego ze Smoków- Pedrakhana (rys. 39).

Gothic II 170548,3


Po standardowej rozmowie pogłaszczcie potwora mieczem (4000 punktów doświadczenia), wyrwijcie mu serce, zabierzcie smocze skarby i wróćcie do zamku meldując Garondowi o śmierci drugiego z gadów.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 | m237 » "Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
07.01.2014 | delux » Skorzenny nigdy nie był generałem majorem tylko po
16.06.2013 | Vodayo » Czysta matematyka i zapewne bliska prawdy. Słabośc
29.09.2012 | Podromca4321 » Dzięki nawet niewyobrażanie sobie jak mi to pomogł
17.04.2012 | Turel » Sejmitar: W wolnym tłumaczeniu znaczy tyle co sza
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję