Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI % procent
Gothic II

Oblężony zamek

Jednym z pierwszych rycerzy jakich spotkacie będzie Sengrath który udzieli wam informacji o warowni. Dalej natraficie na nauczyciela walki mieczem jednoręcznym- Kerolota u którego warto pobrać nauki fechtunku (maksymalnie do poziomu mistrza, czyli 60%). Kowal Dobar nauczy was wykuwać magiczne miecze, warto poświęcić na to 5 punktów nauki. Teraz własnoręcznie jesteście w stanie wykuć miecz warty 600 sztuk złota, wystarczy zdobyć metalowy pręt i małą bryłkę rudy (rys. 8).

Gothic II 160838,6


Podążając dalej dziedzińcem i wchodząc do budynku z prawej strony, napotkamy kwatermistrza Engora. Możemy u niego za 2000 złotych monet zakupić znakomitą zbroję- ciężki pancerz straży, co proponuje niezwłocznie uczynić. Koniecznie kupcie też mapę Górniczej Doliny która znacznie ułatwi wam podróżowanie po krainie. Engor zleci nam również zadanie- dostarczenie 24 sztuki mięsa (6). Nie jest będzie to trudne- wystarczy zapolować wilki i Wargi które grasują wokół zamku. Przed wyjściem możecie przeszukać pokoje znajdujące się na piętrze i ogołocić w nich dwie skrzynie. Wracamy na dziedziniec podążając na jego koniec i wchodząc do pomieszczenia z prawej strony. Znajduje się tu siedziba Brutusa, który nauczy was jak być silniejszym jeśli wykonamy dla niego zadanie- odnajdziemy czeladnika Dena (7), a raczej przedmioty które niegodziwiec zabrał uciekając z zamku. Dziwnym trafem okoliczności ;-), już to zadanie wykonaliśmy, oddajcie więc kowalowi znalezione przy Denie przedmioty (7K) i jeśli chcecie to rozpocznijcie naukę zwiększania siły (do maksymalnie 75).Wracamy na dziedziniec i wchodzimy do głównego budynku znajdującego się po lewej stronie (naprzeciwko bramy). Z prawej strony znajduje się kuchnia, a dalej sala tronowa w której przebywa dowódca zamku – Garond. Po wytłumaczeniu mu, iż przybyliśmy zdobyć dowody dla lorda Hagena, Garond zgodzi się napisać do niego list, jednak wcześniej musimy wykonać zadanie- dowiedzieć się jak przebiega praca kopaczy wydobywających magiczną rudę (8). Nie mamy żadnego wyboru, zabierzcie więc od Garonda mapę na której są zaznaczone trzy kopalnie i następnie porozmawiajcie ze stojącym obok dowódcą Percivalem który da wam kilka istotnych wskazówek. Tuż obok stoi Orik- przekażcie mu złe nowiny o śmierci jego brata (5K). Wracamy na dziedziniec odwiedzając kolejny z budynków w którym mieści się pracownia maga Miltona. Okazuje się, iż nasz przyjaciel z pierwszej części gry- Gorn przebywa w więzieniu. Oczywiście nie pozostawimy kompana w potrzebie obiecujemy uwolnić Gorna (9). Wracamy z powrotem do Garonda i zgadzamy się zapłacić 1000 sztuk złota za wypuszczenie więźnia. Teraz wystarczy udać się do więzienia, poprosić strażnika klucz i o tworzyć ostatnią z cel po prawej stronie. Gorn (rys. 9) bardzo ucieszy się z naszej wizyty (500 punktów doświadczenia) i wraz z nim ponownie wróćmy do pracowni maga Miltona by dowiedzieć się o ich dalszych planach (9K).

Gothic II 161249,1


Koniecznie udajcie się na piętro budynku i zabierzcie ze stołu Runę teleportującą do zamku dzięki której nie będziemy musieli się już wspinać po taranie. W kufrze (LPLP) znajdziecie trochę złota. Czas ruszać w drogę!

Wyprawa do kopalni Marcosa

Udajemy się na mury zamku i po taranie schodzimy na dół. Musimy dostać się z powrotem na most i jest na to kilka sposobów. Po pierwsze możecie wykorzystać Runę teleportacji na przełęcz i ponownie zbiec góry do mostu. Po drugie możecie znów pobiec do rzeki i płynąc nią, aż do mostu. I wreszcie po trzecie- możecie podążać na północny zachód tuż przy murach zamku, eliminując wszystkich przeciwników którzy zechcą was powstrzymać (8 Orków i 5 Wargów). Jeśli wasza postać jest słaba (poniżej 13 poziomu) to warto spróbować zdobyć trochę punktów doświadczenia. Orków można bardzo łatwo pokonać- zauważcie, iż nie atakują nas gdy stoimy na taranie, dzięki czemu można ich wystrzelać z łuku! Poświęćcie trochę czasu na potyczki z Orkami przeznaczając zdobyte punkty nauki na doskonalenie walki mieczem i siły. Niedługo czeka nas wiele ciężkich batalii, więc im teraz do wyższego poziomu się rozwiniecie, tym później będzie łatwiej. Pierwsza kopalnie którą odwiedzimy znajduje się na północnym zachodzie. Teoretycznie łatwo możemy do niej dojść prowadzącą od mostu drogą, jednak zachowajcie szczególną ostrożność bo jest ona pilnowana przez kilka grup Orków. Pobocza są również niebezpieczne, albowiem na wzgórzach grasują Zębacze (rys. 10).

Gothic II 161249,2


Jeśli zależy wam na czasie i nie chcecie walczyć, to wykorzystajcie zaklęcie przemiany np. w wilka i biegnijcie co sił w nogach! Kopalni pilnuje dwóch Rycerzy którzy pomogą ubić goniące nas potwory. Wejdźcie do środka- w tunelu z lewej strony znajdziecie zwój i kufer (PLLL), a z prawej kopacza Grimesa. Opowie wam, on, że dowódca Marcos wraz z ładunkiem rudy wyruszył do zamku, co oznacza, iż musimy go odnaleźć. Opuśćcie kopalnie modląc się przy posągu Inosa położonym z lewej strony. I jednocześnie kradnąc schowany za nim mieszek ze złotem ;-). Podążamy drogą na południe eliminując zuchwałe Zębacze i przekraczając most pilnowany przez Gobliny.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 | m237 » "Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
07.01.2014 | delux » Skorzenny nigdy nie był generałem majorem tylko po
16.06.2013 | Vodayo » Czysta matematyka i zapewne bliska prawdy. Słabośc
29.09.2012 | Podromca4321 » Dzięki nawet niewyobrażanie sobie jak mi to pomogł
17.04.2012 | Turel » Sejmitar: W wolnym tłumaczeniu znaczy tyle co sza
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję