Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI % procent
Gothic II

Wyprawa w południowo zachodnie rejony mapy

Proponuję wybrać się na małą wycieczkę krajoznawczą! Odbijamy więc drogą na zachód i kierujemy się na południe do pobliskiego lasu. Szybko natraficie na nowych przeciwników- dwóch Jaszczuroczłeków. Ubicie każdego z nich warte jest 350 punktów doświadczenia, zastosujcie taktykę walki identyczną jak z Orkami. Nieco dalej przy zboczu wzgórza odnajdziecie wejście do jaskini Czarnych Goblinów z której można zabrać zwój z czarem, mieszek złota i opróżnić skrzynie. Uważajcie, albowiem po otworzeniu kufra natychmiast zaatakuje was Ork wspomagany przez kolejne Gobliny! Nieco dalej, w pobliżu jeziora znajduje się następna jaskinia, tym razem pilnowana przez czterech bandytów. Bydlaki są bardzo silne (180 punktów doświadczenia) i znakomicie parują ciosy, ostrzegam więc, iż walka będzie bardzo trudna (rys. 11).

Gothic II 161250,3


W środku znajdziecie kilka mikstur, kufer (LP) i cenne skały. Zawracamy na północ powracając na główną drogę. Przy wejściu na wzgórze czają się dwa Lodowe Golemy. Jedna z dróg odbija na północy zachód, jednak my tym razem podążymy na południe ścieżką prowadzącą przez wzgórza. Na jednym z nich natraficie na trzy Smocze Zębacze po wyeliminowaniu których będziecie mogli wejść do ich pobliskiej jaskini i zabrać z niej zioła, zwój i mieszek ze złotem. Krocząc dalej drogą czeka nas więcej problemów- Szkielety (2x po dwa)! Podchodźcie do nich bardzo powoli i za wszelką cenę starajcie się walczyć pojedynczo, pamiętając o częstym robieniu bloków i uników. Dojdziemy do dużej polany na której po lewej stronie drogi stoi kamienny krąg. Z prawej strony znajduje się kopalnia z dwoma skrzyniami jednak przebywają w niej kolejne Szkielety, w tym niezwykle groźny Szkielet-Cieniostwór! Odbijając w prawno od kamiennego kręgu, będziemy zmuszeni pokonać kolejne 3 Szkielety, jednak na pobliskiej półce skalnej natrafimy na Runę z czarem Lodowa strzała. Wracamy do kręgu- pod jednym z kamieni znajduje się zejście w dół! W podziemnej komnacie (rys. 12) czają się kolejne 3 Szkielety dowodzone przez Maga!

Gothic II 161250,4


Walka będzie bardzo ciężka, jednak przy zwłokach Maga można odnaleźć miksturę zwiększającą o +10 punkty mana i amulet Angara (mana +10). W kufrach (LP) i na pułkach znajdujących się w komnacie odnajdziecie sporo magicznych mikstur i innych przydatnych przedmiotów. Czas na dalszą wędrówkę. Wracamy na drogę i podążamy nią na północ eliminując cztery czyhające z prawej strony Wargi. Wciąż przemy na północ ubijając 3 Orki i wchodząc na kolejną z dróg prowadzącą do zamku.

Odnalezienie posterunku Marcosa i pierwsza wizyta na bagnach

Jeśli podążycie nią w lewą to traficie do obozu bandytów- łatwo można ich pokonać zabierając z kufra 200 sztuk złota. Idąc w prawo dotrzemy do starego domu w pobliżu którego leżą ciała skazańców świadczące iż musiała rozegrać się tu jakaś bitwa. Po wyeliminowaniu szczurów i Polnych Bestii zabierzcie z chatki mikstury i opróżnijcie kufer (LPP). Za domem z lewej strony znajduje się wejście do jaskini w której odnajdziemy poszukiwanego przez nas Paladyna Marcosa! Udzieli nam on potrzebnych informacji na temat wydobytej przez jego kopaczy rudy, a także zleci zadanie- poproszenie Garonda o przysłanie posiłków (10). Przeszukajcie jaskinie zabierając goblinie jagody, a z pomieszczenia ze skrzyniami- dobry miecz, zwoje, mikstury i opróżniając kuferek (PL). Wracamy na drogę podążając nią na wschód i następnie na południe w kierunku bagna. Zabijcie dwóch Jaszczuroczłeków zabierając mieszek ze złotem, mikstury i odbijcie drogą w lewo prowadząca przez na bagna. Przejdźcie przez grotę wdając się w walkę z trzema Wężami błotnymi (rys. 13).

Gothic II 161251,5


Bestie można bardzo łatwo trafić, jednak uważajcie na ich olbrzymie zębiska regularnie robiąc uniki! Z ich zwłok możecie zdjąć cenne skóry. Za drzewem z lewej strony znajdziecie szkielet i przy nim amulet dostający +15 do siły! To już koniec wycieczki -idąc dalej przez bagno w lewo natrafimy na Smoka! Nie mamy z bestią najmniejszych szans, dlatego odbijcie na północ opuszczając bagno, eliminując przy okazji 3 Jaszczuroczłeków. Wracamy do zamku, najlepiej do tego celu wykorzystać zdobytą wcześniej Runę teleportacyjną. Udajcie się do Garonda informując o problemach Marcosa (10K), a następnie do kwatermistrza Engora wręczając mu zdobyte mięso (6K). Jeśli wasz bohater zdobył kolejne punkty nauki, to warto je teraz przeznaczyć na zwiększenie siły i biegłość w walce mieczem. Zachowajcie jednak 5 z nich, albowiem niedługo okażą się niezbędne. Opuszczamy zamek i ponownie udajemy się do jaskini w której ukrył się Marcos. Rycerz otrzymał już wsparcie z zamku i podziękuje nam za pomoc (dodatkowe 150 punktów doświadczenia). Czas udać się do drugiej z wskazanych przez Garonda kopalni.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 | m237 » "Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
07.01.2014 | delux » Skorzenny nigdy nie był generałem majorem tylko po
16.06.2013 | Vodayo » Czysta matematyka i zapewne bliska prawdy. Słabośc
29.09.2012 | Podromca4321 » Dzięki nawet niewyobrażanie sobie jak mi to pomogł
17.04.2012 | Turel » Sejmitar: W wolnym tłumaczeniu znaczy tyle co sza
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję