Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI % procent
Gothic II

Kusza Dragomira i powrót do miasta.

W lesie czeka nas potyczka z Kretoszczurami, a odbijając w prawo znajdziecie kolejną z jaskiń (rys. 44). Przebywają w niej trzy szkielety i dwóch potężnych wojowników cienia którzy z łatwością pozbawią was życia.

Gothic II 155756,4


Koniecznie zapamiętajcie to miejsce i wróćcie do niego później, albowiem znajduje się w nim jeden z najlepszych mieczy jakie można odnaleźć- smocza zguba (obrażenia 80!), a także sporo kosztowności. Tymczasem wracamy na ścieżkę prowadzącą na zachód przez las. Zbaczając z niej po raz kolejny w prawo dojdziecie do kamiennego kręgu (rys. 45) w którym oprócz wielu ziół znajdziecie poszukiwaną przez nas kuszę Dragomira (33K).

Gothic II 155756,5


Odbijamy w lewo schodząc kamiennymi schodami na dół. Z prawej strony znajduje się kolejna kopalnia której pilnują dwa szkielety i Pełzacz, a w skrzyniach znajdujących się w środku znajdziemy szynkę i kilkaset złotych monet. Schodząc w dół znajdziecie się dokładnie na północ od farmy Akila, jednak dalsza podróż jest szalenie niebezpieczna, albowiem trzeba pokonać Szkielety i kilka Wargów. Proponuje więc zwiedzić te tereny kiedy indziej, a teraz zawrócić udając się w drogę powrotną. Dajcie Sagitcie słoneczny aloes (200 punktów doświadczenia + możliwość nauki sporządzania mikstur), Gromowi jedzenie (75 punktów doświadczenia + trening myśliwski) i Dragomirowi kuszę (150 punktów doświadczenia + 150 sztuk złota). Koniec wyprawy, wracamy do miasta! OdwiedĽcie nauczycieli wykorzystując punkty umiejętności, a następnie udajcie się do górnego miasta na rozmowę z przywódcą Paladynów lordem Hagenem. Znajdziecie go ratuszu, a po wspomnieniu mu o smokach otrzymany nowe zadanie- dostarczyć dowody ich obecności w Dolinie Górniczej i jednocześnie rozpocznie się drugi rozdział naszej przygody.

Rozdział 2 - Khorinis

Gildia złodziei i podróż na wyspę skarbów.

Lord Hagen wręczył nam klucz do bramy na przełęczy, przed wyjściem zabierzcie ze stołu posążek Innosa. Kilka rzeczy się w mieście zmieniło. Porozmawiajcie z przebywającym w północnej części górnego miasta, kupcem Lutero który zleci wam zadanie zdobycia pazurów Zębacza (36). Odpowiednią bestię spotkamy dopiero w Dolinie Górniczej. Zagadnie was również Fernando, prosząc o dostarczenie informacji o tym co dzieje się w rudą w Górniczej Dolinie (37). Udajcie się do dzielnicy portowej zanosząc posążek Innosa Eddzie, zdobywając 100 punktów doświadczenia. Sądzę, iż najwyższa pora zmierzyć się z oczekującym za sklepem rybnym mordercą- Attilą. Walka będzie ciężka, a przy zwłokach zabójcy znajdziecie klucz zniszczony od słonej wody. Hm, jednak ze sprzedawczyń opowiadała nam o złodzieju który wskoczył do wody, teraz ten klucz- wniosek jest prosty- wskakujemy do morza na zachód od magazynu i płyniemy tuż przy nabrzeżu w prawo (rys. 46).

Gothic II 155757,6


Po chwili ujrzycie wejście do jaskini której drzwi otworzymy zdobytym kluczem! Odbijcie w lewo ubijając 5 szczurów i wchodząc do sali z której wybiegły. W środku znajduje się skrzynia (PPLLP), a w niej skradziony łuk Bospera (14K) i kielichy należące do właściciela gospody- Cargona! Zabieramy mikstury leżące na półkach i wychodzimy udając się do końca korytarzem w prawo i następnie na północ. Napotkacie złodzieja Jaspera który zgodzi się was zaprowadzić do swojej szefowej- Cassii. Przed nami wybór- możecie przyłączyć się do Gildii złodziei wykonując dla nich ciekawe zadania (kradzież pierścienia Constantino i zdobycie krwawych kielichów) i szkoląc się w umiejętnościach złodziejskich. Możecie również donieść o ich obecności w kanałach lordowi Andre (23K). Ja zdecydowałem się na tę drugą opcję, jednak proponuję zapisać w tym miejscu grę, by ewentualnie kiedyś dokończyć grę wstępując w szeregi gildii. W walce ze złodziejami nie mamy żadnych szans, dlatego chcąc ich wydać, przerwijcie rozmowę (opcja koniec), ucieknijcie z kanałów i udajcie się do lorda Andre opowiadając o gildii.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 | m237 » "Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
07.01.2014 | delux » Skorzenny nigdy nie był generałem majorem tylko po
16.06.2013 | Vodayo » Czysta matematyka i zapewne bliska prawdy. Słabośc
29.09.2012 | Podromca4321 » Dzięki nawet niewyobrażanie sobie jak mi to pomogł
17.04.2012 | Turel » Sejmitar: W wolnym tłumaczeniu znaczy tyle co sza
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję