Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI % procent
Gothic II

Dalsze zwiedzanie dzielnicy portowej i ujęcie handlarza narkotyków.

Lord Andre zleci nam dwa nowe zadania: zakończenie afery z zielem (29) poprzez odnalezienie sprzedawcy narkotyków i rozwiązanie problemów na farmie Lobarta (30). Przed opuszczeniem koszar wstąpcie do zbrojowni porozmawiać z Mortisem który podpowie, iż informacji o zielu najlepiej szukać w karczmie lub w domu uciech cielesnych. Wracamy do dzielnicy portowej zaglądając za magazyn. Spotkacie tam Alrika organizującego pojedynki (rys. 32).

Gothic II 155209,4


Możecie spróbować się z nim zmierzyć stawiając 50 złotych monet. Po wygranej walce Alrik poprosi was o odzyskanie miecza (31), który zastawił u jednego z kupców. Szybko udajemy się na targ gdzie Jora, wdzięczny za odzyskanie złota od Rengaru odda nam miecz Alrika za darmo (31K)! Wracamy za magazyn oddając go wdzięcznemu wojownikowi ewentualnie pojedynkując się z nim po raz kolejny- jednak tym razem o wiele trudniej będzie nam zwyciężyć. Odbijcie w prawo w boczną uliczkę- przed kolejnym z domów spotkacie hodowcę owiec Alvina. Ma on problem ze swoim sąsiadem który cały czas wali młotkiem- obiecujemy uspokoić szalonego Fellana (32). Jego dom znajduje się obok i mimo próśb i gróĽb łobuz zechce przestać hałasować (rys. 33).

Gothic II 155210,5


Pozostaje wam spuścić mu lanie i zabrać młotek ;-). Gdy odzyska przytomność ponownie z nim porozmawiajcie grożąc, iż jeśli nie zaprzestanie prac to znów dostanie łomot! Ten argument go przekona (32K), możecie więc wrócić do Alvina odebrać jako nagrodę 30 sztuk złota. Czas zając się zleconym nam zadaniem- koniecznie zdejmijcie zbroję strażnika i w cywilnych ciuchach udajcie się do domu publicznego. Raz jeszcze zapłaćcie Bromorowi za spotkanie z Nadią i gdy znajdziecie się w pokoju na górze zapytajcie ją kto sprzedaje bagienne ziele, płacąc jej za informacje 50 złotych monet. Przestępca nie zając, nie ucieknie, zabawcie się więc z Nadią (w końcu już ją opłaciliście ;-) i wyjdźcie przed budynek porozmawiać z Borką. Zapytajcie o ziele, jednak pod żadnym pozorem nie wyjawcie, iż dowiedzieliśmy się o tym od Nadii (bo to dla niej wyrok śmierci)! Borka zechce wam sprzedać ziele za 50 złotych monet z czego skorzystajcie i natychmiast pognajcie naskarżyć ;-) do lorda Andre inkasując 200 sztuk złota za wykonanie zadania (29K).

Port i problemy na farmie Lobarta.

Załóżcie zbroję strażnika i ponownie udajcie się do portu udając się na nabrzeże wysunięte najdalej na zachód. Znajdziecie tam kilka ryb, będziecie mogli obejrzeć olbrzymi statek i co ważniejsze zdobyć kilka przedmiotów. Przeszukajcie nabrzeże przeskakując przez beczki (rys. 34) i zabierając bryłkę rudy, pierścień, starą monetę (można ją sprzedać na farmie Onara) i bełty do kuszy.

Gothic II 155210,6


Zawróćcie i tym razem przeszukajcie plaże z lewe strony zabierając przedmioty z budek rybackich. Na jej końcu czeka was walka z dość silnym jaszczurem, jednak w nagrodę będziecie mogli zabrać z pobliskiej budki znakomity miecz- piracki kordelas wart aż 500 sztuk złota! W mieście wykonaliśmy już większość zadań dlatego najwyższy czas po obcować trochę z naturą. Wychodzimy przez południową bramę (po drodze możecie odwiedzić Nadię jeśli się za nią stęskniliście) i udajemy się na farmę Lobarta. Gospodarz wam wyjaśni, iż jego problem polega z bestiami polnymi które buszują po polach. Potworów jest 6 (2x po 3) i naszym zadaniem jest je ubić. Zapiszcie stan gry zachowując ostrożność i starając się walczyć wyłącznie z jednym potworem jednocześnie. Najłatwiej to osiągnąć nieznacznie się do niego zbliżając (zacznie machać odnóżami i przeraźliwie piszczeć) czekając na jego atak. Po ubiciu polnych bestii Lobar zapłaci nam 20 złotych monet, a lord Andre dorzuci kolejne 200 za pomyślne wykonanie zadania (30K). Przed powrotem do miasta proponuje dokładnie zbadać tereny leżące w pobliżu farmy Lobarta pokonując wszystkie grasujące w okolicy bestie polne, krwiopijców i wilki. Dzięki temu zdobędziecie znaczną ilość punktów doświadczenia dzięki którym będziecie mogli zwiększyć siłę i umiejętność posługiwania się mieczem- w najbliższym czasie czeka nas kilka potyczek z potężnymi przeciwnikami. Możecie też do końca przeszukać tereny gdzie wcześniej udaliśmy się na polowanie z Bartokiem, eliminując czarne gobliny (ciężka walka) i bandytów ukrywających się w jaskini w wąwozie na północnym zachodzie.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 | m237 » "Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
07.01.2014 | delux » Skorzenny nigdy nie był generałem majorem tylko po
16.06.2013 | Vodayo » Czysta matematyka i zapewne bliska prawdy. Słabośc
29.09.2012 | Podromca4321 » Dzięki nawet niewyobrażanie sobie jak mi to pomogł
17.04.2012 | Turel » Sejmitar: W wolnym tłumaczeniu znaczy tyle co sza
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję