Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI % procent
Gothic II

Kontynuujemy zwiedzanie klasztoru. W pierwszym pomieszczeniu z prawej znajduje się biblioteka. Oprócz tomów z recepturami czarów (nam zupełnie nieprzydatnych) spotkacie tam maga Hyglasa. Zleci nam on zadania zdobycia księgi Boska moc gwiazd (18). Możecie je natychmiast wykonać wracając do miasta i kupując księgę u alchemika Constantino za 400 sztuk złota (18K). Oddając ją Hyglasowi otrzymamy 300 punktów doświadczenia. Przy kolejnym pomieszczeniu z lewej strony napotkacie Maraluka. Opowie wam on o rytuale konsekracji miecza Palladyna, który o +10 zwiększy jego obrażenia. Niestety kosztuje to, aż 5000 sztuk złota! Możecie również przeszukać pozostałe pokoje włamując się do skrzyń i zabierając z nich zwoje z czarami i mikstury, choć takie zachowanie chyba Paladynowi nie przystoi. Najwyższa pora wejść do głównego budynku i porozmawiać z Pyrokarem (rys. 27).

Gothic II 165436,3


Niestety nie wyda nam on Oka Inosa, albowiem zostało ono skradzione przez zdrajcę Pedra! Przed ruszeniem w pościg odbierzcie od Pyrokara Runę teleportującą do klasztoru i porozmawiajcie z kapłanem Ultharem który poprosi was o oczyszczenie zbezczeszczonych kapliczek (19). Należy wlać do nich wodę święconą- jest więc to trudne zadanie wymagające wielu wędrówek po okolicy. Mapę z lokalizacją sprofanowanych kapliczek możecie kupić u Goraxa, dla waszego ułatwienia zaznaczyłem które z nich wymagają odwiedzenia (rys. 28). Na koniec nie zapomnijcie wrócić do Ulthara po nagrodę (19K)!

Gothic II 165436,4


Pościg za złodziejem Oka Innosa i przygotowania do rytuału.

Opuszczamy klasztor i ruszamy w pościg za złodziejem. Jorgen powie wam, iż opryszek wskoczył do wody- my również tak uczynimy płynąc na wschód. Niedaleko po wyjściu na ląd napotkacie włóczęgę informującego nas, iż złodziej pobiegł na wzgórze- ruszamy więc drogą na wschód. Ubijamy Poszukiwacza pilnującego mostu i podążając drogą na północ odnajdujemy ciało jednego z nowicjuszy. Przy okazji możecie oczyścić pobliską kapliczkę. Podążamy dalej drogą obchodząc jezioro z prawej strony (by móc oczyścić drugą z kapliczek), przebiegamy przez most obok jaskini Czarnego Trolla i biegniemy na zachód zbiegając ze wzgórza. Napotkani włóczędzy nie będą mieli dobrych zamiarów, wytłumaczcie im mieczem, iż zaczepianie Paladynów jest wysoce szkodliwe dla zdrowia ;-). Kierujemy się dalej na zachód, (przy okazji możecie przeszukać jaskinię z prawej strony i po ubiciu szkieletów zabrać z niej miecz Smocza zguba (obrażenia 85), aż do kamiennego kręgu w którym kiedyś znaleźliśmy kuszę Dragomira (rys. 29).

Gothic II 165436,5


Teraz przebywa w nim trzech Poszukiwaczy i bez względu jak szybko ich ubijecie, osiągną swój cel- zniszczą Oko Innosa! Zabierzcie pęknięty amulet z kamienia i pognajcie z nim do klasztoru prosząc o radę Pyrokara. Pośle nas on do kapłana Vartasa (w mieście Khorinis) który wyjaśni nam co trzeba uczynić by przywrócić siłę Oku Inosa. Po pierwsze musimy znaleźć kowala zdolnego naprawić oprawę amuletu. Po drugie zebrać w kamiennym kręgu kapłanów Adanosa (Vartas), Inosa (Pyrokar) i Beliara (Xardas). I wreszcie po trzecie zdobyć trzy sztuki bagiennego ziela. Zacznijmy od końca- zdobycie roślin jest proste i jeśli jeszcze ich nie posiadacie, to albo wybierzcie się na jakieś podmokłe tereny (np. w prawo od wschodniej bramy zamku) lub do znachorki Sagitty, mieszkającej w jaskini na północ od farmy Sekoba. Vartas już udał się do kamiennego kręgu, czas więc przekonać do tego pomysłu Pyrokara. Dzięki Runie przenieście się do klasztoru na rozmowę z kapłanem, który nie zgodzi się brać udziału w ceremonii razem z Xardasem. Teleportujcie się do wieży Xardasa przekonując go do pomysłu Vartasa, a także otrzymując klucz do skrzyni na farmie Sekoba. Ruszamy więc w drogę na farmę (z klasztoru będzie bliżej), rozmawiając z jej właścicielem. Okazuje się, że farmer został wygnany (20) ze swojego domu przez ludzi w czerni i poprosi nas o pomoc. Niczym huragan wpadamy do jego chaty (z lewej) ubijając czterech Poszukiwaczy. W głównej izbie otwieramy skrzynie otrzymanym przez Xardasa kluczem zabierając z niej księgę „Dwór Irdorath” oraz pozostałe cenne przedmioty. Na koniec porozmawiajcie z wdzięcznym Sekobem inkasując 500 punktów doświadczenia i 250 sztuk złota (21K). Jeśli potrzebujecie bagiennego ziela to możecie przy okazji odwiedzić Sagittę. Wracamy do klasztoru wręczając Pyrokarowi księgę skradzioną przez Xardasa i otrzymując zapewnienie, iż stawi się on w kręgu.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 | m237 » "Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
07.01.2014 | delux » Skorzenny nigdy nie był generałem majorem tylko po
16.06.2013 | Vodayo » Czysta matematyka i zapewne bliska prawdy. Słabośc
29.09.2012 | Podromca4321 » Dzięki nawet niewyobrażanie sobie jak mi to pomogł
17.04.2012 | Turel » Sejmitar: W wolnym tłumaczeniu znaczy tyle co sza
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję