Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI % procent
Gothic II

Droga do Górniczej Doliny.

W okolicach rzeki ubijcie grupę Topielców (rys. 51), podążając obok rzeki na południe. W pobliżu jeziora znajdziecie myśliwego Gaana, który ma problem z grasującą w okolicy prychającą istotą (39).

Gothic II 160012,5


Obiecujemy pomoc- odbijamy na wschód od jeziora eliminując kolejnych Topielców i następnie ścieżką na południe odnajdując prychającego smoczego zębacza (rys. 52).

Gothic II 160013,6


Walka z bestią będzie trudna- po jej ubiciu wróćcie do Gaana (chodzi po lesie w okolicy jeziora) informując go o sukcesie (39K). Podążamy na południe do bramy na przełęcz którą strażnicy natychmiast nam otworzą (rys. 53).

Gothic II 160430,1


Do Górniczej Doliny prowadzą dwie drogi- albo przez kamienny most, wejście na który prowadzi przez jedną z jaskiń z lewej strony, albo prosto przez przełęcz. Ta druga droga jest krótsza, jednak bardziej niebezpieczna- po ubiciu kilku wilków musimy zmierzyć się z Orkami. Wyeliminujcie tylko dwóch strażników pomiędzy wzgórzami, a następnie wykorzystajcie pergamin z czarem przemiany w wilka i szybko biegnijcie przed siebie przemykając niepostrzeżenie przez obóz Orków i dostając się do doliny.

Dla niecierpliwych

Jeśli dobrnęliście już do tego miejsca, a nowego A+ nie ma jeszcze w kioskach, to nie musicie się martwić. Mam dla was „pracę domową” dzięki której nie będziecie się nudzić. Co więcej, czym więcej energii i czasu włożycie w jej wykonanie, tym przyjemniej będzie się wam później grało. W Górniczej dolinie czeka nas wiele trudnych potyczek, z którymi nasz bohater nie będzie mógł sobie poradzić. Dlatego waszym zadaniem jest zdobycie wielu punktów doświadczenia, awansowania na wyższe poziomy dzięki czemu zwiększycie siłę i umiejętności walki waszego herosa. Proponuje zacząć od przeszukania lasu pomiędzy wschodnią i południową bramą, gdzie spotkacie dość łatwych przeciwników. Następnie wybierzcie się na farę Onara eliminując wszystkie polne bestie grasujące na polach. Przy okazji możecie porozmawiać z najemnikami na farmie i oddać żonie Onara, Marii, talerz ukradziony z koszar. Jeden z najemników zleci wam zabicie czarnego Trolla z jaskini którego wykradliśmy słoneczny aloes. Warto to uczynić, albowiem bestia warta jest 1000 punktów doświadczenia (rys. 54), a w jej grocie znajdziecie znakomity topór katowski i pierścień ochrony przed strzałami.

Gothic II 160431,2


Przeszukajcie dokładnie lasy w okolicy farmy, odwiedzając raz jeszcze cmentarz. W kaplicy znajdują się dwa przyciski po wciśnięciu których otworzy się zejście na dół. W grobowcu stoją szkielety strażnicy, po zabiciu (bardzo trudne) których będziecie mogli otworzyć skrzynie. Następnie możecie odbić na południe próbując ubić dwa Trolle przy obozowisku Groma. Następnym celem jest przeszukanie lasów które rozciągają się na północ od farmy Akila do latarni morskiej. Oprócz typowych przeciwników będziecie musieli ubić wiele szkieletów, Zombie i Wargów, a także elitarnego wojownika Orków! Zalecam olbrzymią ostrożność i częste zapisywanie stanu gry. Krocząc urwiskiem na północ od jaskini morskiej odnajdziecie ślady krwi które zaprowadzą was do jaskini Cieniostwora gdzie odnajdziecie sporo złota. Krocząc dalej nabrzeżem czeka was wiele walk z żerującymi tam Zębaczami. Koniecznie zajrzyjcie do pilnowanej przez szkielety jaskini na północnym wschodzie i wykradnijcie z niej miecz Smocza zguba. Jeśli uda się wam odnaleźć miód (np. przy jednej kapliczek Innosa na północy) to po zmieszaniu go z przy stole alchemicznym z tytoniem, będziecie mogli sprzedawać je Abujinowi. Do Górniczej Doliny udajcie się dopiero gdy wasz bohater osiągnie przynajmniej 12 poziom, choć oczywiście im więcej tym lepiej. Dzięki temu będziecie mogli bez strachu zmierzyć się z grasującymi tam Orkami. Droga przez dolinę jest bardzo niebezpieczna- trzymajcie się głównego szlaku starając się jak najszybciej dojść do zamku. Jest on otoczony przez Orków więc do środka można się dostać wyłącznie po taranie (rys. 55) (z południowej strony, należy okrążyć zamek uciekając przed przeciwnikami).

Gothic II 160431,3


W środku porozmawiajcie z Garondem wykonując jego zadanie- odwiedzenie trzech kopalń, dzięki czemu kapitan zamku wręczy nam list do lorda Hagena z którym ponownie wrócimy do Khorinis zostając mianowanym na Paladyna i wykonując kolejne zadanie których pełną listę znajdziecie oczywiście w A+ już za miesiąc!
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 | m237 » "Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
07.01.2014 | delux » Skorzenny nigdy nie był generałem majorem tylko po
16.06.2013 | Vodayo » Czysta matematyka i zapewne bliska prawdy. Słabośc
29.09.2012 | Podromca4321 » Dzięki nawet niewyobrażanie sobie jak mi to pomogł
17.04.2012 | Turel » Sejmitar: W wolnym tłumaczeniu znaczy tyle co sza
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję