Warrior Kings

Warrior Kings
Sztab VVeteranów
Tytuł: Warrior Kings
Producent: Microdis
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2002-05-08
Premiera Świat:
Autor: MAO
Ocena
czytelników 86 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Warrior Kings

Misja 7 – Dolina demonów

Główne Cele:
1. Zniszcz twierdze Karlema Agnusa
2. Pokonaj wojska stacjonujące na szczycie wzgórza
3. Pokonaj wojska stacjonujące w wiosce
4. Pokonaj wojska stacjonujące na wyspie
5. Zniszcz forty
6. Odwiedź mędrca
7. Zamów u mnichów papier

Dość długa lecz bardzo przyjemna misja. Zaczynamy w południowo wschodniej części mapy z małym oddziałem żołnierzy. Podążamy na zachód do pobliskiej wioski. Jej stary zdecyduje się oddać ją pod nasze dowództwo jeśli ubijemy wioska stacjonujące na szczycie wzgórza (2).

Szybko zabieramy się do wykonania zadania. Armia wroga składa się z Łuczników i Włóczników nie powinno być więc problemów. Manewrując konnicą staramy się ominąć włóczników i jak najszybciej przedostać się do strzelców nieprzyjaciela. To będzie masakra! Teraz za pomocą łuczników eliminujemy pozostałe jednostki, a katapultami niszczymy fort - wioska jest nasza! Czas zając się podziałem prac. Standardowo tworzymy dużo wieśniaków, będziemy potrzebowali olbrzymie ilości surowców. W dalszej części gry wybudujcie kilka sklepów (potrzebujemy też złota) i umieśćcie w nich Kupców. Koniecznie wybudujcie kuźnię by móc opracowywać technologie zwiększające siłę naszych wojsk. I wreszcie rozpocznijcie w cechu badania nad końską uprzężą dzięki czemu zwiększy się efektywność naszych wieśniaków.

Przeciwnik praktycznie nie będzie nas atakował - mamy dużo czasu na przygotowania do walki. Na północ od wioski znajdują się ruiny Świątyni, jeśli wyślecie tam na rozmowę Artosa to otrzymamy kolejne zadanie - odwiedzić mędrca (6). W tym celu musimy wyruszyć na zachód, zabierzcie jednak ze sobą silną armię bo już za chwilę czeka nas potyczka! Na zachodzie znajduje się garnizon wojsk wroga (3) który dostanie również wsparcie z pobliskiej wyspy - ze statków transportowych wysypia się na nas całe legiony wroga! Może być ciężko bo przeciwnik dysponuje dużą ilością łuczników, dlatego w naszej armii powinno być ich jeszcze więcej (ok. 30) którym jako wsparcie będzie służyć Ciężka kawaleria (znakomici Niebiańscy Rycerze). Po wygranej bitwie ruszamy do Uniwersytetu (6), jednak to jeszcze nie koniec zadania - mędrcowi zabrakło papieru (też coś!) i by go zdobyć musimy odwiedzić klasztor mnichów (7). Na razie jest do nie do wykonania, albowiem drogę blokuje nam Forteca (5) - zbierajcie armię!

W międzyczasie możecie porozmawiać ze Starszym pobliskiej wioski. By oddała się po

d nasze dowództwo musimy zniszczyć przebywający w niej oddział (3) wroga (już to zrobiliśmy), a także wojska stacjonujące na wyspie (4). Nie będzie to trudne - w porcie budujemy 4 statki korsarskie za pomocą których najpierw zatapiamy flotę nieprzyjaciela, a później demolujemy budynki (wystarczy je podpalić i spokojnie czekać aż spłoną). Kolejna wioska jest nasza! Przy okazji budujemy statek transportowy (Koga) na który ładujemy Artosa i 10 łuczników. Płyniemy na północy zachód, lądujemy na plaży i podążamy wprost do miasta „zielonych”. W zamian za zapewnienie im obrony (10 jednostek) osada przechodzi pod nasze rozkazy. Łucznicy cały czas muszą się znajdować w obrębie palisady)! Artosem znów ładujemy się na statek i wracamy do naszych głównych oddziałów. Najwyższa pora zniszczyć jedną z Fortec (5) blokującą nam drogę do mnichów. Potrzebne nam będą Katapulty, sztuk ok. 4. Raz jeszcze przypomnę by dodać do nich wóz dostawczy i wieśniaków!

Oblężenie Fortecy potrwa dość długo, jednak pod żadnym pozorem nie rzucajcie do boju innych jednostek niż Katapulty bo będzie oznaczać to ich natychmiastową śmierć. Gdy Forteca legnie w gruzach z pomocą Łuczników wybijamy pozostałe jednostki wroga. Droga do mnichów (7) stoi otworem! Gdy wyślemy do nich Artosa, ofiarują nam wóz z papierem (to już obłęd!) który mamy doprowadzić do uniwersytetu (6). Gdy to się stanie otrzymamy długo oczekiwaną nagrodę - będziemy mogli wybudować Katedrę. Możemy w niej opracować kilka przydatnych technologii co też proponuje uczynić. Na północnym wschodzie znajduje się kolejna wioska - przyłączą się do nas gdy zburzymy Fortece (5) czuwającą nad doliną. Jedną mamy już z głowy, druga też nie stanowi problemu więc już za chwilę wioska będzie nasza! Czas wyruszyć na wroga. Najpierw niszczymy jego obóz znajdujący się w dolinie. W tym celu rozstawiamy łuczników na pobliskim wzgórzu i spokojnie wybijamy wszystkie jednostki wroga. Uzupełniamy straty i podążamy na północ.

Przed nami pierwsza wioska nieprzyjaciela. Rozstawiamy katapulty i łuczników na pobliskim pagórku i równamy ją z ziemią. Koniecznie trzymajcie w pobliżu oddział naszej konnicy bo nieprzyjaciel może niespodziewanie zaatakować! Nie musicie się bać olbrzymich Demonów które napotkacie - pełnią one rolę Katapult i przeciwko naszym jednostkom są mało skuteczne. Czas na ostateczne uderzenie! Wciąż kierujemy się na północ, wkraczamy do miasta wroga (1), odbijamy na zachód i za pomocą Katapult niszczymy Zamek Pogański. Wystarczy troszkę cierpliwości i po raz kolejny możecie cieszyć się z wygranej.

skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - 1 ŚREDNIA OCENA - 50%
Strategia dobra ale mogła być lepsz
Szymiii - 50%
więcej recenzji dodaj recenzję