Warrior Kings

Warrior Kings
Sztab VVeteranów
Tytuł: Warrior Kings
Producent: Microdis
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2002-05-08
Premiera Świat:
Autor: MAO
Ocena
czytelników 86 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Warrior Kings

Zgodnie z obietnicą przedstawiam kolejną solucje do gry Warrior Kings. Dziś poprowadzimy do boju dzielną armię Pogan. Zapewniam was, iż zabawa jest znakomita i znacznie przewyższa dowodzenie wojskami dobra! To oczywiste, bo przecież największą radość sprawia bycie „tym złym” ;-)! Będziemy łupić, plądrować i przyzywać potężne demony z zaświatów. Naszą przygodę rozpoczniemy od misji trzeciej - pierwsze dwie praktycznie się nie zmieniły. Jedyna różnica jest taka iż w finałowym momencie drugiej misji „Ucieczka do Englii” decydujemy się zgładzić barona Ragnara i równamy z ziemią jego dwór. Niestety baron ucieknie i jak się zaraz okaże będzie miało to bardzo daleko idące konsekwencje...

Misja 3 – Inwazja na Englię

Główne cele:
1. Obroń swoje ziemie przed najeźdźcami
2. Pokonaj barona Ragnara
3. Odzyskaj fundamenty z barbarzyńskiego totemu.

Zaczynamy w centrum mapy (1) posiadając, aż cztery wioski. Dwie z nich, te najbardziej wysunięte na północ możecie zniszczyć - w ten sposób uzyskamy sporo materiałów które przeznaczymy na trening łuczników. W wiosce na zachodzie tworzymy 10 wieśniaków którzy będą zbierać drewno, podczas gdy w drugiej przynajmniej 15 kierujemy do uprawiania pól. Jak najszybciej wyruszamy z całą dostępną armią na północ - znajduje się tu mała grupka jednostek nieprzyjaciela, ich wybicie będzie formalnością. W nagrodę będziemy mogli uprowadzić wóz załadowany 1000 jednostek jedzenia i 500 materiałów, a także poznamy siedzibę Ragnara - znajduje się ona na południowym wschodzie (2).

W dalszym ciągu rozbudowujemy wioskę nie zapominając o tworzeniu nowych jednostek. Nasza armia powinna składać się głównie z

łuczników i konnicy. Każcie wieśniakom wybudować manekiny treningowe i wykorzystajcie wolny czas na szkolenie naszych oddziałów. Niedługo powinna do waszego dworu przybyć delegacja barbarzyńców proszących o pomoc. W myśl zasady, że „wróg naszego wroga jest naszym przyjacielem” obiecujemy im pomoc. W ten sposób dowiemy się o totemie który znajduje się na jednym ze wzgórz na południu (3) .

Jeśli uda się nam go odwiedzić, to sami zyskamy możliwość budowy totemów. Pełnią one rolę podobną do kościołów zwiększając efektywność pracujących wieśniaków. Czas zająć się kwestią militarną. Przeciwnik nie będzie próżnował. W najbliższym czasie możecie spodziewać się ataków nie przyjaciela. Siły wrogą przybędą drogą morską i zrobią desant na jedną z plaż. Gdy tylko zostaniecie o tym poinformowani skupcie wszystkie jednostki w kierunku z którego mają nadciągać wojska nieprzyjaciela.

Duża ilość łuczników pilnowanych przez kawalerię jest w stanie zatrzymać każdy atak więc nie powinno być z obroną większych problemów. Jak najszybciej starajcie się przejść do ofensywy. Wraz z częścią armii (25 łuczników i 10 konnych) wyruszymy na południowy wschód i dalej na południe. Po drodze trzeba będzie rozbić dwa małe oddziały wroga, ale w nagrodę zdobędziemy kolejny wóz wypełniony surowcami. Odbijamy na zachód i bez problemów odwiedzamy Totem - zadanie wykonane. Ściągamy z wioski posiłki (moja armia liczyła 20 łuczników, 10 włóczników i 10 konnych) i atakujemy posiadłość Barona. Najpierw eliminujemy obrońców - zamiast wdawać się w wymianę ognia z łucznikami wroga, rzucamy na nich naszą kawalerię. Następnie posyłamy kilka ognistych strzał w kierunku Dworu i spokojnie czekamy aż spłonie. To już jest koniec podłego barona, tym razem nam nie nie ucieknie!

skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - 1 ŚREDNIA OCENA - 50%
Strategia dobra ale mogła być lepsz
Szymiii - 50%
więcej recenzji dodaj recenzję