Warcraft III: Reign of Chaos
Tytuł: Warcraft III: Reign of Chaos
Producent: Bllizard Entertainment
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2002-07-05
Premiera Świat:
Autor: MAO
Warcraft 3
Główne misje:
1. Obrona Strahnbradu A) Udaj się do Strahnbradu B) Arthas nie może zginąć C) Pokonaj wodza łowców niewolników i jego gwardzistów
Dodatkowe misje:
2. Uratuj Timmiego A) Zabij Gnolle które porwały chłopca
No to zaczynamy! Przemieszczamy się na południe. W wiosce napotkacie wieśniaka z ikoną wykrzyknika umieszczoną nad jego głową - Arthas może z nim porozmawiać. Chłopi chwycą za broń dzięki czemu zyskamy dwóch nowych piechurów. Wciąż podążamy na południe. Napotkana wieśniaczka poprosi nas o pomoc, uratowanie Timmiego porwanego przez Gnolle (10). Udajemy się na północny wschód do lasu i po chwili walki ubijamy porywaczy. Timmi znajduje się w klatce, a za jego uwolnienie otrzymamy Pierścień ochronny (+1 do pancerza). Opuszczamy wioskę i kierujemy się na północny wschód. Po wystraszeniu bandytów otrzymamy zadanie - odzyskać księgę. Z naszym pościgiem kierujemy się na południowy wschód. Walka z bandytami nie będzie trudna - po zabiciu herszta zabieramy księgę i oddajemy ją wieśniakom. W nagrodę otrzymamy Księgę siły (siła +1). Leczymy rany i udajemy się na północ do miasta. Orki z klanu Czerwonej skały już tam są i mordują bezbronnych wieśniaków! Eliminujemy łobuzów przy bramie i udajemy się do zachodniej części miasta - przyłączy się do nas trzech piechurów. Teraz wraz z całym oddziałem udajemy się na północ i po zaciętej walce zabijamy Wodza łowców niewolników i jego obstawę (11). Pamiętajcie by w czasie walki regularnie leczyć naszych rannych piechurów!
1. Załóż bazę A) Zbuduj koszary B) Zbuduj 2 farmy C) Wyszkol 6 piechurów
3. Herszt Bandytów A) Zabij Menaga, herszta bandytów B) Zwróć księgę Gerardowi
Rozdział drugi: Klan Czarnej Skały
Główne misje:
2. Mistrz ostrzy A) Pokonaj Mistrza Ostrzy
3. Searinox A) Zabij Searinoxa, Czarnego Smoka B) Przynieś Feranorowi serce Searinoxa
Przystępujemy do rozbudowy obozu. Od początku atakować nas będą małe grupki wroga. Nie musicie się ich szczególnie obawiać bo do ich wybicia wystarczy sam Uther. Po wybudowaniu wymaganych budynków i jednostek otrzymamy nowe zadanie - zabić Mistrza ostrzy (12). Wraz z wszystkimi jednostkami podążamy na wschód - znajduje się tu obóz Łowców smoków. W Kuźni która przeszła na naszą własność warto opracować wszystkie technologie (ale najpierw te zwiększające siłę ataku strzelców). Czas na łowy! Kierujemy się na wschód do jaskini potwora. Łatwo eliminujemy małego smoka, odbijamy na południe i ubijamy koleje trzy. Za zabicie „jednostek neutralnych” zdobywamy złoto. Zauważcie, że smoki (i wszystkie inne latające paskudztwa) mogą być atakowane wyłącznie przez Strzelców. Piechurzy się jednak przydadzą by skupić na swoich zbrojach ataki nieprzyjaciela. W zachodniej części jaskini czeka sam Searinox, natychmiast po jego zaatakowaniu pojawi się czterech łuczników szkieletów (przynajmniej piechurzy będą mieli jakieś zajęcie). Zabieramy serce bestii, zanosimy je Feranorowi i po chwili otrzymujemy prawdziwe cudeńko - Kulę ognia dodającą +12 punktów do siły ataku naszego bohatera. W północnej części mapy znajduje się baza Orków (13). Jej zniszczenie nie jest konieczne, ale zawsze to więcej punktów doświadczenia i frajdy z ubicia tych podłych gadzin. Zbieramy grupę 10 Piechurów, 6 Strzelców i uderzamy na wroga niszcząc wszystkie jego budynki. W północno zachodniej części mapy znajduje się obozowisko Murloków, po ich ubiciu zdobędziemy Szpony ataku, zwiększające o +3 obrażenia zadawane przez Arthasa. Na koniec przeprowadzamy ostateczny atak (14). Mistrz ostrzy znajduje się w północno wschodniej części mapy. Do ubicia łobuza i jego obstawy wystarczy nam 4 strzelców i czterech piechurów! W ten sposób zemścimy się za śmierć tylu niewinnych wieśniaków!