Warcraft III: Reign of Chaos

Warcraft III: Reign of Chaos
Sztab VVeteranów
Tytuł: Warcraft III: Reign of Chaos
Producent: Bllizard Entertainment
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2002-07-05
Premiera Świat:
Autor: MAO
Ocena
czytelników 87 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Warcraft 3

Rozdział siódmy: Oblężenie Dalaranu

Główna misja:

1. Trzech Arcymagów A) Zabij pierwszego Arcymaga B) Zabij drugiego Arcymaga C) Zabij Antonidasa

Będzie ciężko. Miasto chroni aura która sama zadaje obrażenia wszystkim jednostkom Nieumarłych znajdujących się w jej obrębie. By zakończyć działanie Aury należy zabić Arcymaga który ją utrzymuje. Jest ich trzech, każdy odpowiada za swoją część miasta. Tyle wyjaśnień, czas zacząć działać. Rozbudowujemy miasto skupiając się wyłącznie na treningu Wozów (ok. 4) i Lodowych Żmij (jak najwięcej). Arthasem wyruszamy na zachód ubijając znajdującego się tam Maga. Przy jego zwłokach i zgliszczach chaty odnajdziemy Kamień zdrowia i Miksturę antymagii zapewniającą odporność na czary przez 90 sekund. Czas na misję w stylu Rambo. Używamy miksturę i wyłącznie Arthasem wkraczamy do miasta. Trzeba się spieszyć! Kierujemy się na północ i wspomagając się Wstęgą Śmierci zabijamy pierwszego Arcymaga (25). To jednak nie koniec. Przedzieramy się przez siły wroga (kolejno na zachód, na północ, na wschód, na północ i do oporu na zachód) i wymierzamy sprawiedliwość drugiemu z Arcymagów (26). Będzie to zadanie trudne, Arthasowi i prawdopodobnie nie starczy sił by wrócić. Zawsze możemy go wskrzesić, lub w krytycznym momencie użyć zwoju z czarem Miejski Portal (można go kupić w sklepie Goblinów na wschodzie). Teraz gdy bariera w większości miasta znikła możemy wkroczyć do niego naszymi wojskami i spokojnie ach konsekwentnie zabijać obrońców. Na północy znajdują się dwie skrzynie - w środku odnajdziemy Golemy. Aura nie zadaje im obrażeń więc znakomicie nadadzą się do zgładzenia ostatniego z Arcymagów. Podążamy na zachód, dokładnie palimy bazę wroga, kroczymy na północ, odbijamy na wschód i przejmujemy w posiadanie fontannę zdrowia. Dalej na wschodzie dobieramy się do Krypty wyciągając z niej wiele przydatnych przedmiotów. I na koniec niszczymy pobliską bazę nieprzyjaciela. Ok. przed nami na północny znów działa aura więc trzeba troszkę wysilić szare komórki. Posyłamy w nią tylko Arthasa i Golemy którzy eliminują obrońców i dobierają się do dwóch nowych skrzyń. W środku znajdują się Niebieskie Smoki i Pająki. Nasza armia stworzeń odpornych na Aurę rośnie. Czas na frontalny atak. Arcymag (27) znajduje się w centrum mapy na północnym zachodnie tam też kierujemy wszystkie nasze oddziały. Ja rzuciłem do ataku również 7 Lodowych Żmij by na chwilę zajmą

uwagę jednostek wroga. Antonidas jest dość wytrzymały, ale 2x uderzenie czarem Wstęga śmierci, ciosy Golemów i Niebieskich Smoków błyskawicznie wyślą go do piachu. Księga jest nasza!

Rozdział ósmy:Pod płonączym niebem

Główna misja:

1. ArchimondeKel'Thuzad musi przetrwać przez 30 minut
Dodatkowa misja:

2. Goblińskie miny A) Zdobądź goblińskie miny

Z pozoru jest to prosta misja - ot przetrwać. Nic bardziej mylnego! Przeciwników mamy trzech. Północ, wschód i zachód, z każdej strony grożą nam ataki - nasza baza musi być dokładnie i równomiernie zabezpieczona. Po pierwsze - 6 Wież Duchów ustawionych w jednej linii z każdej strony. Do tego po dwóch Akolitów regularnie je reperujących. Za Wieżami - dwa lub trzy Wozy mięsa - do niszczenia machin oblężniczych wroga. I wreszcie po bokach, kilka Biesów podziemi wzmocnionych jednostkami podesłanymi nam przez Płonący Legion które regularnie leczymy w fontannie zdrowia (28). Jako uzupełnianie tworzymy grupę Gargulców bądź Lodowych Żmij, wróg będzie masowo atakował nas jednostkami latającymi (z zachodu i północy). Potrzeba będzie dużo złota więc przejmijcie kopalnie znajdującą się na wschodzie. Arthas może wyruszyć na północ i po zabiciu Arcymaga (29) zagarnąć Pierścień Ochrony +5 i Księgę siły +1. Na zachodzie odnajdziemy w skrzyniach goblińskie miny, razem sztuk 12. Rozłóżcie je tuż przed Wieżami Duchów lub samym Kel'Thuzadem. Zawsze to jakaś pomoc. Główny atak wroga jak zawsze zacznie się niecałe 2 minuty przed końcem czasu. Jeśli wrogowie przełamią wasze szyki i dostaną się w pobliże Kel'Thuzada, to zawsze możecie go leczyć za pomocą Wstęgi Śmierci. Choć tego oczywiście wam nie życzę! Pamiętajcie by w czasie głównego ataku użyć w pierwszej kolejności zniszczyć Machiny oblężnicze, a gdy trup będzie kład się gęsto użyć czaru Ożywienie Martwych. Na pewno sobie poradzicie i obejrzycie znakomity film kończący kampanię!

Rzut okiem

Jeśli poprzednie dwie kampanie wydały wam się łatwe, to tym razem obiecuje o wiele trudniejsze wyzwanie! Przeciwników są całe legiony, jednak i tak nie powstrzyma to nas by dobrnąć szczęśliwie do końca tej niezwykłej historii i uzyskania odpowiedzi „jak to się wszystko skończyło”. No to lecimy!

skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - 3 ŚREDNIA OCENA - 99%
Nie potrzebne są długie rozprawy, j
Ramirez - 100%
Nie będę się tu niepotrzebnie rozpi
Hunter - 100%
Dzień premiery Warcraft’a III
rysiu003 - 95%
więcej recenzji dodaj recenzję