Warcraft III: Reign of Chaos
Tytuł: Warcraft III: Reign of Chaos
Producent: Bllizard Entertainment
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2002-07-05
Premiera Świat:
Autor: MAO
Warcraft 3
Główne misje:
1. Wyrocznia A) Odszukaj Wyrocznie B) Thrall nie może zginąć
2. Serce Aszune A) Znajdź serce Aszune B) Przynieś serce Aszune
3. Zaklęty Klejnot A) Znajdź Zaklęty Klejnot B) Zanieś Zaklęty Klejnot na Widmowy Most C) Cairne nie może zginąć
Czas na wędrówkę po przez podziemia rodem z Diablo 2! Rozbijajcie wszystkie skrzynie i zaglądajcie do każdej komnaty-możemy odnaleźć wiele przydatnych przedmiotów. Ruszamy korytarzem eliminując Szkielety. Pod żadnym pozorem nie możecie dopuścić by zginął Znachor - bez jego zaklęcia leczniczego zbyt długo nie pożyjecie! Na pierwszym rozstaju dróg odbijamy na południe i na wschód. Ubijcie Ożywieńca Ognia znajdującego się za bramą (przy zwłokach zwój Ożywiania martwych). Odbijamy na północ, by zmierzyć się z Ożywieńcem Śmierci (29). Walka będzie ciężka! Odbijamy na wschód eliminując kolejnego Ożywieńca i dalej Króla Szkieletów. Warto zawrócić na południe i po pokonaniu Wezyra Salamander zabrać klucz do skarbca położonego na północy. Korzystamy z Teleportu i wchodzimy sali położonej na południu. Dowiemy się o Sercu Aszune, którego natychmiast wyruszymy szukać na północ. Eliminujemy siły ludzkie, posuwając się na wschód. Po rozbiciu zasadzki Czarodziejek odbijamy na zachód by z wyzwolić kolejne Trolle zamknięte w calach. Wracamy na główny korytarz i podążając na północ wkraczamy w sam środek Gwiezdnych Wojen ;). Nie czekajcie długo i zabijcie Harpie (30) i ewentualnie Smoka. Serce Aszune zdobyte, wracamy do posągu. Czas na drugą cześć misji. Obejmujemy dowództwo nad Cairnem i jego Taurenami. Tu sytuacja jest prosta, lejemy wszystkich nie martwiąc się ranami. Taurenów praktycznie nie da się zabić! Kierujemy się na wschód eliminując ludzi i Koboldy. Na południu znajduje się Bardzo Głodny Jaszczur - czekajcie aż zje wszystkie drzewa, bo to umożliwi dotarcie do Lwiego rogu wichury który znajduje się na zachodzie. Podążamy na północy wschód stając w Kręgu mocy - to uruchomi pułapkę zabijającą wszystkie Ostrogrzywy znajdujące się w jamie poniżej! Na północy znajduje się kolejny Krąg, który tym ra
1. Hellscream A) Uwięź Groma w klejnocie duszy B) Sprowadź Groma do rytualnego kręgu Jainy
I znów wciąż to samo! Rozbudowujemy bazę jednocześnie przygotowując jej obronę. Opracowujemy wszystkie technologie- w końcu to jest wielki finał! Co pewien czas Demony zsyłać będą z niebios Infernusy (32) (poznacie to po trzęsieniu ziemi). Są one bardzo silne, lecz dwa Taureny spokojnie sobie z nimi poradzą, wspierani przez Znachora i 2 Wiwerny w zupełności wystarczą jako obrona naszej bazy! Skoro bronić jest się tak łatwo, to trzeba ruszyć do ataku. Nasza armia nie musi być szczególnie liczna - 3 Katapulty, 5 Taurenow, 2 Szamanów, 2 Znachorów i Bestia Kodo to aż za dużo! Podążamy na północny wschód eliminując Orki pilnujące kopalni złota i dalej Centaury przy Fontannie zdrowia. Leczymy rany i posuwamy się dalej niszcząc mały posterunek Orków Chaosu. Na północy znajduje się już znacznie lepiej broniona baza (33), choć i ona szybko runie. Przechodzimy przez zgliszcza osady kierując się na północ. Teraz musimy jedynie wyeliminować dwie grupy Orków zasilone Demonami z Płonącego Legionu i przebić się do Groma siedzącego niczym Sułtan na tronie w północno wschodnim narożniku mapy (34). Po scence filmowej natychmiast używamy Kryształu o trzymanego od Jaine (jest w naszym ekwipunku) i identyczną (bo inne są bronione!) drogą którą przybyliśmy wracamy do naszej bazy. Stąd udajemy się na zachód do osady ludzi, stajemy w Magicznym Kręgu i już możemy delektować się genialnym filmem kończącym przygodę z Orkami!
Rozdział ósmy: Niech prowadzą cię Demony
Główne misje: