Warcraft III: Reign of Chaos
Tytuł: Warcraft III: Reign of Chaos
Producent: Bllizard Entertainment
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2002-07-05
Premiera Świat:
Autor: MAO
Warcraft 3
Główne misje:
1. Zbierz Hordę A) Dowiedz się, gdzie dopłynęły pozostałe statki B) Thrall nie może zginąć
2. Ochroń Carine’a A) Doprowadź Carine’a do wioski Taurenów B) Obroń Carine’a przed jego wrogami C) Carine nie może zginąć D) Thrall nie może zginąć
Kierujemy się na północ. Czeka nas długi masz, pamiętajcie by niszczyć wszystkie skrzynie, chaty i szałasy, bo część z ich kryje przydatne przedmioty. Napotkanych przeciwników będzie bardzo wielu, dlatego bez tych wzmocnień sobie nie poradzimy. Starajcie się nie stracić żadnej z jednostek i regularnie opatrywać ich rany. Ubijajmy po drodze Murloki, odbijamy na południowy wschód eliminując dwie grupy nowych przeciwników - Ostrogrzywów (10). Zawracamy nieznacznie na północ i ponownie podążamy w kierunku wschodnim. Upuszczamy krew grupie Centaurów i przyłączamy kolejne zagubione Orki do naszej małej armii. Podążamy na północ i na rozstajach dróg najpierw dwukrotnie wybieramy szlak najbardziej wysunięty na zachód eliminując Ostrogrzywy. W pobliżu galopujących Centaurów odbijamy na wschód, leczyć rany w pobliskiej Fontannie Zdrowia. Uparcie przemy na południowy wschód. Kolejna potyczka z Ostrogrzywami. Teoretycznie można udać się już na południe, ale ja proponuje troszkę zboczyć ze szlaku na wschód. Po zabiciu grupy Murloków (11) zdobędziemy Księgę zdrowia. Wybrzeżem podążamy na południe przyłączając do armii kolejne Orki. Natychmiast zostaniemy zaatakowani przez trzy Centaury, by wreszcie napotkać pierwszą rozsądną istotę na tej nieprzyjaznej ziemi - Cairne’a (12). Wraz z całą armią powinniśmy udać się za nim do jego wioski i za wszelką cenę bronić go przed najazdem Centaurów. Choć mówiąc szczerze to i bez naszej większej pomocy Taureni sobie poradzą!
1. Trzy oazy A) Doprowadź Karawanę do pierwszej oazy B) Doprowadź Karawanę do drugiej oazy C) Doprowadź Karawanę do trzeciej oazy D) Thrall, Cairne i karawana muszą przetrwać
2. Karawana A) Chroń karawanę B) Muszą przeżyć co najmniej 2 Bestie Kodo C) Cairne nie może zginąć
Odpoczynku nie będzie - przed nami bardzo długi i niestety nerwowy marsz. Regularnie co pewien czas atakować nas będą „pojawiające się znikąd” grupy Centaurów. Pierwsza będzie uderzać od przodu, druga od tyłu, a gdy będziecie mieć pecha to oba ataki nastąpią jednocześnie! Generalnie Karawaną możecie się nie przejmować - Taureni są w stanie odeprzeć każdy atak, ale co pewien czas starajcie się leczyć ich rany (dłuższy pobyt przy Fontannie zdrowia, bądĄ za pomocą zwojów z czarami). Im szybciej będziecie się przemieszczać tym mniej potyczek z Centaurami stoczycie - warto więc podążać wyłącznie głównym szlakiem. Droga jest prosta wiec nie będę was prowadził. W każdej oazie czekają na nas posiłki (13), jednak mimo to starajcie się nie stracić zbyt wielu jednostek, lecząc rany za pomocą znalezion
1. Załóż bazę A) Zbuduj Wielki Hall B) Thrall nie może zginąć
2. Zabezpiecz Laboratorium A) Zniszcz wszystkich wrogów przy Laboratorium B) Wyślij dwa goblińskie Sterowce do twojej bazy
3. Spacyfikuj ludzi A) Zniszcz bazy ludzi
Czas to pieniądz - szybko budujemy Wielki Hall - tuż przy kopalni złota i następnie Wojenny Młyn - jak najbliżej lasu. To będzie długa misja potrzebujemy więc silnego zaplecza ekonomicznego - stawiamy na pełną rozbudowę. Ataki wroga będą dość częste, dlatego w północnej części budujemy blisko siebie cztery Wieże obserwacyjne i ustawiamy obronę - Bestia Kodo, 4 Łowców Głów, i 3 Jeźdźców powinno skutecznie zatrzymywać napady nieprzyjaciół. Regularnie uzupełniajcie straty! Pora pomyśleć o ofensywie. W okolicy są cztery bazy wroga, by wykonać główne zadanie wystarczy że zniszczymy jedną - Ekspedycji ludzi (Niebiescy), blokującą nam drogę na północny zachód. Jednak my jesteśmy żadni krwi i nie lubimy prostych rozwiązań - zabijemy więc wszystkich! Grom wraz z małym oddziałem non stop będzie atakował ludzkie osiedla, warto jest więc go wesprzeć, bo sam robi to strasznie nieudolnie. Pierwszy atak proponowałbym poprowadzić na zachód, na bazę Oddziałów Lordaeronu (Błękitni). Nasza armia nie musi być szczególnie liczna. Najważniejsze jest byście nawet na chwile nie pozostawili naszej bazy bez ochrony, inaczej może nie być do czego wracać! Drugi atak przeprowadziłem na wschód atakując Brygadę Gilneasza (siwi). Ich baza jest najlepiej broniona (16), zachowajcie więc ostrożność. Później wystarczyło błyskawicznie spalić osadę Elitarnych oddziałów z Kul-Tiras (zieloni, północny wschód) i już można zając się naszym głównym celem, czyli Ekspedycją ludzi (niebiescy). Po wyeliminowaniu wszystkich przeciwników warto dokładniej rozejrzeć się po mapie (pomarańczowe kropki), ubijając wszystkie stwory neutralne (17). Koniec wycieczek, czas na główne zadnie. Podążamy przez spaloną bazę Niebieskich udając się na północny zachód. Ubijamy Centaury (uwaga na Chana!) by wreszcie wyeliminować Harpie broniące Laboratorium Goblinów (18). Oddział Jeźdźców lub Łowców Głów szczególnie zalecany! Teraz już pozostaje zakupić dwa Sterowce i spokojnie poczekać aż dolecą do naszej bazy.
Rozdział drugi: Długi marsz
Główne misje:
Rozdział trzeci: Okrzyk Wojennej Pieśni
Główne misje:
Dodatkowa misja: