Warcraft III: Reign of Chaos
Tytuł: Warcraft III: Reign of Chaos
Producent: Bllizard Entertainment
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2002-07-05
Premiera Świat:
Autor: MAO
Warcraft 3
Główna misja:
1. Ubój A) Zniszcz domy zarażonych wieśniaków B) Zabij 100 Zombie C) Powstrzymaj Mal'ganisa przed stworzeniem 100 Zombie
Bierzemy udział w wyścigu „kto szybciej zabije większa ilość wieśniaków”. Hm, trochę to makabryczne, ale co tam ;-). Nie traćmy czasu i natychmiast zabierajmy się „oczyszczanie”. Posyłamy Arthasa wraz z wszystkimi dostępnymi jednostkami do miasta na południowym zachodzie i rozpoczynamy rzeź. By dobrać się do wieśniaków, najpierw musimy zniszczyć dom w którym się schronili. Zauważcie, iż trzeba wydać ręczną komendę ataku (skrót klawiszowy [A]) by nasi wojowie zaatakowali chałupę (23). Równocześnie rozbudowujcie naszą bazę i trenujcie nowe jednostki. Nie zapominajcie o obronie bo, nieprzyjaciel co pewien czas będzie próbować nas atakować (24)! Mal'ganis i jego ekipa nie będą próżnować tylko sprawnie eliminować wieśniaków. Bacznie obserwujcie wyniki i starajcie się zbytnio nie pozostawać w tyle. Jeśli Demon osiągnie nad wami dużą przewagę, albo przekroczy liczbę 70 zabitych to znak, że czas na plan „B”. Wraz z całą naszą armia uderzamy na siły łobuza i za wszelką cenę zgładzamy gada (25). Niestety zabicie Mal'ganisa nie zakończy wyścigu bo za ok. 3 minuty zostanie on wskrzeszony. Przez ten czas możemy zabić wielu wieśniaków i wyrównać stan rywalizacji. Dobrym pomysłem jest stworzenie dwóch oddziałów - pierwszy pod dowództwem Arthasa będzie zajmował się walką z Demonem gdy ten tylko się pojawi, drugi - zabijaniem wieśniaków. Stosując tą metodę nie macie prawa przegrać!
1. Załóż bazę A) Znajdź kopalnie złota B) Arthas nie może zginąć
3. Uratuj Krasnoludy A) Ocal bazę Krasnoludów
Podążamy na wschód i południowy wschód eliminując Wilki i zabierając Zwój bestii. Dalej na wschodzie niszczymy obóz Trolli zagarniając miksturę większego leczenia i miksturę mana (trzeba zniszczyć chatę). Na północnym wschodzie znajduje się kopalnia złota, ale wcześniej proponuje wyruszyć na północny zachód gdzie po bardzo zaciętej walce z Pająkami zdobędziemy Kulę mrozu zwiększającą siłę ataków Arthasa. Zawracamy, podążamy do kopalni złota i już po chwili zakładamy w jej pobliżu bazę. Zyskaliśmy nowego bohatera - Muradina który jednocześnie prosi nas o pomoc i uratowanie bazy jego ziomków którzy zostali odcięci przez znaczne siły Nieumarłych. Zaczynamy od standardowego rozbudowania bazy i zapewnienia jej obrony. Przeciwnik będzie co pewien czas atakował z wykorzystaniem jakiś latających paskudztw - koniecznie stwórzcie grupę strzelców i jako uzupełnienie kilka Żyrokopterów (26). Przy okazji można je wykorzystać do celów rozpoznawczych. Tworzymy skromną armię by następnie wyruszyć z nią w kierunku północnym. Najpierw ubijamy Trolle zdobywając Księgę życia by później uderzyć na bazę Nieumarłych. Pamiętajcie o wykorzystaniu magicznych umiejętności Muradina! Po zrównaniu z ziemią obozu truposzy możemy się przebić do poszukiwanej przez nas bazy Krasnoludów. Podziękują nam za pomoc i oddadzą pod naszą komendę kilka swoich doborowych jednostek. Na szczególną uwagę zasługuje czołg parowy, znakomity do niszczenia budynków. Od tej pory możemy budować je w Warsztacie. Leczymy rany, uzupełniamy straty i natychmiast wyruszamy na zachód z atakiem na bazę Mal'ganisa. Jako rozgrzewkę ubijamy grupkę Wendigo znajdujących się nieopodal na wschodzie, zabiegając im Rękawice siły Ogra +3. Teraz pozostaje nam już tylko zniszczyć bazę Demona (27). Czasu mamy pod dostatkiem wiec nie powinno być z tym najmniejszych problemów.
Rozdział siódmy: Brzegi Northrendu
Główne misje:
2. Mal'ganis A) Zniszcz bazę Mal'ganisa
Do