War Front: Turning Point

War Front: Turning Point
Sztab VVeteranów
Tytuł: War Front: Turning Point
Producent: Digital Reality
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2007-03-09
Premiera Świat:
Autor: 2711
Ocena
czytelników 30 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 80% procent
Głosuj na tę grę!
War Front: Punkt Zwrotny
Misja 10 – Punkt bez powrotu

War Front Punkt Zwrotny 211642,1


1 – start
2 – baza niemiecka
3 – baza sowiecka
4 – złoża ropy
5 – hangary radzieckich bombowców
6 – fabryki baterii artyleryjskich
7 – stacja radiowa
8 – opuszczone lotnisko

To już prawie koniec kampanii. Nim jednak ruszysz na samą Moskwę trzeba wpierw przebić się przez zewnętrzną linię jej obrony. Razem z Niemcami musicie zniszczyć północno-wschodnią bazę wroga. Zadanie to bynajmniej nie będzie należeć do prostych – Sowieci mają łącznie kilka baz, masę fabryk i koszar, superartylerię o ogromnym zasięgu, ciężkie bombowce z bombami zamrażającymi na pokładzie oraz wiele myśliwców. Przy rozwoju swojej bazy musisz pamiętać, aby dobrze ją zabezpieczyć nim wyruszysz swoimi siłami na podboje. Twoja baza będzie bowiem wielokrotnie celem ataków dywersyjnych dokonywanych przez spadochroniarzy oraz piechotę przemieszczającą się w podziemnych transporterach opancerzonych. Musisz także zadbać o skuteczną obronę plot. zarówno w bazie, jak i w drużynie wypadowej. Poza potężnymi siłami naziemnymi bardzo przydatne mogą się okazać P-38, jednak ze względu na mały limit ludzi w tej misji nie możesz mieć ich zbyt wiele. Niewielki limit można częściowo sobie zrekompensować budując masę lotnisk, dzięki czemu będziesz miał kilka nalotów bombowych do dyspozycji. Kiedy już się odpowiednio przygotujesz warto jak najszybciej zająć trzy szyby naftowe na wschodzie (A-7) (po drodze nie zapomnij zniszczyć fabrykę dział artyleryjskich). Co prawda będzie cię o nie czekać ciężki bój, ale po ich zajęciu problemy finansowe praktycznie znikną. Gdy dostaniesz zadanie ochrony stacji radiowej zajętej przez Szkopów jak najszybciej udaj się w to miejsce (A-8). Broń go tak długo, aż usłyszysz komunikat, że musisz zdobyć części do naprawy z pobliskiego lotniska. Wówczas wraz z częścią swoich sił udaj się na wskazane lotnisko i eskortuj zdobytą tam ciężarówkę z powrotem do stacji radiowej. Po jej naprawieniu możesz wkrótce oczekiwać znacznego wsparcia połączonych sił amerykańskich i niemieckich. Wraz z nimi możesz teraz spokojnie skierować się na główną bazę Sowietów, niszcząc przy tym dwa lotniska ciężkich bombowców.

War Front Punkt Zwrotny 211702,1
A-7


War Front Punkt Zwrotny 211721,1
A-8


Misja 11 – Bitwa o Moskwę

War Front Punkt Zwrotny 211740,1


1 – start
2 – Kreml
3 – punkt zrzutu
4 – drogi do zablokowania
5 – lotniska

Najwyższy czas ostatecznie rozprawić się z Sowietami i zdobyć Kreml. Zaczynasz w bazie na południowym-zachodzie, na północy są niemieccy sojusznicy, a na wschodzie Plac Czerwony. Wbrew pozorom nie jest to misja trudna, gdyż przeciwnik gra raczej defensywnie, choć dysponuje ogromnymi siłami. Na szczęście ty także już na początku masz niemałą armię. Dlatego warto wysłać ją na południowy wschód tak, aby szybko zająć punkt zrzutu paczek z pieniędzmi. Zostaw tam przynajmniej jedną jednostkę i możesz ruszać dalej (możesz np. zająć bank tuż nad punktem zrzutu). Poza głównym celem (zdobyciem Kremla) istnieją też dwa cele poboczne – zablokuj drogi dojazdowe do centrum stolicy oraz zniszcz lotniska. Aby jednak wykonać zwłaszcza to pierwsze zadanie poboczne musisz w praktyce zdobyć panowanie nad niemal całą planszą. Pamiętaj, że aby zabezpieczyć drogę musisz na miejscu zniszczonej wieżyczki sowieckiej postawić własną, najlepiej ppanc. (A-9). Zniszczenie z kolei lotnisk oczyści niebo z samolotów wroga i pozwoli ci się skupić na działaniach lądowych. Jeśli chodzi natomiast o twoje lotnictwo, to ze względu na ogromną ilość radzieckich działek plot., rozmieszczonych wszędzie na mapie, ich użycie będzie bardzo utrudnione (tyczy się to również nalotów ciężkich bombowców). Największym zagrożeniem dla twoich jednostek będą standardowo zwłaszcza Katiusze, ciężkie artylerie oraz czołgi Charków. Poradzić z nimi można sobie jedynie dysponując dobrym sprzętem pancernym. Gdy wypełnisz zadania poboczne przyszykuj się do ataku na Kreml. Bronią go ogromne siły, niemniej nie musisz się już martwić o żadne straty czy finanse – po prostu zmiażdż wroga wszystkim co tylko masz. Mogą być to nawet „atomówki”;) (A-10).

War Front Punkt Zwrotny 211802,1
A-9


War Front Punkt Zwrotny 211820,1
A-10

War Front: Punkt Zwrotny - poradnik

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję