War Front: Turning Point
Sztab VVeteranów
Tytuł: War Front: Turning Point
Producent: Digital Reality
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2007-03-09
Premiera Świat:
Autor: 2711
Tytuł: War Front: Turning Point
Producent: Digital Reality
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2007-03-09
Premiera Świat:
Autor: 2711
War Front: Punkt Zwrotny | ||||||||||||||||||||
Misja 5 – Ocalała forteca
1 – start 2 – główny sztab nazistów 3 – fabryka plecaków odrzutowych 4 – punkt zrzutu 5 – prawdziwy sztab główny nazistów 6 – wyrzutnie rakiet V2 czerwona linia – konwój z naukowcem Następne zadanie, w którym twoim przeciwnikiem będą wojska nazistowskie. Pierwszym celem głównym będzie przechwycenie uciekających naukowców. Do ich przyjazdu masz 9 min, po czym niewielki, słabo broniony konwój będzie jechał wskazaną na powyższej mapie trasą. W tym czasie zajmij się rozbudową infrastruktury w bazie oraz rekrutacją wojska. Armia wypadowa musi liczyć sporo Tygrysów, artylerii rakietowej oraz miotaczy ognia. Możesz też pokusić się o eksperymentalne czołgi soniczne, aczkolwiek są one dość drogie, mało wytrzymałe i mają niewielki zasięg strzału. W tej misji wróg często będzie atakował cię myśliwcami, wobec czego nie zapomnij o produkcji ruchomych stanowisko plot. (lepiej budować tańsze Wirbelwindy, niż zaawansowane Rheintochtery, które nie sprawdzają się przeciw szybkim samolotom). Zablokuj południową drogę i czekaj na konwój. Gdy się pojawi zniszcz ochronę ciężarówki i pogadaj z naukowcem. Dowiesz się, że w pobliżu twojej bazy jest ulokowana fabryka plecaków odrzutowych, z której cały czas będą cię nękać ta specyficzna „piechota”. Choć jej zniszczenie jest opcjonalne warto to zrobić, aby nie napsuła ci zbytnio krwi, kiedy wyślesz swe siły na bazę nazistów. Jak najszybciej zajmij strefę zrzutu, która daje jej właścicielowi co chwilę 3000$ w formie zrzucanych paczek. Teraz zajmij się samą fortecą wroga, w której aż kłębią się masy wojsk i wież obronnych (N-6). Gdy wszystko tutaj zniszczysz poza sztabem zauważysz, że właściwy sztab główny znajduje się w drugiej fortecy na północnym-wschodzie. Czeka cię tu kolejna trudna przeprawa. W międzyczasie warto postawić z 2 lotniska i wyprodukować Stukasy oraz wyrzutnie rakiet V-1 – zaraz dowiesz się dlaczego. Gdy druga baza wroga zostanie oczyszczona pojawi się kolejny cel zniszczyć dwie wyrzutnie V-2 zanim wystrzelą rakiety na Berlin. Na zadanie to masz niewiele czasu, wobec czego warto użyć do tego nalotów ciężkich bombowców, swoich V-1 i Stukasów (N-7).
Misja 6 – Agresywna dyplomacja
1 – start 2 – punkt nawigacyjny dla delegacji niemieckiej 3 – nowy punkt 4 – kolejny punkt 5 – kolejny punkt 6 – blokada przed brytyjską delegacją 7 – ostatni już punkt/posiłki niemieckie 8 – posiłki amerykańskie 9 – Reichstag 10 – baza wojskowa Sowietów czerwona linia – radziecki konwój ze wsparciem Misja krótka i łatwa, w której nie trzeba niczego budować. Podczas spotkania w Berlinie przywódców Niemiec, USA i Wielkiej Brytanii następuje atak wojsk sowieckich. Musisz bronić trzyosobowej delegacji niemieckiej, zanim nie uda się do bazy na północnym wschodzie. Po drodze kilkukrotnie zaatakują was oddziały wroga, dlatego musisz być cały czas blisko delegatów. Podczas marszu dowiesz się, że delegacja brytyjska wpadła w pułapkę i jest uwięziona. Na jej ocalenie masz tylko niewiele ponad 4 minuty, jednak do pomocy dostaniesz znaczne siły amerykańskie. Przy ich pomocy zniszcz blokadę przeciwnika, uwalniając tym samym delegatów Jego Królewskiej Mości. Gdy odstawisz bezpieczne delegatów przybędą liczne jednostki niemieckie. Przy ich pomocy oczyść plac w pobliżu Reichstagu (broniony przez potężne czołgi IS3) oraz zlikwiduj konwój zmierzający do bazy radzieckiej (N-8), położonej na południu. Teraz pozostaje już zniszczyć samą bazę, co nie będzie trudne biorąc pod uwagę potęgę połączonych sił amerykańskich i niemieckich oddanych pod twoją kontrolę.
Misja 7 – Starcie Narodów
1 – start 2 – sowiecka baza 3 – siedem punktów obrony 4 – baza blokująca dostępu przez Odrę 5 – baza Amerykanów 6 – uszkodzony superczołg Czas wyprzeć wraz z aliantami siły komunistów z terenów Niemiec. Twój główny cel do baza położona na północnym-wschodzie. Standardowo wpierw zacznij od rozwoju własnej bazy i budowy linii umocnień. W misji tej po raz pierwszy masz możliwość wynalezienia trzeciego poziomu technologicznego, dzięki czemu uzyskasz dostęp do najbardziej zaawansowanych technologii. Szczególnie warto budować ciężki sprzęt pancerny, choć i lotnictwo (Stukasy) może się w tej misji przydać. Na południu znajduje się baza Amerykanów, lecz na twoim miejscu nie liczyłby zbytnio na ich pomoc – główną ich rolą jest odciąganie części sił wroga od ciebie oraz prowadzenie sporadycznych, słabych kontruderzeń. Zanim pojedziesz niszczyć główną bazę warto zlikwidować siedem punktów obronnych rozmieszczonych na mapie. Każdy z nich to specjalny, bardzo wytrzymały bunkier z działem ppanc. i karabinami, wobec czego lepiej likwidować je z daleka artylerią (N-9). Wkrótce dowiesz się też, że w twoją stronę zmierzają dwa potężne czołgi sowietów – musisz zniszczyć je zanim dojadą do twej bazy. Choć są one silne nie mają szans z masą twoich wojsk naziemnych i wsparciem bombowców nurkujących. Gdy ci się uda je rozwalić otrzymasz zadanie naprawy trzeciego superczołgu za pomocą specjalnej ciężarówki naprawczej (N-10) i odstawienia go do swej bazy. Teraz możesz spokojnie poprowadzić atak na główną bazę wroga (mniejsza znajduje się na wschód od pozycji Amerykanów). Jeśli chcesz przyspieszyć dopływ gotówki zajmij kilka szybów naftowych rozmieszczonych na planszy przy użyciu piechoty.
War Front: Punkt Zwrotny - poradnik
|
| << poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | następna >>
| |