War Front: Turning Point
Sztab VVeteranów
Tytuł: War Front: Turning Point
Producent: Digital Reality
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2007-03-09
Premiera Świat:
Autor: 2711
Tytuł: War Front: Turning Point
Producent: Digital Reality
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2007-03-09
Premiera Świat:
Autor: 2711
War Front: Punkt Zwrotny | ||||||||||||||
Kampania niemiecka:
Misja 1 – Punkt zwrotny
1 – start 2 – baza niemiecka 3 – patrol wroga 4 – parlament 5 – główna baza Anglików czerwona linia – trasa konwoju ze złotem $ - bank Pierwsze zadanie po stronie Niemiec nie należy do specjalnie trudnych, choć jej cel – zdobycie samego Londynu(!) – sugerowałby coś innego. Zaczynasz z głównym bohaterem po stronie sił niemieckich Rolandem Hellmanem i dwoma żołnierzami. Nim ruszysz dalej wykup wpierw jedną z nowych umiejętności dla bohatera (szybkostrzelność lub wytrzymałość). Teraz udaj się do bazy niemieckiej, po drodze likwidując paru Anglików. Na miejscu dostaniesz do swej dyspozycji niewielką bazę z kilkoma budynkami, w tym magazyn zaopatrzenia, do którego będą automatycznie dostarczane zasoby przez ciężarówki. W tym momencie dostaniesz dwa zadania poboczne: 1. wybuduj fabrykę czołgów i wyprodukuj sześć z nich; 2. zlikwiduj patrol wroga na północy. Aby wypełnić pierwsze po prostu wyprodukuj pojazd inżynieryjny i postaw fabrykę, a następnie zleć produkcję Panter. Do wypełnienia drugiego zadania posłuży ci oddział 12 piechociarzy z plecakami odrzutowymi, który właśnie przysłano na pole walki. Użyj ich umiejętności odległego skoku, aby przeskoczyć zniszczony most i zaatakuj stacjonujące tam jednostki wroga (N-1). Kiedy wypełnisz te cele twoja baza stanie się celem kilku słabych ataków. Wkrótce otrzymasz też zadanie specjalne polegające na powstrzymaniu konwoju (kilka ciężarówek plus 2 czołgi) uciekającego ze złotem poza teren mapy. Aby mu to uniemożliwić skorzystaj z piechoty odrzutowej, która powinna tam teraz stać. Kiedy będziesz miał już odpowiednią ilość czołgów postaw koszary i zacznij rekrutować w niej piechotę do ochrony Panter przed żołnierzami z rakietnicami ppanc. Skieruj się w stronę parlamentu atakując wszystko co spotkasz po drodze. W pobliżu celu stacjonuje zaledwie kilka czołgów, piechota oraz stoi bunkier, który może trochę nabruździć twojej piechocie. Po oczyszczeniu terenu poczekaj na Zeppelin Hardta, który od teraz będzie wspierał cię w ataku na nowy cel – główną bazę Anglików. W międzyczasie możesz skusić się na przejęcie banku na południu, który zapewnia dodatkowy przychód, niemniej po drodze spotkasz spore siły nieprzyjaciela (choć też i paru sojuszników). Teraz czeka cię rozprawa z ostatnim już celem, czyli oczyszczeniem bazy. Chronią ją liczne oddziały oraz co gorsza wiele bunkrów, w tym bardzo wytrzymałe stacjonarne działo ppanc. Po zniszczeniu sztabu w samym rogu planszy misja zakończy się sukcesem.
Misja 2 – Zwycięstwo dla honoru
1 – start 2 – szyby naftowe 3 – działa pplot. 4 – punkty obrony na trasie Hardta 5 – punkt docelowy Hardta 6 – baza przeciwnika czerwona linia – konwój dowództwa Brytyjczyków Zaczynasz z małą bazą na zachodzie planszy. Twoim celem głównym jest zniszczenie angielskiej bazy na wschodzie, lecz nim to nastąpi przyjdzie ci wykonać jeszcze kilka innych zadań. Za pomocą pojazdu inżynieryjnego wybuduj w pobliżu południowej kopalni magazyn zaopatrzenia, a w niej 2 dodatkowe ciężarówki dostawcze. W międzyczasie warto wybudować drugą jednostkę konstrukcyjną, którą postawisz koszary i fabrykę czołgów. W międzyczasie dostaniesz dodatkowe zadanie główne – oczyścić drogę przejazdu dla pojazdu Hardta. Na wykonanie zadania przewidziano 6 minut, czyli całkiem sporo, bowiem 3 punkty obrony przeciwnika są dość blisko twojej bazy. Zanim jednak wyruszysz warto wyprodukować dużą liczbę piechoty z pistoletami maszynowymi i bronią ppanc. W trzech punktach spotkasz spore grupy piechoty, do pokonania której nadają się najlepiej właśnie zwykli żołnierze. Gdy dojedziesz do około połowy planszy pojawi się zadanie specjalne – zniszczyć uciekającego generała. Cały konwój składa się z ciężarówki i czołgu, lecz jest dość szybki, toteż do jego przechwycenia warto wysłać własne czołgi (N-2). Po 6 minutach Hardt wyruszy z twojej bazy i skieruje się w stronę punktu docelowego. Jeśli udało ci się do tego czasu oczyścić 3 punkty nie powinno być żadnych nieoczekiwanych problemów. Teraz musisz udać się na miejsce spotkania Hardta, ale zanim to zrobisz warto na wschodzie bazy postawić kilka wieżyczek ogniowych i dział 88mm do obrony oraz nie zapomnij o ciągłej produkcji wojsk (piechoty, czołgów, artylerii rakietowej), aż osiągniesz limit. Na miejscu zostaniesz wciągnięty w spisek przeciw kanclerzowi Rzeszy, po czym Hardt spokojnie odjedzie z mapy. Teraz możesz zająć dwa niebronione szyby naftowe na północy (które generują kasę) i skierować się na południowe wybrzeże, gdzie stoją 3 działa plot. Warto je zniszczyć, gdyż są słabo bronione, a w nagrodę za wykonanie tego zadania masa niemieckich bombowców zniszczy większość struktur w bazie Brytyjczyków (N-3). Tobie pozostaje już teraz tylko wykończyć niedobitki.
War Front: Punkt Zwrotny - poradnik
|
| << poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | następna >>
| |