War Front: Turning Point

War Front: Turning Point
Sztab VVeteranów
Tytuł: War Front: Turning Point
Producent: Digital Reality
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2007-03-09
Premiera Świat:
Autor: 2711
Ocena
czytelników 30 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 80% procent
Głosuj na tę grę!
War Front: Punkt Zwrotny
Kampania aliancka:

Misja 1 – Wyzwolenie Londynu


War Front Punkt Zwrotny 210303,1


1 – start
2 – baza
3 – ciężarówka naprawcza
4 – punkt zrzutu
5 – miejsce spotkania z ruchem oporu
6 – nazistowskie centrum dowodzenia

Londyn już od 1000 dni jest okupowany. Jedyną nadzieją na jego wyzwolenie jest pomoc Amerykanów, na czele których stajesz oczywiście ty. Zaczynasz koło ronda na wschodzie wraz z grupą żołnierzy. Kup wpierw umiejętność dla bohatera i rusz do opuszczonej bazy na zachodzie. Niestety pobliski most zostanie zniszczony i musisz skierować się na drugi. Co jakiś czas będziesz spotykał małe grupki wroga oraz ruchu oporu. Jeśli im pomożesz przyłączą się do ciebie. Po drugiej stronie mostu dowiesz się, że właśnie na pole walki przybyły Shermany. Są jednak uszkodzone i aby móc z nich skorzystać musisz zdobyć ciężarówkę naprawczą, a następnie dokonać nią napraw sprzętu pancernego. Gdy to już zrobisz udaj się do bazy i zajmij ją. Teraz pojazdem inżynieryjnym wybuduj fabrykę czołgów i wyprodukuj co najmniej 4 czołgi Matylda. Wkrótce zaatakują cię ze wschodu naziści. Kidy odeprzesz atak udaj się do miejsca spotkania z punktem oporu. Po tym otrzymasz zadanie zniszczeniu sztabu niemieckiego na samym wschodzie. Tamtejsza baza jest dość dobrze broniona, więc warto mieć spore siły do ataku. Jeśli przy okazji zniszczysz działko plot. (A-1) otrzymasz możliwość dokonania nalotu potężną bombą sejsmiczną. Zwróć też uwagę, że na mapie znajduje się tzw. punkt zrzutu – postawienie w niej jednostki zapewni ci stały i znaczny przypływ dochodu.

War Front Punkt Zwrotny 211008,1
A-1


Misja 2 – Czerwona Enigma

War Front Punkt Zwrotny 211023,1


1 – start
2 – miejsce do budowy mostu
3 – posterunki
4 – baza wroga
5 – transporter dowódcy

Rozwścieczeni klęskami Niemcy niszczą brytyjskie placówki badawcze. Aby zapobiec temu procederowi przygotowano dla nich pułapkę w postaci stacji radarowej, którą właśnie masz ochronić. Masz ledwie dwa czołgi i bohatera oraz zaczątki bazy. Zacznij rozbudowywać ją i w międzyczasie poślij pojazd do budowy mostu nad rzekę, na północnym-wschodzie. Zapewnij mu jednak ochronę, gdyż po drodze czekają żołnierze przeciwnika. Wybuduj most, dzięki czemu uzyskasz znaczne wsparcie sił pancernych. Wybuduj sporo czołgów, a nade wszystko artylerii oraz jak chcesz lotniska. Myśliwce jakie będziesz mógł w nich produkować nie nadają się zbytnio do atakowania celów naziemnych, ale mogą przetrzebić trochę zgrupowania nieprzyjaciela, o ile będziesz uważał na ruchome działka plot. Gdy będziesz miał znaczną armię wyrusz zabezpieczyć 4 posterunki, które dostały się w ręce wroga. Bronione są przez zgrupowania piechoty oraz działo ppanc., a w dwóch przypadkach także mobilne działo plot. Po tym wszystkim możesz zaatakować bazę na północnym-wschodzie. Jest bronione przez kilka wieżyczek oraz pałętające się zagony pancerne. Niestety zniszczenie jej to jeszcze nie koniec, gdyż właśnie dowiedziałeś się o jakimś dziwnym transporterze podziemnym, który uciekł z pola walki. Masz teraz 8 minut na odnalezienie go i złapanie dowódcy. Cel znajduje się niedaleko, bo zaraz na południowej wyżynie i w dodatku jest słabo chroniony.

Misja 3 – Wiele spotkań

War Front Punkt Zwrotny 211044,1


1 – start
2 – punkty zrzutu
3 – miejsce spotkania
4 – zwrotnica
5 – magazyny z amunicją
6 – stacja kolejowa
7 – niemiecka baza

Czas wybrać się na wycieczkę do Francji, aby pomóc niemieckiemu dowódcy (!). Twoim zadaniem jest udanie się do Illange, gdzie masz się spotkać z przedstawicielem francuskiego ruchu oporu. Masz kilka czołgów, dwoje bohaterów (szczególnie miłą umiejętnością Anny, którą warto wykupić, jest dodatkowy przychód pieniężny) i małą bazę. Wybuduj wszystkie struktury i wystaw armię (pamiętaj, że od tej misji możesz przejść na drugi poziom technologiczny wynajdywany w sztabie). Weź swe oddziały i skieruj się na wschód, w stronę punktu zrzutu – zajęcie go da ci przypływ masy gotówki przez całą misję (jest jeszcze drugi taki punkt na południu; możesz się tam łatwo udać budując most przez rzekę). Od tego momentu przeciwnik będzie wysyłał na ciebie swoje jednostki, więc bądź gotów. Jeśli chcesz możesz zniszczyć trzy niewielkie posterunki oznaczone wykrzyknikami na minimapie w grze. Udaj się do miejsca spotkania z Sagnierem, który dołączy do twojej drużyny. Otrzymasz teraz nowe zadanie główne – zmienić ustawienie torów kolejowych oraz zadanie poboczne – zniszczyć magazyny z amunicją (o ile jeszcze tego nie zrobiłeś oczyszczając planszę). Teraz idź do zwrotnicy i przestaw ją. Dzięki temu pociąg z Hardtem na pokładzie skieruje się na pobliską stację kolejową. Musisz go teraz uratować, lecz uważaj na ogromne ilości niemieckiego sprzętu pancernego stacjonującego koło stacji. Gdy go już uwolnisz twoim celem będzie baza nazistów. Jest ona dość dobrze broniona przez wieżyczki wszystkich typów oraz ciągle produkujące się pojazdy pancerne. Aby sobie ułatwić możesz skorzystać z nalotów bombowych B-17, które aktywują się wraz z budową lotniska (A-2).

War Front Punkt Zwrotny 211105,1
A-2


War Front: Punkt Zwrotny - poradnik

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję