War Front: Turning Point

War Front: Turning Point
Sztab VVeteranów
Tytuł: War Front: Turning Point
Producent: Digital Reality
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2007-03-09
Premiera Świat:
Autor: 2711
Ocena
czytelników 30 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 80% procent
Głosuj na tę grę!
War Front: Punkt Zwrotny
Misja 8 – Stracony Arsenał

War Front Punkt Zwrotny 212656,1


1 – start/punkt ewakuacji
2 – placówka badawcza
3 – posterunek
4 – elektrownia
5 – stacja radarowa

Aby zwiększyć swe szanse z siłami Sowietów potrzebujesz nowych wynalazków. Jeden z nich znajduje się w bazie nazistów w mroźnej Norwegii. Udajesz się tam wraz dwojgiem bohaterów i ich gwardią przyboczną. Twoim głównym celem jest laboratorium badawcze znajdujące się w kompleksie naukowym na wschodzie. Wpierw jednak zajmij posterunek wojskowy na północy. Gdy go zajmiesz dowiesz się o dwóch innych specjalnych budynkach znajdujących się na mapie: elektrowni oraz stacji radarowej. Zajęcie elektrowni dezaktywuje działa obronne w bazie nazistów. Radar pozwala natomiast widzieć wszystkie ruchy wojsk wroga. Zajmij obie rzeczy w dowolnej kolejności i skieruj się na bazę. Tam zajmij wskazane laboratorium (N-11). Teraz musisz je bronić przez dwie minuty przed słabym atakiem. Po zdobyciu planów mechanicznego egzoszkieletu musisz szybko udać się do miejsca ewakuacji, gdzie już będą na ciebie czekać siły nazistów. W całej misji nie powinieneś mieć żadnych trudności – przeciwnik jest mało liczny i w dodatku najczęściej poddaje się po zadaniu mu lekkich obrażeń.

War Front Punkt Zwrotny 212717,1
N-11


Misja 9 - Pustkowie

War Front Punkt Zwrotny 212731,1


1 – start
2 – sowiecka baza
3 – punkt zrzutu
4 – baza aliantów
5 – punkt, do którego trzeba wysłać wsparcie
6 – uszkodzone lotnisko
7 – aliancka stacja kolejowa
8 – miejsce dla sieci bunkrów

Sowieci dają nieźle w kość wojskom amerykańskim stacjonującym w Polsce. Należy im jak najszybciej pospieszyć z pomocą. W misji tej będziesz szczególnie odczuwał presję czasową (musisz zniszczyć wrogą bazę zanim przybędzie pociąg), w dodatku musisz się zatroszczyć o swego sojusznika na południu. Zaczynasz na zachodzie z kilkoma budynkami i całkiem sporymi siłami. Zajmij się kompleksową rozbudową bazy i wynajdywaniem niezbędnych technologii. Przeciwnik nie ma lotnictwa, więc armia złożona z ciężkich czołgów i artylerii (rakietowej i lufowej) powinny w zupełności wystarczyć. Przydatne może okazać się lotnictwo (Stukasy), do niszczenia znacznych sił pancernych pałętających się po sporej planszy. Postaraj się jak najszybciej zająć punkt zrzutu, aby mieć stały i znaczny dochód. W trakcie budowy swojej armii nie zapomnij podesłać Amerykanom 6 Tygrysów we wskazane miejsce – ucieszą się z prezentu. Przy okazji dadzą ci kolejną misję dodatkową polegającą na wysłaniu jednostki inżynieryjnej do naprawy pobliskiego lotniska. Kiedy już osiągniesz limit produkcji skieruj swe siły do sowieckiej bazy na wschodzie. Nie jest specjalnie dobrze broniona. Kiedy zniszczysz ją musisz teraz poczekać na posiłki. W międzyczasie dostaniesz jednak dwa poboczne zadania – wybudować linię obronną złożoną z 5 bunkrów (N-12) oraz ochraniać stacji kolejowej aliantów, dzięki której co jakiś czas ty będziesz miał kasę a Amerykanie pojazdy. Od tego momentu zaczną się naprawdę silne ataki przeciwnika. Uważać musisz zwłaszcza na zgrupowania Katiusz, gdyż mogą z łatwością zniszczyć twe budowle z dużego dystansu. Do ich eliminacji najlepiej używać bombowców nurkujących. Kiedy czas przewidziany na przybycie posiłków minie misja zakończy się sukcesem.

War Front Punkt Zwrotny 212755,1
N-12

War Front: Punkt Zwrotny - poradnik

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję