War Front: Turning Point

War Front: Turning Point
Sztab VVeteranów
Tytuł: War Front: Turning Point
Producent: Digital Reality
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2007-03-09
Premiera Świat:
Autor: 2711
Ocena
czytelników 30 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 80% procent
Głosuj na tę grę!
War Front: Punkt Zwrotny
Misja 10 – Punkt bez powrotu

War Front Punkt Zwrotny 212807,1


1 – start
2 – Amerykanie
3 – miejsce przetrzymywania Preissa
4 – stacja radiowa
5 – szyby naftowe przeciwnika
6 – baza sowiecka
7 – fabryka zamrażaczy
8 – mniejsze bazy sowieckie

Ofensywa na Moskwę ruszyła pełną parą. Razem z Amerykanami musicie jednak wpierw zniszczyć linię obrony na przedpolach stolicy oraz uratować Preissa przed śmiercią z rąk Sowietów. Zaczynasz na południu a Amerykanie na północy. Dojdź kawałek drogi do neutralnej bazy a stanie się twoja. Niestety zaraz na początku nalot bombami zamrażającymi pozbawi cię większości struktur. Musisz od nowa wszystko budować. Standardowo wybuduj wszystko co się da zaczynając od koszar i fabryki. Warto jak najszybciej zająć dwa złoża ropy na wschód od twojej bazy – kasa w tej misji bardzo się przyda. Zauważ też, że na uratowanie Preissa z gułagu masz tylko 10 minut, wobec czego szybko skieruj tam swe siły i zajmij budynek piechotą (jest słabo broniony). Dowiesz się wówczas, że była to pułapka. Wróg zgrupował znaczne siły i będzie cię teraz nimi ciągle nękać. Pamiętaj, aby do swych sił dołączyć mobilne działka plot., gdyż wróg często będzie robił naloty na twoje jednostki. Teraz udaj się do stacji radarowej, skąd masz nadać wołanie o pomoc. Zajmij tam radar oraz elektrownię, dzięki czemu za 5 minut otrzymasz kilka nalotów oraz znaczne wsparcie wojsk (ciężkie czołgi, roboty, generator pola siłowego, helikoptery, Zeppelin). Następnie zniszcz fabrykę zamrażaczy, bowiem to z niej będzie wychodzić wciąż masa radzieckich wojsk pancernych (N-13). Po tym udaj się na północ. Nim jednak pójdziesz zająć trzy szyby zniszcz sowiecką bazę w północno-wschodnim rogu mapy (są tam fabryki czołgów i lotniska), aby jednostki tam produkowane nie przeszkadzały ci już podczas głównego ataku. Jak oczyścisz mapę z pobocznych celów i budynków możesz zaatakować główną bazę sowiecką. Przeciwnik dobrze się przygotował na twe przybycie (dużo wieżyczek, specjalnych bunkrów i jednostek), więc nie będzie łatwo go stamtąd wykurzyć. Jeśli jednak cały czas uzupełniałeś straty nowymi pojazdami i połączyłeś swe siły z przybyłą armią sojuszników nie powinno być źle. Szczególnym problemem w tej misji mogą być denerwujące naloty Sturmovików, pojawianie się desantów piechoty koło twojej bazy oraz kilka superartylerii mających ogromny zasięg i siłę rażenia. Niestety musisz sobie z tym wszystkim poradzić.

War Front Punkt Zwrotny 212834,1
N-13


Misja 11 – Bitwa o Moskwę

War Front Punkt Zwrotny 212903,1


1 – start
2 – Kreml
3 – drogi, przez które przybywają sowieckie posiłki
4 – baza Amerykanów

Ostatnia już misja. Czas zdobyć samo serce ZSRR – Moskwę! Zaczynasz na północnym zachodzie. Musisz oczyścić Kreml z wojsk wroga oraz dodatkowo zabezpieczyć 5 dróg prowadzących do centrum miasta, aby odciąć przeciwnika od nowych dostaw. Masz słabe siły, ale wystarczające do zabezpieczenia kilku pobliskich dróg oraz zajęcia dwóch banków (trzeci jest dość daleko). Pamiętaj, że po oczyszczeniu drogi musisz postawić na jej wylocie wieżę obronną. Musisz szybko postawić budynki i wybudować struktury obronne. Do skutecznego działania potrzebujesz znacznej armii, w związku z czym cały czas masowo produkuj jednostki. Przed ofensywą na Plac Czerwony zajmij wpierw drogi i kilka pomniejszych baz (jak np. fabryka czołgów otoczona kilkoma wieżyczkami na wschodzie mapy). Teraz czas na ostateczną rozgrywkę. Niestety obrona w tym miejscu jest bardzo silna (N-14) – ogromne ilości pojazdów pancernych, ciężkich artylerii, katiusz i samolotów. W dodatku cały Plac otoczony jest dużą ilością działek plot. więc na naloty bombowe możesz nie liczyć. Przydatne za to mogą okazać się pociski V-2, ewentualnie V-1. Kilka takich wyrzutni pozwoli na skuteczne osłabienie sowieckich pozycji nim przystąpisz do ofensywy. Warto też zauważyć, że na południu jest baza Amerykanów. Niestety na ich pomoc możesz nie liczyć, gdyż to raczej oni sami będą jej potrzebować od ciebie. Gdy oczyścisz Kreml ze wszystkich sowieckich wojsk odniesiesz ostateczne zwycięstwo. Groźba globalnego komunizmu została zażegnana!

War Front Punkt Zwrotny 212903,2



Scorpinor
E-mail autora: scorpinor(at)wp.pl


Autor: 2711
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję