War Front: Turning Point

War Front: Turning Point
Sztab VVeteranów
Tytuł: War Front: Turning Point
Producent: Digital Reality
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2007-03-09
Premiera Świat:
Autor: 2711
Ocena
czytelników 30 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 80% procent
Głosuj na tę grę!
War Front: Punkt Zwrotny
Opis jednostek:

1. Amerykanie:


A) Bohaterowie:

John Lynch – Główny bohater armii USA. Posiada granatnik, który dobrze sprawdza się zarówno na grupkę piechoty, jak i pojazdy. Niestety nie jest szybkostrzelny, a wystrzelone granaty lecą dość powoli, za to mają spory zasięg. Sam bohater ma sporo życia i dość ciekawe umiejętności:
  • Zapłon – wystrzelenie specjalnego granatu o większej sile rażenia.
  • Szybka naprawa (aktywna) – naprawia pobliskie pojazdy przez 15 sekund (bardzo przydatne w ferworze walki).
  • Materiały wybuchowe (pasywna) – zwiększa atak o 5.
  • Inżynieria (pasywna) – zwiększa wytrzymałość oraz siłę ataku pojazdów w pobliżu.

    Anna Herzog – Szpieg i zwiadowca w pełnym tego słowa znaczeniu. Nie zadaje dużych obrażeń, ani nie ma wiele punktów życia, niemniej przydaje się do zwiadu. Jej umiejętności:
  • Paraliż – strzelenie we wroga dodatkowo spowalnia prowadzony przez niego ostrzał o połowę.
  • Urok (aktywna) – zapewnia przez 30 sekund nietykalność.
  • Informator (pasywna) – dodaje 100$ co 10 sekund, plus 100$ na każdy następny poziom tej umiejętności.
  • Zwiększone pole widzenia – co ta umiejętność robi to chyba oczywiste

    Vincent Sagnier – Bohater francuskiego ruchu oporu. Specjalizuje się głównie w akcjach sabotażowych. Umiejętności jego to:
  • Zabójczy strzał – zadaje większe obrażenia dzięki pociskom przeciwpancernym.
  • Bomba (aktywna) – wysadza budynek w zasięgu bohatera (przydatne zwłaszcza przeciw wieżom obronnym; niestety długo się ładuje po każdym użyciu).
  • Ekspert (pasywna) – zwiększa się odporność Sagniera na obrażenia od wybuchów.
  • Wybuch (pasywna) – zwiększa siłę obrażeń jakie zadają materiały wybuchowe dla wszystkich wojsk z nich korzystających.

    B) Jednostki wsparcia logistycznego:

    Ciężarówka inżynieryjna – Najważniejszy ze wszystkich pojazdów. Konstruuje ona wszelkie typy budynków.

    Studebaker – Dostarcza zasoby do magazynów zaopatrzenia.

    Czołg do budowy mostów – Stawia mosty nad rzekami.

    Ciężarówka naprawcza – Automatycznie naprawia wszelkie pojazdy w zasięgu.

    C) Piechota:

    Piechota z KM – Podstawowa jednostka uzbrojona w karabin. Tania, szybko rekrutująca się i mało wytrzymała. Nadaje się jedynie do zwalczania innej piechoty oraz zajmowania budynków.

    Żołnierz z Bazooką – Piechota z ręczną wyrzutnią rakiet ppanc. służąca do niszczenia pojazdów. W większych grupach dają sobie nieźle radę nawet z dużą ilością czołgów.

    Ranger – Żołnierz sił specjalnych z łatwością dający sobie radę z piechotą oraz – po wyposażeniu go w ładunki wybuchowe – także z budynkami.

    D) Pojazdy:

    Transporter opancerzony – Służy do transportu piechoty. Słabo opancerzony i wyposażony jedynie w jeden karabin maszynowy. Nie warty zachodu.

    Matilda – Brytyjski czołg. Niestety bardzo słaby w starciu zarówno z piechotą, jak i pojazdami pancernymi innych nacji. Ma cienki pancerz oraz słabe działo, za to przynajmniej jest dość szybki.

    Sherman – Przeciętny czołg. Nadaje się już do walki z czołgami wroga, o ile jednak ma przewagę liczebną nad wrażymi siłami.

    Priest – Samobieżna artyleria lufowa. Jest słabo opancerzona, jednak posiada dość duży zasięg, co czyni ją szczególnie przydatną do niszczenia wież obronnych.

    Calliope Sherman – Sherman przerobiony na artylerię rakietową średniego zasięgu. Bardzo dobry pojazd, gdyż skutecznie razi zarówno budynki i duże grupy piechot (korzystając z serii rakiet), jak i czołgi (strzelając z głównego działa). Niestety nie jest zbyt wytrzymały.

    Pershing – Najlepszy czołg amerykański. W porównaniu z innymi ciężkimi czołgami ten ma największy zasięg, niezłą szybkość oraz trochę gorszy pancerz.

    M40 – Ciężka artyleria lufowa. W porównaniu z Priestem ma jeszcze większy zasięg i siłę ognia, lecz tak samo jak on może razić jedynie niewielki obszar.

    Bofors – Mobilne działo plot. Ze względu na swą małą wytrzymałość powinna znajdować się na tyle armii.

    Generator pola siłowego – Ciekawy pojazd wytwarzający pole elektromagnetyczne na niewielkim obszarze. Chroni ono wszystkie jednostki znajdujące się wewnątrz przed ostrzałem z broni konwencjonalnej, aż do wyczerpania baterii (które się stopniowo odnawiają).

    E) Samoloty:

    Mustang – Myśliwiec przechwytujący. Znakomicie nadaje się do strącania wszelkich bombowców, lecz niezbyt sprawdza się w niszczeniu pojazdów opancerzonych.

    Lightning – P-38 Lightning jest świetnym myśliwcem-bombowym. Przede wszystkim służy do likwidowania pojazdów oraz budowli za pomocą bomb, choć i z samolotami radzi sobie w miarę. Po wynalezieniu specjalnych rakiet powietrze-ziemia staje się jeszcze bardziej skuteczny.

    Helikopter – Służy do szybkiego transportu piechoty. Wyposażony jest dodatkowo w dwa karabiny. Mało wytrzymały, drogi, o niewielkiej sile rażenia – innymi słowy do niczego.

    F) Jednostki specjalne:

    Bombowiec B-17 – Pozwala na przeprowadzanie nalotów dywanowych na całkiem sporym terenie. Nadspodziewanie mało wytrzymały (podobnie zresztą jak i inne ciężkie bombowce), choć przydatny do niszczenia budynków.

    Afrodyta – Specjalna wersja B-17, obładowanego ładunkami wybuchowymi, przeznaczona do samobójczego ataku. Zadaje znaczne obrażenia, jednak ma niewielkie pole rażenia.

    Bomba sejsmiczna – Zrzut bomby sejsmicznej z brytyjskiego bombowca Halifax. Bomba ta zadaje ogromne obrażenie wszystkim budynkom na dużym obszarze. Nie nadaje się za to do niszczenia jednostek.

    Uderzenie atomowe – Myślę, że tego nalotu nie trzeba chyba nikomu specjalnie rekomendować. Ogromne zniszczenia na znacznym terenie i skażenie radioaktywne robią swoje. Szkoda tylko, że za taką cenę...

    Spadochroniarze/Spadochroniarze z ciężkim sprzętem/Komandosi – Powietrzny desant odpowiedniego typu piechoty we wskazanym punkcie.

    War Front: Punkt Zwrotny - poradnik

  • << poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | następna >>
    skomentuj
    KOMENTARZE NA TEMAT GRY
    więcej komentarzy dodaj komentarz
    RECENZJE CZYTELNIKÓW
    ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję