War Front: Turning Point

War Front: Turning Point
Sztab VVeteranów
Tytuł: War Front: Turning Point
Producent: Digital Reality
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2007-03-09
Premiera Świat:
Autor: 2711
Ocena
czytelników 30 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 80% procent
Głosuj na tę grę!
War Front: Punkt Zwrotny
2. Niemcy:

A) Bohaterowie:

Roland Hellman – Największy wojak po stronie niemieckiej. Posiada specjalną trójlufową wyrzutnię rakiet, w związku z czym świetnie sprawdza się w niszczeniu pojazdów, lecz z piechotą ma już problem. Jego umiejętności:
  • Wybuchy – strzał z wyrzutni ma szansę zniszczyć wybrany pojazd od razu.
  • Odwaga (aktywna) – na okres 30 sekund zyskuje 30 punktów życia więcej.
  • Wytrzymałość (pasywna) – zwiększenie liczby punktów życia o 10% oraz kolejne 10% na poziom.
  • Szybkostrzelność (pasywna) – zasięg rażenia broni zostaje zwiększony o 10% oraz kolejne 10% na poziom.

    Dietrich Preiss – Specjalista w dowodzeniu armią. Słaby w walce, ale zmniejsza potencjał bojowy wojsk wroga.
  • Redukcja – zasięg broni nieprzyjacielskich jednostek w pobliżu bohatera zostaje zmniejszony o 80%
  • Posiłki (aktywna) – wezwanie posiłków na pole bitwy.
  • Celność (pasywna) – zwiększenie siły rażenia broni o 2 oraz o kolejne 2 na poziom.
  • Słaby punkt (pasywna) – pancerz jednostek nieprzyjaciela znajdujących się w pobliżu bohatera zostaje zmniejszony o 10 i o kolejne 5 na poziom.

    Elsa Adler – Kobieta ta jest specjalistką wywiadu i szpiegiem w jednej osobie. Sprawdza się zarówno przy rozpoznaniu mapy, jak i w walce ramię w ramię z resztą niemieckich żołnierzy.
  • Regeneracja – przyspieszenie regeneracji znajdujących się w pobliżu jednostek piechoty o 200% i bohaterów o 100%.
  • Odwrót (aktywna) – przez 30 sekund Elsa jest nieśmiertelna oraz porusza się znacznie szybciej.
  • Wykrywanie (pasywna) – poszerza zasięg widzenia, tym bardziej im większy jest poziom tej umiejętności.
  • Szybkie ładowanie (pasywna) – zwiększa szybkostrzelność broni o 20% i obrażeń odnoszonych przez cel o 10% (plus kolejne 10% na poziom).

    B) Jednostki wsparcia logistycznego:

    Ciężarówka inżynieryjna – Najważniejszy ze wszystkich pojazdów. Konstruuje ona wszelkie typy budynków.

    Opel Blitz – Dostarcza zasoby do magazynów zaopatrzenia.

    Czołg do budowy mostów – Stawia mosty nad rzekami.

    Ciężarówka naprawcza – Automatycznie naprawia wszelkie pojazdy w zasięgu.

    C) Piechota:

    Żołnierz Wehrmachtu – Podstawowy żołnierz wyposażony w pistolet maszynowy. Słaby, o niewielkiej sile ognia, za to tani i może przejmować budynki.

    Żołnierz Wehrmachtu z Panzerfaustem – Tania i skuteczna metoda do walki przeciw lekko opancerzonym pojazdom.

    Piechota z plecakami odrzutowymi – Droga, mało wytrzymała i posiadająca miotacze ognia, skuteczne jedynie na niewielkie odległości. Jej zaletą jest spora mobilność dzięki zastosowaniu skoków na duże odległości, lecz niestety po każdym skoku umiejętność ta musi się ponownie załadować.

    Egzoszkielet – Trudno właściwie nazwać to piechotą, choć rekrutuje się go w koszarach. Posiada sporą odporność, karabiny maszynowe i rakiety. Bardzo skuteczna broń zarówno przeciw piechocie, jak i pojazdom. W dodatku jest szybka.

    D) Pojazdy:

    Transporter Flammwagen – Bardzo skuteczny pojazd przeciw piechocie, dzięki zastosowaniu miotacza ognia. Niestety jest to broń o dość ograniczonym zasięgu i niezbyt sprawdza się przeciw pojazdom. Dodatkowym plusem tej jednostki jest fakt, że może przewozić do 12 piechociarzy.

    Wurfrahmen – Mobilna rakietowa wyrzutnia rakiet. Doskonale niszczy budynki oraz całe grupy piechoty. Posiada wystarczający zasięg aby niszczyć wieże obronne spoza ich zasięgu ognia.

    Panther – Podstawowy czołg niemieckich sił pancernych w grze. Przyzwoita maszyna, odporna i o sporej sile ognia, ale szybko zastępowana przez poniższą jednostkę.

    Tiger – Bardzo dobry czołg. Idealnie zachowuje stosunek jakości do ceny. Będzie to główny koń roboczy twojej armii, zwłaszcza do walki z innymi czołgami.

    Maus – Ciężki czołg o ogromnym pancerzu i sile ognia. Niestety jest niezbyt mobilny, a przez to podatny na ataki z powietrza i artylerii.

    Elephant – Samobieżne działo przeciwpancerne. Idealny do niszczenia czołgów, lecz jeszcze mniej zwinny niż czołg Maus. Brakuje mu też obrotowej wieżyczki.

    Hummel – Mała haubica na gąsienicach. Bardzo mało odporna i o niewielkiej sile ognia, lecz przynajmniej nie najgorszym zasięgu.

    Czołg soniczny – Ciekawa i nietypowa konstrukcja niemiecka. Do ataku wykorzystuje emiter fal ultradźwiękowych czyniący znaczne szkody wśród wszelkich budowli. Niezbyt skuteczny do niszczenia pojazdów i o bardzo niewielkim zasięgu, a w dodatku zbyt drogi. Lepiej skupić się na zwykłych czołgach.

    Wirbelwind – Pojazd przeciwlotniczy wyposażony w czterolufowe, szybkostrzelne działka. Zapewnia skuteczną ochronę własnych wojsk przed nalotami.

    Rheintochter – Prawdziwa niemiecka super-broń. Wystrzeliwuje samonaprowadzaną rakietę przeciwlotniczą niszczącą dowolny samolot. Jeden strzał wystarczy na strącenie każdego bombowca jaki pojawi się na niebie. Jego wadą jest wolny czas przeładowania oraz fakt, że niezbyt radzi sobie z szybkimi myśliwcami.

    E) Samoloty:

    Me-262 – Bardzo skuteczny i szybki myśliwiec przechwytujący. Jego działka nie wyrządzają jednak większych szkód jednostkom naziemnym.

    Stuka – Najbardziej znany bombowiec nurkujący II wojny światowej. Wyśmienity do niszczenia pojazdów i grup piechoty. Bezużyteczny przeciw myśliwcom.

    Wielki Zeppelin – Ogromna latająca bestia plująca we wszystkie strony ze swych potężnych dział. Z łatwością niszczy cele naziemne, jednak ze względu na swą wysoką cenę, niewielką prędkość i podatność na ostrzał z broni plot. i myśliwców raczej nieprzydatna jednostka.

    F) Jednostki specjalne:

    Bombowiec Junkers – standardowy bombowiec służący do nalotów na budynki przeciwnika. Jest bardzo podatny na ogień przeciwlotniczy.

    Bombowiec Horten – Podobnie jak Junkers umożliwia przeprowadzenie nalotów dywanowych. Jednak dzięki opancerzeniu i dużej szybkości jest mniej podatny na ostrzał.

    Spadochroniarze/Spadochroniarze z ciężkim sprzętem/Komandosi z plecakami odrzutowymi – Powietrzny desant odpowiedniego typu piechoty we wskazanym punkcie.

    V-1/V-2 – Bardzo skuteczne pociski dalekiego zasięgu. Umożliwiają niszczenie budynków nawet, gdy w pobliżu jest silna obrona plot (te bowiem nic nie robią rakietom).

    War Front: Punkt Zwrotny - poradnik

  • << poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | następna >>
    skomentuj
    KOMENTARZE NA TEMAT GRY
    więcej komentarzy dodaj komentarz
    RECENZJE CZYTELNIKÓW
    ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję