Fantasy wars
Sztab VVeteranów
Tytuł: Fantasy wars
Producent: Ino-Co
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: turowa/RPG
Premiera Pl:2009-02-27
Premiera świat:
Autor: Kizik
Tytuł: Fantasy wars
Producent: Ino-Co
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: turowa/RPG
Premiera Pl:2009-02-27
Premiera świat:
Autor: Kizik
Fantasy Wars
Kampania Ludzi
1.Misja: Wiatr w stepach: Dotarcie do Meklemburgu, zdobycie fortecy Keilerstein.
Procedura: Zaczynamy z małą armią na tym cypelku. Pierwszym celem musi być wioska przed tobą. Pamiętaj o wrogach ukrytych w lesie. Gdy podbijesz wioskę, dowiesz się (czarna nieprzerywana strzałka), że znajduje się blisko artefaktów. Czerwona strzałka wskazuje kierunek, gdzie musisz się udać. To jest Meklemburg. Spotkasz tam człowieka. Przerywana strzałka proponuje ci zdobycie dodatkowych funduszy. Zajmiesz po prostu fortece nieistotną dla toku zabawy.
Jeżeli podbijesz zamek, od którego wychodzi czarna strzałka, a wyślij tam co najwyżej, dwa oddziały i ostrożnie, szybko w następnej turze, gdyż są potrzebni w sektorze B, a po tym C. Jest tam wielu wrogów, a zaraz jest rzeka, która jest newralgicznym punktem. Staraj się w niej nie trzymać jednostek, są bardzo narażone na ataki. Ich ochrona drastycznie maleje. Sektor A jest twoim zapleczem. Tam zgrupuj większą część sił i ruszaj w B i C.
Czarna strzałka. Jeśli uda ci się jakoś przebrnąć przez silną defensywę w sektorze i mieście C. Zdobądź wioski. Dostaniesz kasę i być może jednostkę. Celem jest miasto C. Po jego siągnięciu, wygrywamy, więc jeżeli chcesz zdobyć wioski, zrób to uprzednio.
2.Misja: Wyzwolenie Noinshtain: Zdobycie Ghoshzar czyli twierdzy orków.
Procedura: Przemy prosto na miasto A. Obok jest jego przedłużenie, możemy je wpierw zdobyć. Uważamy na rejon niebieski i ewentualnie obok niego fioletowy. Dalsza czerwona strzałka wskazuje oczywisty kierunek, ale też jest przestroga, zrób tak, aby raczej przechodzić przez most i nie zakorkować swoich oddziałów. Za mostem złych ludków jest sporo. Radzę z korzystać, jaką osłony daje las. Zaznaczam go fioletowym.
Przeciwnika jest dużo. Kryje się w lasach a najuciążliwszy zdaje się sektor A, tam gdzie mamy oczywiście podążać. Idąc za niebieską strzałką, zdobędziesz oddział rycerzy. Tam gdzie jest balista oraz czarna strzałka otrzymasz wsparcie pieniężne. Nie są to cele najważniejsze. Nadal kierujemy się do przodu.
No cóż, zdobywamy A. Być może będzie kontratak z północy. Automatycznie możemy wysłać z 2 oddziały do C. Tam znajdziemy wroga, i ciało maga, którego poszukiwaliśmy. Zdobywamy twierdzę orków i wygrywamy.
3.Misja: Zajęcie trzech obozów Leranse. Zabicie generała armii Leranse.
Procedura. Startujemy mniej więcej na terenie obrębu A. Atakujemy w kierunkach nakreślonych przez czerwone strzałki. Opór przy podłużnej jest większy i nie radze tylko frontalnego ataku. Tu będziesz się potykał z ludźmi. Są uzbrojenie podobnie do ciebie. Mają łuczników czy kuszników oraz jazdę. Oswobadzając zamek B oraz wioskę wskazaną czarną strzałką dostaniesz rycerzy i kuszników pod twoją komendę.
1.Misja: Wiatr w stepach: Dotarcie do Meklemburgu, zdobycie fortecy Keilerstein.
Procedura: Zaczynamy z małą armią na tym cypelku. Pierwszym celem musi być wioska przed tobą. Pamiętaj o wrogach ukrytych w lesie. Gdy podbijesz wioskę, dowiesz się (czarna nieprzerywana strzałka), że znajduje się blisko artefaktów. Czerwona strzałka wskazuje kierunek, gdzie musisz się udać. To jest Meklemburg. Spotkasz tam człowieka. Przerywana strzałka proponuje ci zdobycie dodatkowych funduszy. Zajmiesz po prostu fortece nieistotną dla toku zabawy.
Jeżeli podbijesz zamek, od którego wychodzi czarna strzałka, a wyślij tam co najwyżej, dwa oddziały i ostrożnie, szybko w następnej turze, gdyż są potrzebni w sektorze B, a po tym C. Jest tam wielu wrogów, a zaraz jest rzeka, która jest newralgicznym punktem. Staraj się w niej nie trzymać jednostek, są bardzo narażone na ataki. Ich ochrona drastycznie maleje. Sektor A jest twoim zapleczem. Tam zgrupuj większą część sił i ruszaj w B i C.
Czarna strzałka. Jeśli uda ci się jakoś przebrnąć przez silną defensywę w sektorze i mieście C. Zdobądź wioski. Dostaniesz kasę i być może jednostkę. Celem jest miasto C. Po jego siągnięciu, wygrywamy, więc jeżeli chcesz zdobyć wioski, zrób to uprzednio.
2.Misja: Wyzwolenie Noinshtain: Zdobycie Ghoshzar czyli twierdzy orków.
Procedura: Przemy prosto na miasto A. Obok jest jego przedłużenie, możemy je wpierw zdobyć. Uważamy na rejon niebieski i ewentualnie obok niego fioletowy. Dalsza czerwona strzałka wskazuje oczywisty kierunek, ale też jest przestroga, zrób tak, aby raczej przechodzić przez most i nie zakorkować swoich oddziałów. Za mostem złych ludków jest sporo. Radzę z korzystać, jaką osłony daje las. Zaznaczam go fioletowym.
Przeciwnika jest dużo. Kryje się w lasach a najuciążliwszy zdaje się sektor A, tam gdzie mamy oczywiście podążać. Idąc za niebieską strzałką, zdobędziesz oddział rycerzy. Tam gdzie jest balista oraz czarna strzałka otrzymasz wsparcie pieniężne. Nie są to cele najważniejsze. Nadal kierujemy się do przodu.
No cóż, zdobywamy A. Być może będzie kontratak z północy. Automatycznie możemy wysłać z 2 oddziały do C. Tam znajdziemy wroga, i ciało maga, którego poszukiwaliśmy. Zdobywamy twierdzę orków i wygrywamy.
3.Misja: Zajęcie trzech obozów Leranse. Zabicie generała armii Leranse.
Procedura. Startujemy mniej więcej na terenie obrębu A. Atakujemy w kierunkach nakreślonych przez czerwone strzałki. Opór przy podłużnej jest większy i nie radze tylko frontalnego ataku. Tu będziesz się potykał z ludźmi. Są uzbrojenie podobnie do ciebie. Mają łuczników czy kuszników oraz jazdę. Oswobadzając zamek B oraz wioskę wskazaną czarną strzałką dostaniesz rycerzy i kuszników pod twoją komendę.
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
05.08.2010 |
blazejco12345 »
Naj lepsza według mnie jest grafika:):):):):):):)
więcej komentarzy
dodaj komentarz