Fantasy wars
Sztab VVeteranów
Tytuł: Fantasy wars
Producent: Ino-Co
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: turowa/RPG
Premiera Pl: 2009-02-27
Premiera Świat:
Autor: Tigikamil
Tytuł: Fantasy wars
Producent: Ino-Co
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: turowa/RPG
Premiera Pl: 2009-02-27
Premiera Świat:
Autor: Tigikamil
GALERIA SCREENÓW
Twórcy zastosowali we niej kilka ciekawych pomysłów, ale większość widzieliśmy w „Herosach”.
Rozgrywka w fantasty Wars toczyć się będzie w części taktycznej i strategicznej. Część taktyczna to oczywiście bitwa, a ta druga to turowe przemieszczanie się na mapie świata, zajmowanie różnych punktów oraz zbieranie surowców. Czyli to samo, co w Heroes of Might & Magic – nic nowego, lecz jest jednak jedna zasadnicza zmiana: w Fantasy Wars w ekranie bitwy (tzn. część taktyczna) armia nie będzie symbolizowana przez pojedyncze jednostki, lecz przez zwykłe, składające się z kilkunastu żołnierzy oddziały.
Solą tej gry tak będzie odkrywanie świata, a pieprzem rozgrywanie kolejnych potyczek. Mapa świata podzielona będzie na sześciokątne pola, po których będziemy się poruszać w każdej turze. Czas głównie poświęcimy na tworzenie i rozwój armii. W grze ważna też będzie magia, dzięki której przy o wiele mniejszych siłach będziemy mogli pokonać o wiele większą armię. Będziemy rozwijać oddziały, które zdobywając doświadczenie staną się coraz potężniejsze. Bohater również będzie awansował na kolejne poziomy doświadczenia, zdobywał umiejętności i uczył się coraz bardziej potężnych czarów.
W bitwach trzeba będzie zwracać również uwagę na zagrywki taktyczne i ukształtowanie terenu. Twórcy zapowiadają, że pod dowództwo dostaniemy 70 rodzajów jednostek, które nie tylko będą się różniły wyglądem, ale również funkcją. Trzeba będzie nimi odpowiednio kierować by osiągnąć sukces. Dowodzić będziemy silnymi tylko w dużej liczbie jednostkami piechoty jak i potężnymi potrafiącymi latać smokami.
Rozgrywka w fantasty Wars toczyć się będzie w części taktycznej i strategicznej. Część taktyczna to oczywiście bitwa, a ta druga to turowe przemieszczanie się na mapie świata, zajmowanie różnych punktów oraz zbieranie surowców. Czyli to samo, co w Heroes of Might & Magic – nic nowego, lecz jest jednak jedna zasadnicza zmiana: w Fantasy Wars w ekranie bitwy (tzn. część taktyczna) armia nie będzie symbolizowana przez pojedyncze jednostki, lecz przez zwykłe, składające się z kilkunastu żołnierzy oddziały.
Solą tej gry tak będzie odkrywanie świata, a pieprzem rozgrywanie kolejnych potyczek. Mapa świata podzielona będzie na sześciokątne pola, po których będziemy się poruszać w każdej turze. Czas głównie poświęcimy na tworzenie i rozwój armii. W grze ważna też będzie magia, dzięki której przy o wiele mniejszych siłach będziemy mogli pokonać o wiele większą armię. Będziemy rozwijać oddziały, które zdobywając doświadczenie staną się coraz potężniejsze. Bohater również będzie awansował na kolejne poziomy doświadczenia, zdobywał umiejętności i uczył się coraz bardziej potężnych czarów.
W bitwach trzeba będzie zwracać również uwagę na zagrywki taktyczne i ukształtowanie terenu. Twórcy zapowiadają, że pod dowództwo dostaniemy 70 rodzajów jednostek, które nie tylko będą się różniły wyglądem, ale również funkcją. Trzeba będzie nimi odpowiednio kierować by osiągnąć sukces. Dowodzić będziemy silnymi tylko w dużej liczbie jednostkami piechoty jak i potężnymi potrafiącymi latać smokami.
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
05.08.2010 |
blazejco12345 »
Naj lepsza według mnie jest grafika:):):):):):):):
więcej komentarzy
dodaj komentarz