Fantasy wars

Fantasy wars
Sztab VVeteranów
Tytuł: Fantasy wars
Producent: Ino-Co
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: turowa/RPG
Premiera Pl:2009-02-27
Premiera Świat:
Autor: Kizik
Ocena
czytelników 86 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 85% procent
Głosuj na tę grę!

Fantasy Wars



Kluczowy jest sektor A. Wróg nie sprzeda tanio skóry. Widoczne jest to mocno na wyższych poziomach niż niski. Ważna jest rzeka. Jak wcześniej ta przeszkoda skutecznie utrudnia manewry. Jeżeli uda ci się wciągnąć w nią przeciwnika punkt dla ciebie. Naprawdę trudno jest jednak wykurzyć wroga z ostatniego obozu. Dostaje on posiłki z północnego zachodu. Szafuj ostrożnie jednostkami gdyż dostaniesz jeszcze łupnia w sektorze B. Tam znajduje się generał armii, którego musisz unicestwić, aby spora i niebezpieczna grupa rycerzy go otaczająca spuściła z tonu i wigoru. Szczęście, że dostaniesz wsparcie...Możesz zajrzeć w miejsce, gdzie wskazuje strzałka czarna. To jest nieobowiązkowe i jak pamiętam mało opłacalne. Po eliminacji armii wygrywamy.

4.Misja: Zdobycie nadbrzeżnego miasta Meerheim. Zdobycie zamku Talshorn.



Procedura: Zaczynamy z kilkoma słabymi oddziałami w lesie mniej więcej w sektorze A. Priorytet to opanować choć cześć miasta nad morzem oznaczonego B. Korzystaj z osłony lasów. Uważaj jednak bo gobliny, których jest sporo, również to czynią i mogą cię złapać w pułapkę. Raczej nie wychylaj się w tym momencie do czarnego regionu. Po odzyskaniu miasta czerwona strzałka wskazuje kierunek natarcia już wyładowanych oddziałów. Niebieski kierunek jest również możliwy. Znajduje się tam parę ciekawostek jak artefakt i dodatkowe jednostki, ale tam trzeba być ostrożnym z racji lasów i późniejszej rzeki.



Ja wybrałem zmaganie na dwu frontach. Główny jest
zaznaczony sekwencją czerwonych strzałek i jego celem jest forteca B i C. Niebieski front przydaje się później, gdyż to dopiero preludium w zmaganiach. Wrogów jest dość dużo. Rozważnie się posuwaj. Wykorzystaj orły do rekonesansu. Wyspa znaczona F. Tam znajduje się przydatny artefakt. E oznacza nieujętą na zdjęciu wioskę. Wsparcie jednostką.



Po wszystkich udrękach musisz jeszcze zdobyć tę twierdzę A. Korzystaj jak możesz ze skąpej osłony lasu. Już chyba wiesz po niebieskiej strzałce, dlaczego warto udać się do lasu. Oskrzydlisz przeciwnika. Postaraj się wyeliminować artylerię. Nie będzie łatwo. Gdy stracisz jakąś jednostkę, tak jak wcześniej odnowisz sobie ją lub kupisz nową. Miejscem rozmieszczenia w takiej sytuacji jest podbite miasto na północy zaznaczone okręgiem czerwonym. Podbijasz A. Wygrywasz.

5.Misja: Oswobodzenie miast i fortec w Derenhalle.



Procedura: Prosto idziemy na miasto zaznaczone A. Jest duże a w nim mnóstwo wrogów. Na dodatek czekają cię dwie niespodzianki. B jest wioską, na drodze zresztą tam znajduje się kilka jednostek wroga. Trzeba je unieszkodliwić.



Strzałki są narysowane ogólnie. Nieważne jak, ale masz zdobyć tego molocha.. Pomiędzy dolnym a górnym zamkiem jest fosa. Wystrzelaj, używaj czarów, aby przepędzić z cokołu wroga. Spodziewaj się nawet w czasie zdobywania kontrofensywy z północy i boku. To niebieskie to sfery największej koncentracji nieprzyjaciela. Używaj lasów i wzgórz do obrony.

skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
05.08.2010 | blazejco12345 » Naj lepsza według mnie jest grafika:):):):):):):):
09.11.2008 | Tigikamil » No no, wygląda całkiem miodnie. Szkoda tylko że dy
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję