Fantasy wars

Fantasy wars
Sztab VVeteranów
Tytuł: Fantasy wars
Producent: Ino-Co
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: turowa/RPG
Premiera Pl:2009-02-27
Premiera Świat:
Autor: Kizik
Ocena
czytelników 86 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 85% procent
Głosuj na tę grę!

Fantasy Wars



Miasto wskazane na niebiesko nie jest obowiązkowe i jeżeli nie uda się pozbawić życia szefa trolli raczej daruj je sobie, jeśli zależy ci na złotej wygranej. Toczymy się do A. Dość silnie bronione. Uderzaj rozważnie i broń się lasem. Zabijasz trzeciego wodza. Koniec.

4.Misja: Upadek Irandu. Podbój krainy przez zdobycie zamku Irand.



Procedura: Podążamy w kierunku północnym, eliminując kolejne gniazda oporu. Jak widzisz, armie masz rozdwojoną. Zostanie ona połączona lub nie według twej woli po zamkiem. Cześć armii przynajmniej 30-40% powinna przejść przez przełęcz, aby zaatakować od flanki. Atak bezpośredni jest praktycznie szaleńczy.



Tu proponuje takie rozwiązanie. Na drodze masz wisie, które opanujesz. Za fortecą jest też miasto, jak pewnie widzisz. Nie zaznaczyłem jego, ale ewentualnie też to będzie twój łup. Musi być zdobyte przed Irandem. Będzie to trudne, bo prawie wszystkie twoje odziały, będą biły się z dobrze obsadzonym zamkiem.



Tu pokazuje ciekawe miejsce, gdzie uzyskasz bonusy. Takich miejsc jest więcej. Trudno je jednak cały czas pokazywać. Poszukajcie. Trochę tajemnicy nie zaszkodzi.

5.Misja: Upadek Freiburga. Oczywiście jego zajęcie. Zabicie króla krainy.



Procedura: Masz przed sobą potężną twierdzę. Zauważ, niektóre misje są identyczne u ludzi, jeśli chodzi o mapy. Jakby spojrzenie ze strony wroga ludzi. Znów masz rozdwojoną armię. Niebieskie to dodatkowa wioska. Do zamku jest dość lekko. Powoli zdobywamy Freiburg (A). Radze nie wychylać się bardzo na zachód. Nawet choć tego nie zrobiłem przejść przełęczą, która jest obok pól startowych ze wschodu na zachód. Tyczy się części armii ze wschodu. Zdobędziesz kościół, ale on wyleci w powietrze. Po zdobyciu A atakujemy mostem na wschód (B).



Nastąpi konfrontacja. Gdzie wystąpi na czele swych wojsk król. Zaznaczony na czerwono. Otwiera się front, który trwa do końca, czyi likwidacji króla. Jeżeli tak się nie stanie trzeba podbić miasta.

6.Misja: Ziemie rycerzy. Zajęcie trzech fortec: Shatte, Trevy, Sent Rono.



Procedura: Podzielona armia szybko się łączy. Poruszamy się w takt czerwonej strzałki. Zajmując wioskę. Niebieska wskazuje parę wiosek poza głównym nurtem.



skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
05.08.2010 | blazejco12345 » Naj lepsza według mnie jest grafika:):):):):):):):
09.11.2008 | Tigikamil » No no, wygląda całkiem miodnie. Szkoda tylko że dy
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję