Fantasy wars

Fantasy wars
Sztab VVeteranów
Tytuł: Fantasy wars
Producent: Ino-Co
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: turowa/RPG
Premiera Pl:2009-02-27
Premiera Świat:
Autor: Kizik
Ocena
czytelników 86 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 85% procent
Głosuj na tę grę!

Fantasy Wars



Tu ciekawe miejsce. To jest na wschód od miasta A. Siedzi tam hexer, który atakuje lub uzdrawia przeciwników. Podbij, a znajdziesz artefakt. Uważaj na artylerię i samego hexera.



Kolejną ważną kwestią, acz zasadniczo chyba dodatkową jest zdobycie kościoła. Niebieski. Musisz się przebić z punktu A do B. A to jest miejsce tego dużego miasta . Czarna strzałka to okazja na zdobycie funduszu. Podążamy po podbiciu B do miejsca, gdzie wskazuje strzałka. Ewentualny opór likwidujemy i wygrywamy.

6.Misja: Przedarcie się do armii Leranse oraz wyrwanie się z okrążenia.



Procedura: Jedziemy na północ. Tam mamy, jak widać, miasteczko do zajęcia. Jak prawie zawsze czerwień wskazuje ogólny kierunek ofensywy. Jeżeli jesteś dobrym przywódcą, możesz się po potykać z armiami w lasach i w innych wioskach. Szczególną jest wieś na północno wschodnim horyzoncie. Obok miejsca obowiązkowego do podbicia. Tam chłopi poproszą o ratunek. To misja dodatkowa.



Po opanowaniu miast. Twoim celem będzie zniszczenie hexera, który przeszkadza ci praktycznie od początku misji. Wygrywamy.

7. Misja: Dotarcie do miasta Rantry. Doprowadzeni
e rycerstwa do bezpiecznego miejsca. Wyrwanie ich z pułapki.




Procedura: Trzeba być wytrwałym i ostrożnym. Szczególnie w drugiej części zadania łatwo o pomyłkę. Nie licz tu na lasy. Są pełne goblinów. Raczej je sprytnie zaatakuj niż pozwól aby one zaatakowały ciebie. Ważny rekonesans. Celem jak widzisz jest ośrodek B. Jeśli go zdobędziesz, musisz go utrzymać. Zaznaczyłem potencjalne kontrataki na niebiesko. Jednak do nich dopuść. W otwartym polu łatwiej wyeliminować niektórych wrogów. Celem następnym jest las C. Tam są rycerze, jak i mnóstwo wrogów.



Radziłbym jednak mimo swej kosztowności, przeprowadzić uderzanie na północ i wyeliminować jazdę orków, która naprzykrza się niemiłosiernie i w pewnym momencie misji i tak sama zaatakuje, co jest dewastujące jeszcze bardziej dla szeregów naszych. Tu już używaj lasów. Jazda całkowicie sobie z nimi nie radzi.



To jest kolejna część zmagania. Czarna strzałka wskazuje możliwość zarobienia grosza. Zaręczam, że nie jest to adekwatne dla wysiłku. Co innego ta wcześniejsza zaznaczona czarnym okręgiem wioska. Po prostu stoi na drodze. Dotarcie do A nie jest dużym problemem. Kłopot to wojsko nieprzyjaciela w B. Będzie szarpało i atakowało. Gdy odnajdziesz wojaków pokaże się miejsce, gdzie masz ich odtransportować. Jeżeli nie zlikwidowałeś jazdy orków, zacznie ona się rzucać na Rantry. Po odprowadzeniu rycerstwa wygrywamy misję. Niebieskimi okręgami zarysowuje największe niebezpieczeństwa.

skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
05.08.2010 | blazejco12345 » Naj lepsza według mnie jest grafika:):):):):):):):
09.11.2008 | Tigikamil » No no, wygląda całkiem miodnie. Szkoda tylko że dy
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję