Emperor of the Fading Suns
Tytuł: Emperor of the Fading Suns
Producent: Holistic Design
Dystrybutor: -
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:1996-10-01
Premiera Świat:
Autor: 5916
Emperor Of Fading Suns | ||||
WYCIECZKI TURYSTYCZNE
Symbioci działają według innych zasad, niż reszta. Na początku zasiedlają 3 odizolowane ś
wiaty, a ich przedarciu się dalej, stoi na drodze garnizon planety granicznej Stigmata (jedno
z ministerstw to nadzór nad garnizonem), wraz z częścią Floty Imperialnej. Symbioci po
zdobyciu miast przekształcają je w Hive - swoje siedziby, które szybko produkują nowe
jednostki i które można jedynie zniszczyć. Pomimo tego przychodzą oni falami i nie są szczeg
ólnie niebezpieczni, jeśli mamy odpowiednią ilość wojska w okolicy. Ich zdolności inwazyjne
były w znacznym stopniu ograniczone poprzez bug w produkcji, ale ostatnio jeden z fanów
naprawił to. Symbioci są w stałym stanie wojny ze wszystkimi.
Liga Kupiecka - ich Agory wymagają uzupełnienia - dzieje się to automatycznie, kiedy ich
statek osiągnie orbitę planety, ale uzupełnieniu ulegają tylko te zapasy, których brakowało
przed przybyciem transportowca. Teoretycznie po zgromadzeniu odpowiedniej ilości gotówki ogł
aszają Nową Republikę i wchodzą w fazę wojny ze wszystkimi, ale na tym etapie gry nie mają
bladych szans z flotą któregokolwiek z Domów.
Kościół - Patriarch od czasu do czasu zabrania niektórych dziedzin wiedzy. Każdy kto
takową posiada, lub wynajduje, od razu staje się celem Inkwizycji. Nad planetę przylatuje
statek z 2 Inkwizytorami - potężną jednostką piechoty, czasem w obstawie innych statków
bojowych. Inkwizytorzy będą się starali zniszczyć wszystkie laboratoria Domu. Ta forma “
kontroli” jest jednak groźna jedynie na początku, po pewnym czasie flota Kościoła jest tak
przetrzebiona, że nawet, jeśli transportowiec się pojawi, każdy go z łatwością zniszczy.
Byzantium Secundus - na planecie znajduje się zaplecze produkcyjne ministerstw z
zadziwiającą ilością wojska i miastami, ale bez dostępu do surowców. Ponadto na głównym
kontynencie można znaleźć kompleks pałacowy Imperatora, chroniony przez olbrzymie siły, które
jednak nie robią nic, poza obroną rzeczonego. Do czasu ogłoszenia się Regentem walka na
Byzantium Secundus jest zakazana, co oczywiście nie dotyczy wszelkich “specjalnych”
jednostek. Tu stacjonuje druga część Floty Imperialnej.
Vau - rasa z innej części galaktyki - generalnie tylko skupują mapy planet - w sobie tylko
znanych celach. Mają 2 planety, w pobliżu których stacjonuje część Floty Imperialnej. Sami
Vau mają sporą flotę i specyficzne jednostki, ale sami z siebie nie zaatakują.
Typy planet można rozpoznać po występującym na nich terenie. Wpływa to przede wszystkim na wydajność miast produkcyjnych, ale jest też istotne przy wykorzystaniu XENOBIOLOGY w walce. Jedynym znacząco różnym od innych typem planety jest Barren - nuklearne pustynie, na których zwykłe Farm-y nie produkują żywności z większości pól, ale w których można wyciągać masę trace z wyschniętych mórz. | ||||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | następna >> |