Warcraft III: Reign of Chaos

Warcraft III: Reign of Chaos
Sztab VVeteranów
Tytuł: Warcraft III: Reign of Chaos
Producent: Bllizard Entertainment
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2002-07-05
Premiera Świat:
Autor: MAO
Ocena
czytelników 87 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Warcraft 3

Rozdział czwarty: Klucz trzech księżyców

Główne misje:

1. Trzy księżyce A) Zniszcz trzy ołtarze Wysokich Elfów B) Zbierz wszystkie trzy Księżycowe Kryształy

2. Bramy Silvermoon A) Doprowadź Arthasa do Bramy

Poloneza czas zacząć! Podążamy na wschód eliminując Smocze jastrzębie przeciwnika. W pobliżu kopalni złota zakładamy bazę i rozpoczynamy jej pełną rozbudowę. Przynajmniej 5 Zikkuratów zamieńcie w Wieże Duchów, albowiem przeciwnik dość często będzie atakował nas z powietrza. Mapa podzielona jest na 6 wysp które nie mają z sobą połączenia lądowego. Ale i na to znajdzie się sposób. Na wschodzie znajduje się Laboratorium Goblinów (16), w którym za drobną opłatą możemy zakupić Sterowce. Po opracowaniu wszystkich zwiększających siłę naszych wojsk technologii, przystępujemy do pierwszego nalotu na obóz wroga położony na wschodzie. Moja armia składała się z 2 Wozów, 5 Biesów i 4 Nekromantów. Sprawnie demolujemy bazę, palimy Ołtarz królów (17) i z jego prochów zabieramy pierwszy Kryształ księżyca. W północnej części wyspy znajduje się teleport (18). Ten sposób podróżowania jest o wiele za bardzo ryzykowny - omijajcie je z daleka. Wracamy do naszej bazy, a stąd udajemy się na wyspę położoną w północno zachodniej części mapy. Lecimy „objazdem” ponieważ wyspa w centrum mapy jest naszpikowana Wieżami strzelniczymi, a poza nimi nie ma na niej nic godnego naszej uwagi. Kolejna baza wroga również szybko obróci się w proch, a z Ołtarza zabierzemy następny Kryształ. Przed nami ostatnia potyczka. Leczymy odziały, z bazy ściągamy posiłki i lecimy na wschód. Wróg zaciekle będzie się bronił, ale naszych truposzy nie powstrzymają żadne Elfickie strzały! Kolejny Ołtarz runie dzięki czemu skompletujemy Księżycowy kryształ. Teraz wystarczy przewieźć Arthasa do bramy która znajduje się w północno wschodnim narożniku mapy i bez wdawania się w walkę z obrońcami ustać w magicznym kole (19). Wrota to serca Silvermoon stoją otworem!

Rozdział piąty:Upadek Silvermoon

Główna misja:

1. Studnia słońca A) Pokonaj strażników studni słońca
Dodatkowe misje:

2. Sylvanas Windrunners A) Zniszcz bazę Sylvanas

3. Gońcy z Silvermoon A) Zlikwiduj każdego gońca którego wyśle Sylvanas B) Nie dopuść by wieści o Tobie doszły do Silvermoon

Nasza zabawa zaczyna się od ataku Sylvanas. Korzystamy z zaklęcia wstęga śmierci i już po chwili oglądamy jej zgon. Niestety jej śmierć byłaby za piękna na to by być prawdziwa ;). Standardowo rozbudowujemy bazę i tworzymy armię. Już za chwile otrzymamy dwa nowe zadania. Za pomocą Gargulców które zostały nam właśnie przysłane do pomocy blokujemy drogi wychodzące z bazy Sylvanas. Drogi są trzy i goniec będzie musiał podążać którąś z nich. Po „namierzeniu” ściągamy na pomoc pozostałe Gargulce i po chwili pozbawiamy gońca ochoty do życia ;). Ponieważ każda zabawa się kiedyś nudzi, to najwyższa pora zetrzeć bazę Elfki w proch co ostatecznie rozwiąże problem z gońcami. Osada nie jest kiepsko broniona i do jej unicestwienia wystarczy ekipa złożona z trzech Wozów, 5 Biesów, 3 Nekromantów i 5 Gargulców do pomocy. Warto wykorzystać umiejętność tych ostatnich i gdy będą kończyły im się punkty życia zamienić się w Kamienny posąg. Gdy już spalimy wszystkie budynki (20) czeka nas nagroda - Elfka zost

anie zamieniona w Banshee. Czyż to nie piękna nagroda za jej upierdliwość? Jak przyjemnie będzie patrzeć gdy zacznie mordować swoje ukochane Elfy! Równocześnie zyskujemy możliwość trenowania Banshee w Świątyni potępionych. Ze zwłok Elfki zabieramy wspaniały Kaptur przebiegłości (+4 do zwinności i inteligencji) i przygotowujemy się do wykonania głównego zadania. Na południowym zachodzie od ruin osady Sylvanas odnajdziemy Obóz najemników (21). Ogry są wprawdzie powolne ale bardzo wytrzymałe. Pora na ostateczny atak. Wkraczamy do Silvermoon od zachodu i niszcząc Wieże strzelnicze i kosząc obrońców posuwamy się na południowy wschód w kierunku Studni Słońca. Bronią jej cztery potężne Golemy (22) starajcie się ubijać je po kolei. Kiedy ostatni z nich padnie martwy wystarczy podjechać Arthasem do studni. Witaj ponownie Kel'thuzarze, mam nadzieje, że się nie gniewasz iż kiedyś Cię zabiłem ;).

Rozdział szósty: Czas Czarnej Skały!

Główna misja:

1. Brama Demonów A) Zniszcz obozowisko Orków wokół Bramy Demonów
Dodatkowe misje:

2. Bohaterowie Orków A) Zabij Throk'Ferotha B) Zabij Mazrigosa C) Zabij Khanzo D) Zabij Genjurosa E) Zabij Jubei'thosa

To będzie trudna i długa misja. Ale dalej będzie jeszcze gorzej ;). Po tej optymistycznej wiadomości zabieramy się do pracy. Możemy rekrutować Lodowe Żmije. Od samego początku będą nas nękać ataki wroga - pierwszy nadejdzie już za sekundkę tak więc zgrupujcie wszystkie wojska we wschodniej części bazy. Przy zwłokach zabitego Herosa odnajdziemy Księgę zdrowia i uaktywni się nowe zadanie. Oj, czeka nas wiele pracy! Zaczynamy od obrony. Na północy i wschodzie wybudujcie wiele Wież Duchów których zadaniem będzie powstrzymanie ataku wroga. Nasza armia nie musi być szczególnie liczna: 3 Wozy, 5 Gargulców i 3 Lodowe Żmije wystarczą. Od dziś stawiamy na jakość nie ilość. Proponuję najpierw wyruszyć na południe, zniszczyć drzewa z lewej strony, zabić Gnolle i zabrać Maskę Subi (o 50% szybsza regeneracja mana). Pomalutku acz konsekwentnie eliminujemy Orki. Zaczynamy od najechania bazy niebieskich która znajduje się na wschodzie. Do wykonania zadania wystarczy zabijać Bohaterów. Drugi atak prowadzimy na północ na pomarańczowych (23) - wcześniej eliminujemy blokujące nam drogę Czerwone Smoki (nagroda - Szpony ataku +9). Trzeci atak prowadzimy na południowy wschód. I znów najpierw zabijamy Smoki (amulet witalności - 100 punktów życia) by później zrównać z ziemią bazę brązowych. To już prawie koniec - teraz wystarczy udać się na daleki wschód, spalić osadę błękitnych i już możemy przygotowywać się do ostatecznej bitwy. A będzie ona niezwykle trudna i zacięta! Główna baza Orków którzy pilnują Bramy Demonów znajduje się w północno zachodniej części mapy. Pełno w niej Wież, obrońców i niestety Czerwonych Smoków. Nasza aria musi składać się z ok. 5 Lodowych Żmij, 15 Gargulców i 5 Wozów. W Kościelisku opracujcie Zamrażające zionięcie - będzie bardzo przydatne. Przystępujemy do ataku. Po pierwsze - wzmocnijcie pancerz Żmij czarem Kel'thuzada, Zbroja mrozu. Po drugie - Arthas cały czas czuwać nad zdrowiem Lodowych Żmij. I wreszcie po trzecie: po wtargnięciu do bazy zniszczcie albo zaatakuje zamrażającym zionięciem Smocze gniazdo (24), by trwale uniemożliwić nieprzyjacielowi tworzenie tych paskudnych bestii. Teraz powinno być już łatwo. Zabijamy bohatera czerwonych i niszczymy wszystkie ich budynki. Brama jest nasza.

skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - 3 ŚREDNIA OCENA - 99%
Nie potrzebne są długie rozprawy, j
Ramirez - 100%
Nie będę się tu niepotrzebnie rozpi
Hunter - 100%
Dzień premiery Warcraft’a III
rysiu003 - 95%
więcej recenzji dodaj recenzję