Command and Conquer: Tiberian Sun

Command and Conquer: Tiberian Sun
Sztab VVeteranów
Tytuł: Command and Conquer: Tiberian Sun
Producent: WestWood Studios
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:1999-09-24
Premiera Świat:
Autor: MAO
Ocena
czytelników 88 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Tiberian Sun

Misja 13

Opis zaczyna się od słów (Destroing the.....)

Główne cele: 1. Założyć własną bazę 2. Zniszczyć wszystkie Chemical Stations.

Szybko kierujemy się na wschód. Bez większych problemów eliminujemy jednostki wroga. Niszczymy jeden z budynków przeciwnika (nie zapomnijcie zniszczyć Chemical Tanks, które znajdują się w jego pobliżu). Na południe od niego (na wzniesieniu) zakładamy własną bazę. Szybko budujemy instalacje obronne. Przeciwnik dość szybko zaatakuje i zrobi to stosunkowo dużymi siłami. Możemy wykorzystać położenie naszej bazy i w dość łatwy i szybki sposób otoczyć ją murem. Przeciwnik dysponuje silną bronią jaką są toksyczne pociski. Wystrzeliwane są one z bardzo dużej odległości Jeden pocisk potrafi zniszczyć nawet kilka budynków. Nic na to nie jesteśmy w stanie poradzić. Nie istnieje żaden skuteczny sposób zabezpieczenia się. Dlatego ważne jest abyśmy stawiali nasze budynki w stosunkowo dużej odległości od siebie. W ten sposób, pocisk będzie mógł zniszczyć nam tylko jeden budynek na raz. Po wybudowaniu GDI Tech Centre, będziemy mogli produkować Disruptory. Wysyłają one potężną falę promieniowania, która niszczy wszystko na swojej drodze. Znacznie usprawnią one naszą armię. Są uniwersalne (z taką samą siłą niszczą jednostki piechoty, pojazdy a także budynki). Po wybudowaniu Fire Storm Generator, będziemy mogli budować Firestorm Wall. Jednak pole siłowe nie będzie w tej misji zbyt przydatne (przeciwnik po pewnym czasie kompletnie zaprzestanie ataków). Budując lotnisko (Helipad), będziemy mogli produkować Orca Bomber i Carryall. Ten pierwszy znakomicie sprawdza się w ataku (potrafi podczas jednego lotu zniszczyć wybrany budynek wroga), ten drugi transportuje nasze jednostki (przydatne gdy chcemy np. szybko przewieść do bazy uszkodzoną jednostkę, wyreperować ją i znów przewieść na front). Tworzymy armię składającą się z 5 Disruptorów, 20 Tytanów i 5 Wolverinów. Dodatkowo budujemy dwa Orca Bombery (przydadzą się do szybkiego niszczenia celów w pobliżu których nie ma działek SAM). Ruszamy na północ. Skręcamy drogą na zachód. Na południowym zachodzie znajduje się baza przeciwnika. Na północ od niej kilka zbiorników z chemikaliami (Chemical Tanks). Oczywiście je unicestwiamy. Uzupełniamy jednostki które straciliśmy w walce i przystępujemy do zmasowanego ataku na bazę przeciwnika. W pierwszej kolejności niszczymy działa laserowe które rażą nasze wojska potężnym strumieniem energii (można wykorzystać do tego celu lotnictwo). Wróg nie powinien stawiać większego oporu. Na zachód od bazy, za mostem, znajduje się stacja kolejowa. Dostaniemy kolejne zadanie- doprowadzić Ghosta (jeden z mutantów, właśnie powinien pojawić się w południowo-zachodnim narożniku mapy) do pociągu. Gdy po bazie przeciwnika nie będzie już śladu, a pociąg ruszy, to będziemy mogli przystąpić do kolejnej misji.

Misja 14

Główne cele: 1. Wysadzić w powietrze 6 elektrowni (Power Plant).

Trzeba działać bardzo szybko. Najpierw należy odsunąć się jak najdalej od pociągu. W in

nym razie, działka wroga zrobią z naszych żołnierzy miazgę ! Szybko przemieszczamy się na północ, a następnie na zachód. Niszczymy dwie pierwsze elektrownie. Wciąż idziemy na zachód, a następnie skręcamy na południe. Wejdziemy do bazy wroga niestrzeżonym wejściem. Znajdują się tu pozostałe cztery elektrownie. Ich zniszczenie to formalność. W zasadzie tą misję można ukończyć posługując się tylko dwoma żołnierzami- snajperką (posyła do piachu piechotę wroga) i komandosem (niszczy pojazdy i wysadza budynki).

Misja 15

Główne cele: 1. Zniszczyć silosy rakietowe. 2. Zniszczyć wszystkie jednostki i instalacje NOD.

Szybko zakładamy bazę. Rozbudowujemy ją w tradycyjny sposób, staramy się szczególnie zabezpieczyć jej wschodnią część. Trzeba będzie wybudować kilka (2-4) działek, a także kilka działek SAM. Przez pierwsze 30 minut przeciwnik nie będzie nas atakował. W tym czasie nasza baza powinna być już w 100% ukończona. Gdy wróg nie będzie w stanie nic nam już zrobić (no poza pociskami toksycznymi), to zaczynamy inwestować w jednostki wojskowe. Szczególnie ważną rolę odegra w tej misji lotnictwo. Powinniśmy wyprodukować przynajmniej 4 Orca Bombery. To dzięki nim bez żadnych strat własnych zniszczymy cała pierwszą linię przeciwnika. Znajduje się ona w połowie drogi na wschód. Tworzą ją potężne działa laserowe, zdolne jednym strzałem zniszczyć nasze jednostki naziemne. No, ale przy ataku z powietrza się kompletnie bezbronne. Powoli i systematycznie je bombardujmy. Gdy już wszystkie staną się kupkami gruzu, to przystępujemy do fazy drugiej. Będzie ona znacznie trudniejsza. Przeciwnik dysponuje specjalną osłoną, która czyni jego budynki i jednostki niewidzialnymi dla naszych wojsk. To bardzo komplikuje cała sytuację. Nasza walka stanie się chaotyczna, będzie przypominać walkę z duchami ! Istnieje jednak sposób na wprowadzenie przynajmniej częściowego ładu. Piechota mutantów, która co jakiś czas zasila naszą armię, ma zdolność wykrywania "niewidzialnych" jednostek i instalacji. Jednak musi podejść na bardzo bliską odległość. Tak więc przyszedł czas na przystąpienie do ataku. Produkujemy kilku (10-15) Tytanów i 5-10 Disruptorów. Przed nimi powinna iść grupka mutantów ( bo widzą wroga). Taka sama grupka powinna iść na końcu, zamykać naszą kolumnę (to na wypadek gdyby przeciwnik spróbował zaatakować nas od tyłu). W momencie nawiązania walki, mutanci powinni rozproszyć się na boki (dzięki temu będziemy mieli większy przegląd sytuacji). Po woli eliminujemy wszystkie budynki. Baza jest dość słabo (nawet bardzo słabo) chroniona, tak wiec nie musimy się zbytnio spieszyć. W pierwszej kolejności powinniśmy niszczyć budynki z dużą kulą. To właśnie one generują pole ukrywające. W momencie gdy zostaną zniszczone, automatycznie na tym obszarze pole przestaje działać. Nasz nieprzyjaciel posiada cztery takie budynki rozmieszczone w różnych miejscach mapy. Jeden na północy, dwa w centrum i jeden na dalekim południu (w południowo-wschodnim narożniku mapy- dodatkowo znajdują się tam lotniska nieprzyjaciela). Dokładnie niszczymy całą instalację wroga.

skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
13.08.2009 | juke46 » Jak jest misja ze stacjami zasilającymi zaraz po o
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - 5 ŚREDNIA OCENA - 75%
Command & Conquer: Tiberian Sun pow
WunderWaffel - 75%
Command & Conquer: Tiberian Sun pow
WunderWaffel - 75%
Command & Conquer: Tiberian Sun pow
WunderWaffel - 75%
Command & Conquer: Tiberian Sun pow
WunderWaffel - 75%
Command & Conquer: Tiberian Sun pow
WunderWaffel - 75%
więcej recenzji dodaj recenzję