LOGOWANIE
Zarejestruj sie

Fantasy wars

Fantasy wars
Sztab VVeteranów
Tytuł: Fantasy wars
Producent: Ino-Co
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: turowa/RPG
Premiera Pl:2009-02-27
Premiera Świat:
Autor: Kizik
Ocena
czytelników 90 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 85% procent
Głosuj na tę grę!

Fantasy Wars

Procedura: Mamy dwie alternatywne drogi ucieczki. Jedną zaznaczyłem na fioletowo, drugą na niebiesko. Wskazuje tu tylko jednak kierunek, gdyż nie mieści się na moim skrinie. Światła na zrzucie to miejsca gdzie otrzymasz doświadczenie za wprowadzenie w nie jednostek. Druga droga tego nie oferuje.



Niestety miejsce, które mamy zdobyć, jest bronione przez innych wrogów. Z jednej strony gonią nas praktycznie nieśmiertelne wojska strażniczek płomienia, z drugiej ogry i gobliny i nie tylko. Żeby one jeszcze tylko były na wyspie. Są jeszcze w lasach i dalej na północ. Jedyną pociechą zdaje się fakt, że wróg atakuje również jednostki ciebie ścigające. Trzymaj się mocno i chroń bohatera z każdej strony.



Tu pokazuje tą druga drogę. Raczej bezpieczniejszą. Jak już wspomniałem, bez dodatkowych punktów doświadczenia. Strzeż się goblinów i ich procarzy wyłaniających się z gęstwiny lasu. Nie daje to opcja żadnych bonusów również w próbie zajęcia ostatecznego celu. Jest tak samo trudno i problematycznie.



4.Misja: Przełom. Jeden cel. Dostać się do oznaczonego strzałką przez komputer miejsca.

Procedura: Idziemy w takt czerwonej strzałki. Jednakże od razu jak rozłożysz swoje wojska, masz do czynienia z dwoma zgrupowaniami wroga. Wschodnie jest złożone z jazdy. Bardziej na zachodzie z piechoty. Tu już są orki. Mnóstwo orków. Dodatkowo wzmocnionych przez latające maszyny. Asekuruj się przed jazdą laskiem, który tu widzisz. To samo
tyczy się też pieszych przeciwników.





Zniszcz hexerów oraz statki lotnicze jak najszybciej. Mogą uprzykrzać się i zachwiać naszą ofensywą. Sam używaj czarów leczących i wzmacniających rozsądnie.



Gdy już będziesz w pobliżu spalonego lasu, warto wiedzieć, że nie musisz wszystkimi swoimi oddziałami dotrzeć do strzałki i zakreślonego okręgu. Możesz być mocno stratny na takich próbach. Pamiętaj, każda jednostka przechodzi do następnej tury, jeżeli jest nieunicestwiona. Chyba starczą 2 lub 3 i możliwe, że jeden heros. Zapisz sobie przed tym momentem. Nie musisz też bić się ze wszystkimi wojskami na mapie. Wygrywamy.



5.Misja: Rycerze Miecza. Zajmij wielką twierdze na północy. Odbierz miecz Markusa wprowadzonym w błąd rycerzom.

Procedura: Aktualnie nie zajmujemy się elfami a kontynuacją wojaży bohaterów ludzkich. Mają oni odebrać relikwię, niezbędną dla zwycięstwa. Jest ich tylko trzech. Bez wojska trudno to uczynić. Jakąś namiastkę otrzymamy, zajmując zaznaczoną wioskę.



skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
05.08.2010 | blazejco12345 » Naj lepsza według mnie jest grafika:):):):):):):):
09.11.2008 | Tigikamil » No no, wygląda całkiem miodnie. Szkoda tylko że dy
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję