Fantasy wars
Sztab VVeteranów
Tytuł: Fantasy wars
Producent: Ino-Co
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: turowa/RPG
Premiera Pl:2009-02-27
Premiera Świat:
Autor: Kizik
Tytuł: Fantasy wars
Producent: Ino-Co
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: turowa/RPG
Premiera Pl:2009-02-27
Premiera Świat:
Autor: Kizik
Fantasy Wars
Nie atakuj bezpośrednio wielkiego miasta. Skup się najpierw na oczyszczeniu przedpola. Spodziewaj się, że dotrą do ciebie jednostki nieprzyjaciela i spróbują kontrataku. Gdy to wszystko ucichnie na tyle, aby przeć dalej, wyjdź poza ramę fosy. W mieście jest wielu łuczników i niemiłosiernie to wykorzystują. Są też inkwizytorzy. Następuje wyrywanie miasta kawałek po kawałku. W końcu osiągasz zamierzenie.
10.Misja: Ku ostatniemu morzu.
Procedura: Sylent to ostanie miasto ludzkie w tym regionie. Niestety hexerzy ciebie zdradzają. Nie masz już wsparcia magii, co bardzo mocno utrudnia walkę. Zaznaczyłem front, bo czeka cię permanentna potężna bitwa. Po niej są trzy forty o równorzędnym znaczeniu, które trzeba zniszczyć. Znajdują się tam magowie. Wspomagają oni swą mocą armię wroga. Wszędzie nie można być. Wybierz jeden fort, następnie drugi i trzeci, aby nie stępić uderzenia.
Jeśliś dobry w te klocki podbij te osady. Na tej mapie widoczne jest też magiczne miejsce warte adnotacji. Znajduje się ono w zachodniej części czarnego okręgu.
Jak już się przebijemy to opanujmy biały zameczek przed molochem. Tam uzupełnij na pewno naderwane szeregi nowymi rekrutami. Walczymy niestety krwawo i podbicie Sylentu nie kończy misji. Kiedy wreszcie to uczynimy nasz triumf zostanie przerwany. Zdrajcy i hexerzy wraz z nimi.
Ruszamy tym co pozostało. Nasz bohater ma po prostu zaatakować zielonego hexera, aby jego level życia spadł do zera....Zostanie pojmany. Wódz berserkerów musi go uratować. Komputer wskaże miejsce. Koniec. Nie skupiaj się na innych wojskach wroga tylko na tym zaznaczonym hexerze.
Kampania Elfów
1.Misja: Tajna misja. Zdobądź ołtarz, aby przenieść artefakt. Podążaj na północ. Uratuj człowieka w lesie.
Procedura: Przed wyprawą po czerwonej linii, zajmij wioskę przed tobą. Po tym idź zgodnie z planem. Po potyczkach z wrogiem okaże się, że nie ma tego, czego oczekiwałeś. Lecimy dalej ostrożnie w stronę miasta.
Tam spotkamy oddziały krasnoludów z ich przywódcą, który za pomoc przez nas udzieloną deklaruje swoje usługi i staje się naszym sprzymierzeńcem. Las ważny dla nas jest przed nami. Problem jest w tym, że jest otoczony wieloma jednostkami wroga. Uważaj też na ich kontratak. Zaznaczyłem największe ich zgrupowanie czerwoną linią. Są przed nią niestety też. Wejdź w las. Postaraj się tam bronić. Zniszcz gniazdo wroga czające się z tyłu.
10.Misja: Ku ostatniemu morzu.
Procedura: Sylent to ostanie miasto ludzkie w tym regionie. Niestety hexerzy ciebie zdradzają. Nie masz już wsparcia magii, co bardzo mocno utrudnia walkę. Zaznaczyłem front, bo czeka cię permanentna potężna bitwa. Po niej są trzy forty o równorzędnym znaczeniu, które trzeba zniszczyć. Znajdują się tam magowie. Wspomagają oni swą mocą armię wroga. Wszędzie nie można być. Wybierz jeden fort, następnie drugi i trzeci, aby nie stępić uderzenia.
Jeśliś dobry w te klocki podbij te osady. Na tej mapie widoczne jest też magiczne miejsce warte adnotacji. Znajduje się ono w zachodniej części czarnego okręgu.
Jak już się przebijemy to opanujmy biały zameczek przed molochem. Tam uzupełnij na pewno naderwane szeregi nowymi rekrutami. Walczymy niestety krwawo i podbicie Sylentu nie kończy misji. Kiedy wreszcie to uczynimy nasz triumf zostanie przerwany. Zdrajcy i hexerzy wraz z nimi.
Ruszamy tym co pozostało. Nasz bohater ma po prostu zaatakować zielonego hexera, aby jego level życia spadł do zera....Zostanie pojmany. Wódz berserkerów musi go uratować. Komputer wskaże miejsce. Koniec. Nie skupiaj się na innych wojskach wroga tylko na tym zaznaczonym hexerze.
Kampania Elfów
1.Misja: Tajna misja. Zdobądź ołtarz, aby przenieść artefakt. Podążaj na północ. Uratuj człowieka w lesie.
Procedura: Przed wyprawą po czerwonej linii, zajmij wioskę przed tobą. Po tym idź zgodnie z planem. Po potyczkach z wrogiem okaże się, że nie ma tego, czego oczekiwałeś. Lecimy dalej ostrożnie w stronę miasta.
Tam spotkamy oddziały krasnoludów z ich przywódcą, który za pomoc przez nas udzieloną deklaruje swoje usługi i staje się naszym sprzymierzeńcem. Las ważny dla nas jest przed nami. Problem jest w tym, że jest otoczony wieloma jednostkami wroga. Uważaj też na ich kontratak. Zaznaczyłem największe ich zgrupowanie czerwoną linią. Są przed nią niestety też. Wejdź w las. Postaraj się tam bronić. Zniszcz gniazdo wroga czające się z tyłu.
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
05.08.2010 |
blazejco12345 »
Naj lepsza według mnie jest grafika:):):):):):):):
więcej komentarzy
dodaj komentarz