Dyplomacja

Dyplomacja
Sztab VVeteranów
Tytuł: Dyplomacja
Producent: Paradox Interactive
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2005-11-18
Premiera Świat:
Autor: 901
Ocena
czytelników 68 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 55% procent
Głosuj na tę grę!
Dyplomacja


Dyplomacja 172547,3

Szakal uwielbia gryźć, zgodzi się na sojusz i podda się tylko, dlatego, żeby mieć okazję kogoś ugryźć. Jest niecierpliwy i krnąbrny o wielkiej ostrożności oraz cynicznym nastawieniu. Szakal może zdradzić sprzymierzeńców i zręcznie napełnić kieszenie, kiedy przywódca spada w dół.



Dyplomacja 172547,4

Wąż jest kalkulującym śpiochem. Może być graczem zespołowym, ale także rezygnantem, sławnym ze swej niestałości oraz kołyski nastrojów. Zapewnia błędne poczucie bezpieczeństwa. Nie cierpi powolnego, aczkolwiek stanowczego rozwoju, zamiast tego kocha skomplikowane schematy totalnej destrukcji. Jego ryzykowny, ale systematyczny styl gry perfekcyjnie miesza się z wieloma graczami i tylko kilku potrafi rozpoznać go jako Węża, zanim będzie za późno. Stara się przekonać innych do swojej wizji świata, jednak jego prawdziwe intencje pozostają zawsze ukryte.



Dyplomacja 172547,5

Małpa ukrywa swoją prawdziwą twarz za maską uprzejmości i przystępności. Ta maska skrywa fakt, że Małpa jest bardzo chciwa i podstępna. Jako sojusznik pozostawia graczy mało rozwiniętymi, a jego pomoc wiąże się z pewnymi kosztami. Ochota do zawierania układów i fakt, iż jest żartownisiem, czynią go bardzo niesolidnym sojusznikiem.



Dyplomacja 172547,6

Rekin jest bez umiaru bezwzględny i chciwy. Generalnie nie jest graczem zespołowym, ale może się tak zachowywać, jeśli przymierze zapewnia jej dostarczanie świeżych porcji mięsa. Jeśli jednak nie, natychmiast zerwie sojusz. Często jest krótkowzroczna i brutalna.



Dyplomacja 172624,1

Smok jest ojcowskim i dominującym graczem zespołowym. Domaga się przywództwa w prawie wszystkich sojuszach. Jest wielkim myślicielem, który ma dość otwarte intencje, nawet, jeśli chodzi o jego potężną chciwość. Do negocjacji podchodzi w sposób osobisty i potrafi zastraszać, ale unika spekulacji oraz złudnych obietnic. Łatwo się irytuje przy chytrych graczach i będzie się na nich mścił. Smok jest dość enigmatyczny w swej logice, a także paranoiczny, co czasami sprawia, że zachowuje się nietypowo i antypatycznie.



Dyplomacja 172624,2

Sfinks jest tajemniczy i nieuchwytny. Zwyczajowo w każdym sojuszu zajmuje się wielkim planowaniem, ale rzadko wyjaśnia swoje intencje, przez co może zainspirować członków przymierza. Lubi używać sztuczek, jest chytra i spekulacyjna w negocjacjach. Przeważnie nie jest godny zaufania. Jest ucieleśnieniem niewiadomej i to stanowi jego mocą i słabą stronę. Ponadto Sfinks jest znany z podejmowania ryzyka, jak hazardzista. Czasami nawet zachowuje się nieprzewidywalnie.



Dyplomacja 172624,3

Słoń jest czempionem wagi ciężkiej, jeśli chodzi o dyplomację. Jeśli ktokolwiek może pozyskać nowych sprzymierzeńców lub powstrzymać od zerwania aktualnych, to jest to właśnie Słoń. Bezstronny, planuje z dużym wyprzedzeniem i posiada bardzo dobrą pamięć. Nieszczególnie mściwy, jednak trzyma w pamięci dane o tym, co ktoś komuś zrobił. Jest raczej społeczny, skromny i wspaniałomyślny, ale ryzykowny, jeżeli zostanie ogłupiony przez chytrego i złudnego gracza. Unika ryzyka, jest cierpliwy, co oznacza, że często żąda równomiernego podziału łupów i bardzo upiera się przy tym.



E-mail autora: Boolseye


Autor: 901
<< poprzednia | 1 | 2 | 3
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję