|
Niedźwiedź jest ostrożnym i cierpliwym osobnikiem, który lubi grać w zespole. Jego skromność i otwartość nie pozwalają mu na koncentrowanie na sobie uwagi innych. Dzięki temu niedźwiedź jest zaufanym przyjacielem, który będzie w stanie jednorazowo zająć się tylko małymi grupami nieprzyjaciół. Niedźwiedź ma w zwyczaju postępować powoli i miarowo. To czyni z niedźwiedzia bardzo silnego sprzymierzeńca.
|
|
Byk jest osobą, którą łatwo zadowolić, tudzież rozwścieczyć. Posiada silną wolę i jest uparty. Byk nie jest znany z bycia pomocnym, ale tym samym woli mówić wyraźnie niż sekretnie i kłamliwie. Byk posiada zdolność do szybkiego rozwoju, jeśli jest zaprzyjaźniony z odpowiednimi graczami, ale jej plany ekspansji są ewidentnie oczywiste i mogą zostać odebrane jako zdrada.
|
|
Sowa jest inteligentnym i ostrożnym człowiekiem, myśliciel, który zmienia dyplomatyczne negocjacje w filozoficzne debaty. Sowa jest osobnikiem dobrze czującym się w zespole, którego plany nieraz są podporą sojuszu. Jego skromność stawia go w cieniu pozwalając innym wygrzewać się w chwale, podczas gdy on sam czeka na koniec gry. Jego pozycja jest niepewna, kiedy się zbliża ciężka chwila, może zastać go nieprzygotowanego i stanowczo zwolnić szybką ekspansję sojuszników.
|
|
Orzeł jest szlachetny i wielkoduszny, ale strasznie honorowy. Nie toleruje żadnych sztuczek, ani zdrad. Uczuciowy orzeł może być mściwy, arogancki i nieprzejednany. Jednak nadal jest dobrym słuchaczem, ma w zwyczaju przewodzić w każdym sojuszy oraz zajmować się obowiązkami, jak również planowaniem. Wszystko to robi na wzór własnej wizji.
|
|
Tygrys jest łaskawy, wytworny, potężny i wie o tym. Jako samotnik unika sojuszów lub ignoruje intencje jego członków. Może być uroczy i przekonujący, ale jest również złudny, tajemniczy i w ogóle nie wart zaufania. W przymierzu jest mało widoczny przez dłuższy czas, pojawia się dopiero w końcowej części gry, aby zdominować pozostałych kilkoma okazyjnymi atakami.
|
|
Lwica mówi „Usłyszcie mój ryk”. Lubi być w centrum uwagi i w każdym sojuszy będzie zabiegać o to by grać pierwsze skrzypce. Raczej agresywna, żądna przygód nie będzie się powstrzymywać od wojny i konfliktów. Jednak gra czysto i brzydzi się kłamstwem. Nie ma cierpliwości do tajemniczych ludzi oraz samotników.
|
|
Pies ma silne barki jednak rzadko gryzie, ale jak już ugryzie to nie popuści. Jest graczem zespołowym, który dobrze się rozwija w sojuszu, gdzie może skromnie kolekcjonować łupy wojenne. Jest cierpliwy i naiwny, preferuje konkretne aspekty wielkich planów.
|
Dyplomacja
|