Fahrenheit
Sztab VVeteranów
Tytuł: Fahrenheit
Producent: Quantic Dream
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: przygodowa/akcja
Premiera Pl:2005-11-18
Premiera Świat:
Autor: 91
Tytuł: Fahrenheit
Producent: Quantic Dream
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: przygodowa/akcja
Premiera Pl:2005-11-18
Premiera Świat:
Autor: 91
Fahrenheit | ||||||||
Rozdział 40 - Gdzie jest Jade?
Bohater: Lucas Wbiegnij do środka. Dziewczynka - zgodnie z tym, co widziałeś w czasie wizji - znajduje się w pokoju na końcu korytarza, po lewej stronie. Weź ją na ręce i wybiegnij (+10). Po rozmowie z Wyrocznią ucieknij na dach drzwiami ewakuacyjnymi.
Czas na długą i najbardziej imponującą walkę w całej grze. Po wygraniu elementu zręcznościowego znajdziesz się w małym pokoju.
Porozmawiaj z Agathą, lecz nie dawaj jej dziecka (+10). Wygraj pojedynek z cyborgiem. Czego nie warto robić: oddawać dziecka staruszce (-10). Rozdział 41 -Bogart Bohaterowie: Lucas, Carla Podążaj za bezdomnym aż do serca ich podziemnej bazy. Przywitaj się z Marcusem (+10), usiądź przy ognisku i wysłuchaj historii Bogarta, rzucającej nowe spojrzenie na sprawę.
Jako Carla znajdź radio na końcu obozu. Bateria do niego leży w wagonie po lewej stronie. Antenę zrobisz z kawałka rurki wyrwanej z ogrodzenia na początku peronu (na torowisku leży też karta bonusową). Posłuchaj wiadomości w radiu i zabierz dodatkowe życie z pierwszego wagonu po lewej stronie. Wejdź do wagonu, w którym leży Lucas. Połóż się na łóżku i zrób to, co powinni robić ludzie, gdy świat ma się jutro skończyć. Czego nie warto robić: w tym rozdziale nie można nic popsuć. Rozdział 42 - Odkrycie Bohaterowie: Lucas (dziecko) Wstań z łóżka, otwórz drzwi i przejdź na korytarz. Podejdź do drzwi na końcu i przyłóż ucho, by podsłuchać rozmowę rodziców. Wszystko stało się jasne. Czego nie warto robić: w tym rozdziale nie można nic popsuć. Rozdział 43 - Ostateczne odliczanie Bohaterowie: Lucas Wejdź do bunkra. Pokonaj w walce Wyrocznię. Nic szczególnie trudnego - wciskaj szybko klawisze kierunkowe, by przygotować swój atak, robiąc przerwy na odpieranie ataku wroga.
Uważaj na żołnierza - zrób unik przed kulą! Teraz pozostaje ci już tylko pokonać przedstawiciela Pomarańczowego Klanu i będzie to zadziwiająco prosta potyczka. Na koniec weź dziewczynkę na ręce i zanieś ją do magicznego kręgu. Gratulacje, przepowiednia została wypełniona! E-mail autora: Artur 'MAO' Okoń Tekst udostępniony na wyłączność dzięki czasopismu "Click". (C) Wydawnictwo Bauer. | ||||||||
Autor: 91 | ||||||||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |