Fahrenheit

Fahrenheit
Sztab VVeteranów
Tytuł: Fahrenheit
Producent: Quantic Dream
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: przygodowa/akcja
Premiera Pl:2005-11-18
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników 89 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!
Fahrenheit
Rozdział 11/12 - Przyjacielska walka (jako Carla lub Tyler)

Bohaterowie: Carla, Tyler

Kolejno rozgrzej każdą z postaci (wykonaj dwa dowolne ćwiczenia - zyskasz 10 punktów) i napij się wody (+5). W czasie walki sterujesz Carlą - za zwycięstwo otrzymasz kolejne 20 punktów do jej samopoczucia.

Fahrenheit 223659,3
(Rysunek 15) Walka jest dość trudna - niektóre sekwencje ruchów należy wykonywać wręcz błyskawicznie. W razie problemów - pamiętaj o możliwości zmniejszenia poziomu trudności.


Czego nie warto robić: nie kończyć ćwiczeń na rozgrzewce (-5), przegrać walki.

Rozdział 13 - Odprawa (Carla)

Bohater: Carla

Zabierz kartę bonusową leżącą po lewej i podejdź do drzwi. Zapal światło i wejdź do środka. Carla boi się małych pomieszczeń, czas więc na nowy element zręcznościowy - równomierne oddychanie.

Fahrenheit 223700,4
(Rysunek 16) Delikatnie i powoli wciskaj klawisze raz w lewo, raz w prawo - korygując pozycje wskaźnika, tak by znajdował się na środku. Nie może przekroczyć skali ani z lewej, ani z prawej strony (-10 i paniczna ucieczka).


Na domiar złego trzeba rozwiązać dość trudną zagadkę, związaną z manewrowaniem regałami. Przekręć korbę znajdującą się z prawej strony, idź prosto, przekręć kolejna korbę po lewej i po prawej.

Jesteś w sali z terminalem, lecz nie działa zasilanie. Obróć się w lewo i idź do końca prosto. Przekręć korbę przy ścianie z prawej, a następnie lewej strony, dzięki czemu odblokujesz drogę do puszki z bezpiecznikami. Włącz zasilanie i wróć do sali z terminalem.

Teraz trzeba znaleźć odpowiednią kasetę. Obróć się w prawo i przekręć korbę znajdującą się przy ścianie z lewej strony. Idź prosto i przekręć kolejną korbę. Cofnij się do sali z terminalem, przekręć korbę po lewej, a następnie po prawej. Idź prosto i wreszcie - przekręć ostatnią korbę. Kaseta znajduje się na półce z prawej strony.

Wróć do terminala, włącz kasetę i zapamiętaj nazwisko detektywa, który prowadził sprawę "KIRSTEN" (+20).

Czego nie warto robić: zapominać o oddychaniu (doprowadza to Carlę do panicznej ucieczki). Za każdym razem straci 10 punktów, a gdy wskaźnik osiągnie zero - gra się zakończy.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję