Fahrenheit
Sztab VVeteranów
Tytuł: Fahrenheit
Producent: Quantic Dream
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: przygodowa/akcja
Premiera Pl:2005-11-18
Premiera Świat:
Autor: 91
Tytuł: Fahrenheit
Producent: Quantic Dream
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: przygodowa/akcja
Premiera Pl:2005-11-18
Premiera Świat:
Autor: 91
Fahrenheit | ||||||
Rozdział 35 - Dziecięce gierki
Bohaterowie: Lucas (dziecko), Marcus (dziecko) Wstań z łóżka, obudź Marcusa i wyjdźcie razem przez okno. Twoim celem jest przedostać się do hangaru, tak by nie zobaczył cię żaden ze strażników. Nie możesz się też znaleźć w świetle reflektorów.
Odbij na południe i trzymając się blisko muru, podążaj na zachód. Wykorzystaj moment, gdy strażnicy nie będą spoglądać, i przebiegnij szybko dalej. Gdy nadejdzie patrolujący okolicę wartownik, schowaj się za dżipem. Kolejnego żołnierza trzeba wyprowadzić w pole - jako Marcus cofnij się i rzuć kamieniem, aby przykuć uwagę wartownika. Jednocześnie jako Lucas skorzystaj z okazji i dobiegnij w wyznaczone miejsce. Jako Marcus szybko dołącz do brata. Czas na kolejną zagrywkę - jako Markus obejdź barak dookoła i kopnij w beczkę. Szybko przełącz się na Lucasa i wdrap się na słup telegraficzny. Teraz przedostań się na drugą stronę po linie (uwaga na światło), zejdź na dół i wejdź do hangaru.
Czego nie warto robić: w tym rozdziale nie można nic popsuć. W przypadku błędu - zaczniesz od początku. Rozdział 36 - Szach i mat Bohaterowie: Lucas Obejrzyj scenkę, wciskając klawisze pokazane na ekranie, by móc utrzymać całą wizję. Rozdział 37 - Pakt Bohater: Carla Doprowadź agentkę na grób Tiffany i połóż na nim kwiaty. W rozmowie z Lucasem wybierz wersję, że chcesz mu zaufać (+20). Czego nie warto robić: odmawiać pomocy Lucasowi. Rozdział 38 - Jade Bohater: Lucas Obejrzyj scenkę, wciskając klawisze pokazane na ekranie, by móc utrzymać całą wizję i dowiedzieć się, gdzie znajduje się dziewczynka. Rozdział 39 - Przemarznięci do kości Bohaterowie: Carla, Tyler Porozmawiaj z Tylerem. Gdy Sam wejdzie na komisariat, porozmawiaj z nią jako Tyler i dokonaj wyboru - opuszczasz policję (+20). Poinformuj o tym Carlę.
Czego nie warto robić: zdecydować o pozostaniu w policji (-85). | ||||||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | następna >> |