Narodziny Ameryki
Sztab VVeteranów
Tytuł: Narodziny Ameryki
Producent: AGEOD
Dystrybutor: Nicolas Games
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl: 2007-01-23
Premiera świat:
Autor: Tigikamil
Tytuł: Narodziny Ameryki
Producent: AGEOD
Dystrybutor: Nicolas Games
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl: 2007-01-23
Premiera świat:
Autor: Tigikamil
GALERIA SCREENÓW
Generalnie mapa pod względem wizualnym przypomina takie tytuły jak: Europa Universalis, Victoria czy Great Invasions. Jednostki występujące w grze przedstawione są za pomocą dwuwymiarowych żetonów, zawierających jednak estetyczne winietki z odpowiednimi ilustracjami dla danych oddziałów. Czerpiąc ze wzorów planszowych Ageod postarał się jednak wykorzystać w pełni dobrodziejstwa współczesnych komputerów. W związku z tym Narodziny nie są typową grą turową, w której strony wykonują swe posunięcia kolejno, jedna po drugiej, lecz wykorzystuje system fazowy, określany również mianem „We Go” (lub „WEGO”). W systemie tym tura podzielona jest na dwie fazy – w pierwszej gracze planują swoje posunięcia, w drugiej następuje automatyczna realizacja planów, bez możliwości ingerencji ze strony gracza. Jedna tura w Narodzinach obejmuje 30 dni czasu rzeczywistego.
Gra jest niemal całkowicie pozbawiona powszechnych obecnie elementów zarządzania ekonomią, rozbudowy infrastruktury etc. Gracz otrzymuje jedynie możliwość budowy lub niszczenia, w określonych wypadkach, fortów i cekhauzów. Wymienione struktury, a także występujące na mapie miasta i wsie, mają przy tym wyłącznie znacznie obronne oraz zaopatrzeniowe.
Gra jest niemal całkowicie pozbawiona powszechnych obecnie elementów zarządzania ekonomią, rozbudowy infrastruktury etc. Gracz otrzymuje jedynie możliwość budowy lub niszczenia, w określonych wypadkach, fortów i cekhauzów. Wymienione struktury, a także występujące na mapie miasta i wsie, mają przy tym wyłącznie znacznie obronne oraz zaopatrzeniowe.