Empire Earth 2

Empire Earth 2
Sztab VVeteranów
Tytuł: Empire Earth 2
Producent: Mad Doc Software
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl: 2005-05-19
Premiera Świat:
Autor: Tigikamil
Ocena
czytelników 83% GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 65 Procent
Głosuj na tę grę!
GALERIA SCREENÓW
Empire Earth 2 Screen 1 Empire Earth 2 Screen 2 Empire Earth 2 Screen 3
Gra jest podzielona na 3 kampanie (koreańską, niemiecką i amerykańską) oraz na mały zbiór misji - „punkty zwrotne” - w której staczamy np. bitwę na plażach Normandii, obiema stronami. Jest też możliwość rozegrania samouczka. Historia starożytnej Korei zaczyna się, gdy wódz plemienia zakłada państwo – Chosun – a kończy, gdy dzielny koreański lud wypędza ze swoich ziem armię chińską.
Kampania niemiecka toczy się w średniowieczu i w nowożytności. Zaczynamy w XII w. kierując Zakonem Krzyżackim. Historia kończy się na zjednoczeniu Niemiec. Kampania amerykańska zaczyna się na początku XIX w., a kończy w 2. połowie XXI w.

Każda mapa jest podzielona na terytoria, które można zdobyć budując lub zajmując wraże Centrum Miejskie. Teren umożliwi produkcję większej liczby jednostek. Budujących się w Centrum robotników wyślemy do zbierania surowców. Dzięki zaawansowanemu systemowi będziemy mogli jednym kliknięciem przydzielić robotnika do zbierania materiałów. Dzielą się one na podstawowe (jedzenie, drewno, kamień, złoto i punkty nauki) i na specjalne (cyna, stal, salareta, ropa, uran), które występują w określonych epokach (np. cyna występuje tylko w I-VII erze). Punkty nauki będą potrzebne do opracowywania wynalazków, które umożliwią nam przejście do następnej ery. Wszystkie epoki obrazują razem pół miliona lat historii ludzkości.

Wokół Centrum Miejskiego zbudujemy budynki cywilne i militarne, a miasto otoczymy murem. Obronę wzmocnimy wieżyczkami, fortecami, a potem wieżyczkami przeciwlotniczymi i działami nadbrzeżnymi. Niektóre budynki można będzie zbudować tylko określoną ilość razy (np. budynki obronne, targowisko, domy). Postawimy też uniwersytety, dzięki którym zdobędziemy punkty nauki. Od miasta do miasta poprowadzimy drogi, które przyśpieszą przemarsz wojsk.

Komputerowi gracze to nie tylko osobnicy, których jedynym zadaniem jest stawienie nam oporu. Możemy tworzyć szlaki handlowe z nimi, planować wojnę oraz dawać im surowce, jednostki, a nawet oddawać terytoria, by utrzymać z nimi pokój. Największym problemem jest to, że nie możemy wysłać do nich wiadomości np. prośby o pomoc. Jest możliwość napisania wiadomości do innych graczy, lecz tylko żywych. Komputer nie rozumie wołania o pomoc. Wadą jest też to, że nie możemy poprosić o surowce, tylko czekać, aż komputer będzie wspaniałomyślny i prześle nam trochę surowców, ale to jest przewidziane tylko w kampanii i tylko w określonych momentach.
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
27.02.2009 | Placze2 » Ta gra jest super tylko za mało misji. Amerykański
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - 1 ŚREDNIA OCENA - 30%
Grałem w tą grę jest słaba!!! Co
maciej1234 - 30%
więcej recenzji dodaj recenzję